Sanca Saxon
Resurrected
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Training
50.000 likes
50 media-items
50.000 berichten
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 71.563
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 106kg
- Vetpercentage
- 1%
Ik begrijp geen 1 van jullie zijn reactie ( de negatieve dan )
Nu zijn we zoveel jaren verder en nog blijft er gezeik komen naar de federatie.
De NSMB is een groep mensen die sterkste man wil promoten en vooruit helpen.
Dat is niet ikke of Igneace, of gelijk wie ... Een groep waar wij wel bij horen maar ook jullie.
Nu ook te verstaan is dat andere meer doen voor de sport dan anderen.
Maar ik lees weer dat het die zijn dat het minste doen voor de sport en federatie in Belgie dat wel het meest klagen en neuten over dingen waar de federatie niks mee te maken heeft.
Ter verduidelijking ik ben geen beest en met mij valt te praten. Als je iets te zeggen hebt bel me en praat er over.
Lig niet te zeveren over de mensen als ze weinig tijd hebben om op dere gelijke forums te kijken omdat ze bezig zijn om alles in orde te brengen voor de voorrondes, finale en andere wedstrijden.
Of mail me persoonlijk ik neem dan wel contact met je op.
Het verbaast me dat de actie van 1 persoon zoveel zever kan te weeg brengen.
Ja Sanca het gaat over u, ik heb met jou gepraat hier over. En ik hoop dat we elkaar begrijpen en er nu ni kinderachtig over moeten doen om op dit forum onozel te blijven doen.
Ik heb gezegt aan wat het ligt en waarom wij dat doen en dat dat om op gevat worden als een compliment naar jou toe als atleet.
Ik begreep ook jou kant en frustratie, maar heb ook gezegt dat wij ni kunnen ruiken tot in Limburg en dat niet iedereen constant op die forums en blogs leest.
+ er bestaat geen groep Jimmy vs de rest ... Totaal niet, iedereen mag met mij komen trainen zonder probleem.
En als iemand hulp nodig heeft of iets wil weten, ik denk dat iedereen hier wel ver weet hoe je me moet bereiken ( email, FB , GSM, adres en trainings locatie )
Dus ik hoop dat het laatste er over is gezegt.
Je bent een goeie atleet en een leuke publieks trekker, en ik ben blij dat je bij ons hoort.
Nog maals mijn publieke verontschuldigingen, we gaan ons wat proberen in houden, maar als er af en toe iets voor bij zoeft of gezegt wordt ... denk 2x na en weet waarom.
Ik hoop dat jij bereid bent om het zelfde te doen, want je bent er ook een klein beetje over geweest, en je weet wat ik bedoel. We hebben het er over gehad aan de telefoon.
En als de mensen me zeggen dat ze je via ons gevonden hebben, wil dat niet zeggen de NSMB site, duidelijk !!!
Ik wens je een goed herstel en goede trainingen, en veel succes voor de voorrondes en mogen de beste winnen.
Met of zonder rekkers, i don't care !!! Je moet het nog altijd doen en je zelf bewijzen, wat een ander ook zegt.
Resultaten spreken voor zich en op de eind meet worden de punten gegeven.
Dus dikke duim en train ze.
PS
andere dat iets tegen me te zeggen hebben, een paar regels terug ....
Bel me of mail me, want ben niet zo goed met achter klap, vindt dat schijnheilig doen.
![]()
Thanks

True, ik vergeet soms wat voor een aanhang ik in de loop der jaren hier gekweekt heb en bij zulke opmerkingen aan mijn kant schaar.
Het gesprek gisteren heeft me goed gedaan en je hebt me overtuigd met je goede bedoelingen, maar zelfs de beste bedoelingen gaan mijn knieën niet kunnen genezen, zoals ik al zei, ik ga blijven rehabben en kijken wat het over 20 dagen geeft, heb ook geen zin om voor 5 minutes of fame op de voorronde de rest van het seizoen (of zelfs mijn hele carrière) op mijn buik te moeten schrijven ...
Laatst bewerkt:

Je bent gegroeid als atleet maar ook als mens
)