Fitness Seller

Victor goes smolov2 (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
die training liegt er weer niet om!

gruwelijke hurk!!!! :bow:

Thx!

очень хороший товарищ!

вы камрад!


Dan ben ik benieuwd wat er in zit als je je super voelt :D

Meer volume voor ub en de squats zullen dan lichter voelen dan nu.

Brutal squat weer victor, ben benieuwd wat je 1RM is na smolov!

Thx, we zullen zien, hopen maar dat ik blessurevrij blijf lol.
 
Het ziet ernaar uit dat mn zus en ik in januari een maandje gaan Smoloven.
Dat is deels jouw schuld ;)
 
Haha thx comrades :D, jullie gaan dan waarschijnlijk voor de base mesocycle?
 
Haha thx comrades :D, jullie gaan dan waarschijnlijk voor de base mesocycle?

Jaja gewoon een maandje 4x per week squatten, en in februari beginnen we dan aan ons strongmangericht programma...

Ik wil wel meteen zeggen dat ik niet zal nalaten om alle eventuele spierpijn, emotionele schade, te klein geworden broeken etc op jou te verhalen. Er is hier volgens mij immers wel degelijk sprake van aanzetten tot onverantwoord gedrag.
 
:D Kun je ergens een speciale verzekering afsluiten die aankoop van nieuwe broeken vergoed, ten gevolge van een Smolov cycle?
 
hehe

‘Smolov, week 7, dag 3’

squat
5xbaar
3x60
3x110
1x150
4x190
4x190
4x190
4x190
4x190
alles zonder belt...

military press
3x70
3x65
3x65
3x65
3x65

Commentaar:
-Mijn maatje moest werken, anders waren we smiddags gaan trainen en hadden we nog wat pull ups gedaan, ik doe vanmiddag nog wel towel chins. Alhoewel dat meer en deel voor grip is...
 
wat een squats!!!vooral groot verschil tenopzichte van je mp!!goed hoor!
 
welke week is het weer pr'en?
 
De aankomende 4 weken komen er als alles goed verloopt elke traning nieuwe pr's. Daarna ben ik klaar met smolov, want ik sla de deload week over omdat ik onderhand wel genoeg aan deload heb gedaan.
 
De aankomende 4 weken komen er als alles goed verloopt elke traning nieuwe pr's. Daarna ben ik klaar met smolov, want ik sla de deload week over omdat ik onderhand wel genoeg aan deload heb gedaan.

that's the spirit. ik doe ook niet aan deload. Lijkt mij complete tijdverspilling. Ik sla liever gewoon een training over dan met cyan-gewichten te trainen :D
 
De aankomende 4 weken komen er als alles goed verloopt elke traning nieuwe pr's. Daarna ben ik klaar met smolov, want ik sla de deload week over omdat ik onderhand wel genoeg aan deload heb gedaan.

Deload is voor pussy's :p gewoon meer vreten, hehe ik hoop niet dat ik hier op terug hoef te komen :D
 
‘Smolov, week 8, dag 1’

squat
3xbaar
3x60
3x110
3x150
1x190
4x210
4x210 PR

military press
8x62,5
8x60
8x60

Chin up (hammer grip)
4x5xbw

Commentaar:
- ik voel me aardig dikker en sterker dan normaal, bij de squats kwam alleen de laatste rep bij failure in de buurt.
 
Nice. Kom je deze of volgende week mee events doen?
 
Damn kerel, wat een squats!!

Die mp is trouwens ook heel mooi. :thumbup:
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven