Fitness Seller

Victor's powerliftlog

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
27 nov

deadlift

10x65
5x105
5x145
3x185 raw PR
1x200

Kreeg last in mijn rug ergens bij mijn lats, ben denk nog vermoeid van vorige week.

rack pulls

3x140
3x180
1x210

pijn kwam weer terug was toen gestopt.

Bench press

8x50
5xlg (85 kg) PR
25x50 PR
8x50 small
8x40 small

Squat

3x10x100

pistols links en rechts

3x3xlg PR

Commentaar:

tijd om te deloaden voor lower body. Nog minder dan 2 weken en dan is de wedstrijd al.
 
Scheelt met of zonder riem zoveel!!?!?!?!
 
Tis meer dat victor zonder riem nog nooit zo zwaar was gegaan denk ik, je durft sowieso met riem vaak sneller zwaar te gaan.
 
Naja ik denk het wel eigenlijk.
raw is mijn max 1x200
met riem zal dat wel rond de 230 zitten. Maar dat komt omdat je dan veiliger voelt en sterker. Dus lukt het zowiezo om 20+ meer eruit te halen naar mijn ervaring. Ik heb ook een aardige dure riem van een goed merk.
 
28 nov 2006

dumbbell clean and push press

3x20
3x30
1x40
1x50
1x54 PR alleen rechts
1x58 failed

Clean and jerk met monster techniek

1x60
1x70
1x80 PR

Cheat curls

4x40
4x50 PR
5x60 PR

Commentaar:

Was een lekkere training. Een maatje van mij Tom zat in de kleedkamer en zei dat sommige me verdenken van anabolen :roflol:. Tom maakte op het laatst nog een mooi sliding door de sportschool :roflol:
 
Anabolen boy, Tom ging mooi op z'n bek ja:D

Die C&J van jou was meer een reverse curl met press erachteraan:roflol:
 
:roflol: monstertechniek

Donderdag nog zwaar benchen daarna deloaden en hopelijk over 1,5 week weer mooie prs te scoren :D
 
6 dec 2006

standing military press

3x8x45 PR

barbell shrugs

8x60
8x100 PR
4x120 PR geen grip meer....

1 Hand Dumbbell Clean & Jerk (zowel links als rechts)

3x30
8x40 PR
4x40
5x26 PR strict

dumbbell curl strict

5x20 PR
4x20

Pendlay row

3x5x60

GHR

3xlg

Commentaar:

Ik was de afgelopen dagen ziek dus kon niet echt trainen. Vandaag voelde ik me helemaal hersteld. Vandaag was een deload training want aankomende zaterdag heb ik het NK van de wpf.

Aankomende zaterdag zijn mijn openingsbeurten:
squat: 170, bench: 90 en deadlift: 200, mijn pr's van de vorige wedstrijd:p
Mijn doel is om 530-540 totaal te halen. En mijn nieuwe maxes zullen uiteraard opgenomen worden en in mijn log worden gezet:D
 
Strict jerk, how gay.

Ga morgen ook nog ff lanks Albert, gewoon licht paused bench doen enzo, 7 uur daar.
 
3x8x45kg MP is natuurlijk de triest voor woorden :p

Succes op je wedstrijd iig.
 
hahahhaa ja ligt veel hoger hoor maar toch een pr omdat ik nooit zo hoog in herhalingen achter elkaar zat :roflol:
 
nette squat werk aan je OH werk.. ook al ligt er voor het Powerliften minder prioriteit maar het gaat je bench indirect ook helpen! (hoor je allemaal niet voor de eerste keer maar meer een reminder)

succes op je wedstrijd! go get them dude!
 
9 dec 2006

Vandaag NK gehad van de wpf bond.

Squat

1x170
1x185
1x200 PR

Bankdruk

1x90
0x95 failed
0x95 failed

Deadlift

1x200
1x220 PR
0x230 failed

Commentaar:

Was een vermoeiende maar leuke wedstrijd. Het squatten ging wel lekker alhoewel de bandages niet erg strak zaten..., het bankdrukken was gewoon waardeloos, maar het deadliften toch wel 220 getild alhoewel ik 230 had gehoopt:D. In ieder geval ben ik 1ste geworden van de B-klasse in de tieners :D. De aankomende wedstrijd is in maart dit is dan een internationle wedstrijd van de a/b/c klasse. Ik kan me dan gaan promoveren tot de a klasse als ik boven de 600 totaal zit, dit wordt dus hard trainen.
Filmpjes komen morgen of overmogen.
 
9 dec 2006

Vandaag NK gehad van de wpf bond.

Squat

1x170
1x185
1x200 PR

Bankdruk

1x90
0x95 failed
0x95 failed

Deadlift

1x200
1x220 PR
0x230 failed

Commentaar:

Was een vermoeiende maar leuke wedstrijd. Het squatten ging wel lekker alhoewel de bandages niet erg strak zaten..., het bankdrukken was gewoon waardeloos, maar het deadliften toch wel 220 getild alhoewel ik 230 had gehoopt:D. In ieder geval ben ik 1ste geworden van de B-klasse in de tieners :D. De aankomende wedstrijd is in maart dit is dan een internationle wedstrijd van de a/b/c klasse. Ik kan me dan gaan promoveren tot de a klasse als ik boven de 600 totaal zit, dit wordt dus hard trainen.
Filmpjes komen morgen of overmogen.


Gefeliciteerd man met je prestatie!
 
Ja jij ging echt goed Victor, klootzak:p
 
Je squat en DL zijn megageil. :D
 
Lekker, pik!
 
Hey nice man ;)!!
 
Achterlijke loads op squat en deadlift man......Heel goed :thumbup:
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven