MuscleMeat

Victor goes smolov2

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
De eerste foto was van de pl meet waarbij de squat goedgekeurd was, de 2de foto is ietsje dieper zoals je ziet. En van de achterkant is het moeilijk te zien, maar het is i.i.g. gewoon par.

De eerste foto was van de pl meet waarbij de squat goedgekeurd was, de 2de foto is ietsje dieper zoals je ziet. En van de achterkant is het moeilijk te zien, maar het is i.i.g. gewoon par.

netjes dan, alhoewel je op de 2e foto wel ver voorover leunt..........geen probleem voor je rug?
( hoeveel gewicht pakte je op de 2e foto?)
:thumb:

Ja mijn squats zijn een beetje een reverse goodmorning als ik omhoog ga :D, de 2de foto was 220 kg (raw). Voor de rest heb ik geen last als ik op deze manier squat, enkel een verzuring in mijn onderrug bij een hoog volume en voor de rest geen pijn.

Ja mijn squats zijn een beetje een reverse goodmorning als ik omhoog ga :D, de 2de foto was 220 kg (raw). Voor de rest heb ik geen last als ik op deze manier squat, enkel een verzuring in mijn onderrug bij een hoog volume en voor de rest geen pijn.

WOW!!

grote klasse kerel!
;)

Thx! Als ik binnenkort weer een filmpje maak probeer ik het van de zijkant te filmen. Ik squat gewoon een beetje onder par, zo heb ik ook hogere loads dan als ik dieper zou squatten.

‘Smolov, week 4, dag 1’

bench press

3x2x90 pathetic

floor press

3x60
1x80 (er was geen spotter en de pins zaten in de weg en lagen te hoog, ik was dus gestopt)

dips (par)

3xlg
3xlg+10kg
3xlg+20kg
1xlg+30kg (partial)

static barbell hold

100 (10 s)
140 (10 s)
170 (10 s)
2x190 (0 s)

pinch flips

3x10
3x15 (r) 1x15+2x0x15 (l)

hanging leg raise

3x5xlg

Commentaar:

- wat is die bench weer waardeloos achter uit gegaan :roflol:
- ik voelde me ook nog gewoon zwak, ik denk dat ik nog niet helemaal hersteld ben.

Haha Klusmier zit jij nou over iemand anders z'n diepte te b**chen:p?

Damn victor die 10x3x200 squat, erg sterk! Goeie verhouding met je benchpress ;).

Haha Klusmier zit jij nou over iemand anders z'n diepte te b**chen:p?

dacht ik ook :roflol: mr quartersquat hemzelf :D

ontopic: Je staat mss nog een beetje zwak van het gekke gesquat, binnen 2 dagen zal het wel beter zijn. Nu mag je 2 weken niet squatten zeker? En dan opbouwen naar 1RM en daarna terug cycle doen?
Ben echt benieuwd naar je nieuwe 1RM van squat en eigenlijk ook deadlift :)

Het wordt volgende week donderdag opwerken naar een 'near 1RM' met de squat, tegen die tijd ben ik wel hersteld :)
Deadlift is denk ik gewoon nog steeds hetzelfde, aangezien ik met heel wat minder volume mijn rug getraind heb. De komende tijd kan ik er gelukkig wat meer aandacht aan besteden.

Bepaal je die Near Max terplekke, of heb je nu al iets in je hoofd?

Het hangt er vanaf hoe de gewichten aanvoelen, maar sowieso wordt het een gewicht boven de 220.

Brute, zeer brute squat! En een trieste bench! :D

@AlexT: :roflol:

Hehe idd, 220kg+ squat, 250 deadlift en 30kg niet fullrom kunnen dippen, respect victor:D.

Nee homie, geen haat howr, niks dan respect!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven