Fitness Seller

Victor goes smolov2

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
High rep en een hoog volume is puur mental toughness, in the intense mesocycle wordt het letterlijk gewoon echt zwaar. In the base mesocycle kun je failen op uithouding maar in the intense mesocycle fail je al heel snel aan een tekort aan kracht.
 
High rep en een hoog volume is puur mental toughness, in the intense mesocycle wordt het letterlijk gewoon echt zwaar. In the base mesocycle kun je failen op uithouding maar in the intense mesocycle fail je al heel snel aan een tekort aan kracht.

Dat klinkt als zelfmoord :eek:
 
High rep en een hoog volume is puur mental toughness, in the intense mesocycle wordt het letterlijk gewoon echt zwaar. In the base mesocycle kun je failen op uithouding maar in the intense mesocycle fail je al heel snel aan een tekort aan kracht.

Probleem in mijn geval is dat je snel je grip techniek verliest op de front squat. En eens gewicht op de polsen komt te staan, wordt het een verschillende soort pijn. De high reps/high volume wordt geen probleem, maar die rechter pols daar vrees ik eerder voor.
 
Daar heb je inderdaad gelijk in, zoveel front squats zullen pijnlijk voor je polsen worden.

‘Smolov, week 1, dag 4’

military press

3x60
3x2x70

kreeg al weer last van zeurende biceps

squat

5x3x185 PR
0x3x0..... De pijn in mijn rechter arm werd steeds erger. Zelfs als ik mijn flesje water pakte brandde het van de pijn. Het is een brandende pijn wat van mijn delts naar mijn biceps gaat, wat ik in de vorige smolov dus ook al had. Gelukkig begin ik weer laag in setjes en gewicht vanaf zondag en heb ik ook steeds 1 rustdag t/m donderdag wat redelijk voldoende moet zijn voor wat herstel.

face pulls

3x8 heel licht

Commentaar:

- Ik moet even kijken of ik überhaupt nog wel wat oefeningen naast het squatten ga doen vanwege het herstel van mijn rechter arm
- Ondanks de pijn ging het squatten wel goed, geen last van spierpijn, knieën etc
 
Wat een gewichten ook op die squats :eek: Echt een sick vooruitgang geboekt in die 2 jaar!
 
De pijn in mijn rechter arm werd steeds erger. Zelfs als ik mijn flesje water pakte brandde het van de pijn. Het is een brandende pijn wat van mijn delts naar mijn biceps gaat, wat ik in de vorige smolov dus ook al had. Gelukkig begin ik weer laag in setjes en gewicht vanaf zondag en heb ik ook steeds 1 rustdag t/m donderdag wat redelijk voldoende moet zijn voor wat herstel.

Voel je ook iets in je rechtertrap/romboid? Klinkt als wat ik had/heb. Iets dat vastzat in scapula met pijn die overgaat naar biceps/pols. Enorme pijn in voorste schouderkop/biceps precies of je een electrische stoot krijgt bij het draaien van je hoofd/arm.

TheNose heeft mij oefening gegeven voor nek & ik doe er zelf band tractions foor nek bij, blijkt te helpen op dit moment. (kijk is naar mijn thread voor links).
 
De pijn zit hem in the short head van de biceps brachii, het is ook meer een brandend gevoel wat ik krijg i.p.v. een elektrische stoot. Voor de rest voel ik niets in mijn rechtertrap wel dus in mijn posterior en lateral deltoid. Gecombineerd laten ze mijn hele arm branden. Maar het kan natuurlijk ook liggen aan de ligging van de barbell op mijn traps waardoor het misschien op een verbinding ligt waardoor mijn rechter arm lijdt.

Ik zal naar je thread kijken nog bedankt!
 
lekker die squat gister man, damn!
 
****ed up van die biceps.. wel echt heerlijke squats zeg
 
Dit is in principe nog maar het begin, denk dat ik over 2 weken wel op mijn limiet zit met een gefailde onderrug, irriterende armen en knieën die rot voelen als ik loop en opsta.
 
Gewoon doorbijten, kerel! Doorbijten kun je wel, gezien je stats!
Dus dat gaat gewoon helemaal goedkomen.
 
yeah I know

‘Smolov, week 2, dag 1’

squat

laat ik ook maar de opwarm setjes vermelden
3x60
3x110
1x140
4x9x165 PR

dips

3x5xlg

db curl (strict)

5x16
2x5x20

Lateral Rotation

2x5

Commentaar:

- pijn in mijn rechterarm kwam pas op het laatst bij het squatten
- tijdens het dippen en curlen geen last meer van gehad
- voor de rest met een verzuurde onderrug gesquat, high rep is best killing
 
Heel netjes en rare pijn, mss de barbell breder vastpakken bij squat??
 
Dat zal ik de volgende keer wel proberen, thx voor de tip!
 
‘Smolov, week 2, dag 2’

squat

3x60
3x110
1x150
5x7x175 PR

chins

5x3xlg (rustig aan voor bicep)

barbell curls (strict)

3x5x50 (idem)

abs

3 setjes

Commentaar:

- ik was het vergeten om de barbell breder vast te pakken, ondanks dat geen pijn gelukkig
- squats gingen best soepel, af en toe wel last van onderrug verzuring
- knieën beginnen wel lichtelijk te irriteren
 
Zozo... Dat is een HELE dikke squat, Victor! Nice!
 
Wel uitkijken dat de bar niet gaat 'rollen' als je een bredere grip neemt, zeker omdat je low bar squat. Voor de rest weer een mooie squat sessie:thumbs:
 
hey victor, blijven doorzetten he! helemaal super die squat van je! knalle knalle knalle :D:fire:
 
Zozo... Dat is een HELE dikke squat, Victor! Nice!

Thx, volgende week nog de laatste load er op en dan is het even rusten :cool:

Wel uitkijken dat de bar niet gaat 'rollen' als je een bredere grip neemt, zeker omdat je low bar squat. Voor de rest weer een mooie squat sessie:thumbs:

Ja precies ik hou het denk ik gewoon bij mijn normale grip. Squat sessie is wel eentonig maar het zij zo.

hey victor, blijven doorzetten he! helemaal super die squat van je! knalle knalle knalle :D:fire:

Thx man! Ik zit nu op de helft van deze cycle en kan in principe niet meer terug :D
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven