Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
High rep en een hoog volume is puur mental toughness, in the intense mesocycle wordt het letterlijk gewoon echt zwaar. In the base mesocycle kun je failen op uithouding maar in the intense mesocycle fail je al heel snel aan een tekort aan kracht.

High rep en een hoog volume is puur mental toughness, in the intense mesocycle wordt het letterlijk gewoon echt zwaar. In the base mesocycle kun je failen op uithouding maar in the intense mesocycle fail je al heel snel aan een tekort aan kracht.
De pijn in mijn rechter arm werd steeds erger. Zelfs als ik mijn flesje water pakte brandde het van de pijn. Het is een brandende pijn wat van mijn delts naar mijn biceps gaat, wat ik in de vorige smolov dus ook al had. Gelukkig begin ik weer laag in setjes en gewicht vanaf zondag en heb ik ook steeds 1 rustdag t/m donderdag wat redelijk voldoende moet zijn voor wat herstel.

Wel uitkijken dat de bar niet gaat 'rollen' als je een bredere grip neemt, zeker omdat je low bar squat. Voor de rest weer een mooie squat sessie![]()
hey victor, blijven doorzetten he! helemaal super die squat van je! knalle knalle knalle![]()