XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Voor rondes Sterkste man van Belgie 2013

Ik begrijp geen 1 van jullie zijn reactie ( de negatieve dan )

Nu zijn we zoveel jaren verder en nog blijft er gezeik komen naar de federatie.

De NSMB is een groep mensen die sterkste man wil promoten en vooruit helpen.

Dat is niet ikke of Igneace, of gelijk wie ... Een groep waar wij wel bij horen maar ook jullie.

Nu ook te verstaan is dat andere meer doen voor de sport dan anderen.

Maar ik lees weer dat het die zijn dat het minste doen voor de sport en federatie in Belgie dat wel het meest klagen en neuten over dingen waar de federatie niks mee te maken heeft.

Ter verduidelijking ik ben geen beest en met mij valt te praten. Als je iets te zeggen hebt bel me en praat er over.
Lig niet te zeveren over de mensen als ze weinig tijd hebben om op dere gelijke forums te kijken omdat ze bezig zijn om alles in orde te brengen voor de voorrondes, finale en andere wedstrijden.
Of mail me persoonlijk ik neem dan wel contact met je op.

Het verbaast me dat de actie van 1 persoon zoveel zever kan te weeg brengen.

Ja Sanca het gaat over u, ik heb met jou gepraat hier over. En ik hoop dat we elkaar begrijpen en er nu ni kinderachtig over moeten doen om op dit forum onozel te blijven doen.

Ik heb gezegt aan wat het ligt en waarom wij dat doen en dat dat om op gevat worden als een compliment naar jou toe als atleet.
Ik begreep ook jou kant en frustratie, maar heb ook gezegt dat wij ni kunnen ruiken tot in Limburg en dat niet iedereen constant op die forums en blogs leest.

+ er bestaat geen groep Jimmy vs de rest ... Totaal niet, iedereen mag met mij komen trainen zonder probleem.
En als iemand hulp nodig heeft of iets wil weten, ik denk dat iedereen hier wel ver weet hoe je me moet bereiken ( email, FB , GSM, adres en trainings locatie )

Dus ik hoop dat het laatste er over is gezegt.
Je bent een goeie atleet en een leuke publieks trekker, en ik ben blij dat je bij ons hoort.

Nog maals mijn publieke verontschuldigingen, we gaan ons wat proberen in houden, maar als er af en toe iets voor bij zoeft of gezegt wordt ... denk 2x na en weet waarom.
Ik hoop dat jij bereid bent om het zelfde te doen, want je bent er ook een klein beetje over geweest, en je weet wat ik bedoel. We hebben het er over gehad aan de telefoon.
En als de mensen me zeggen dat ze je via ons gevonden hebben, wil dat niet zeggen de NSMB site, duidelijk !!!

Ik wens je een goed herstel en goede trainingen, en veel succes voor de voorrondes en mogen de beste winnen.
Met of zonder rekkers, i don't care !!! Je moet het nog altijd doen en je zelf bewijzen, wat een ander ook zegt.
Resultaten spreken voor zich en op de eind meet worden de punten gegeven.
Dus dikke duim en train ze.

PS
andere dat iets tegen me te zeggen hebben, een paar regels terug ....
Bel me of mail me, want ben niet zo goed met achter klap, vindt dat schijnheilig doen.
;)

True, ik vergeet soms wat voor een aanhang ik in de loop der jaren hier gekweekt heb en bij zulke opmerkingen aan mijn kant schaar.
Het gesprek gisteren heeft me goed gedaan en je hebt me overtuigd met je goede bedoelingen, maar zelfs de beste bedoelingen gaan mijn knieën niet kunnen genezen, zoals ik al zei, ik ga blijven rehabben en kijken wat het over 20 dagen geeft, heb ook geen zin om voor 5 minutes of fame op de voorronde de rest van het seizoen (of zelfs mijn hele carrière) op mijn buik te moeten schrijven ...

Laatst bewerkt:
Wel als het goed is mag het ook gezegd zijn
Jimmy, respect bro', had niet gedacht dat jij zoiets zou posten!!!:eek: Je bent gegroeid als atleet maar ook als mens ;) Toen ik je in 2008 leerde kennen dan zou je bij dees discussie weken razend gelopen hebben en Sanca nooit meer willen zien, je bent al altijd iemand geweest met een eigenaardige visie over mensen oppeppen en niet iedereen kan daarmee om, Ignace is niet voor niets een madman dus die kan dat juist gebruiken met zijn lage zelfvertrouwen (ghéhéhéhé true hé gnasiuske :D)
Sanca, "mottige limburger" toch doorslikken is moedig, had je 400 jaar eerder geleefd was je met een slagzwaard naar daar getrokken om voor het Walhalla in de pan gehakt te worden :D:D:D
ik vermoed dat zoals alle jaren ook de stress van de voorrondes wel wat voelbaar is bij iedereen, tenslotte werken de deelnemers er een heel jaar naar toe, jij qua organisatie, Sanca die nu na jaren frustratie eindelijk weer ging intreden maar nu twijfelachtig is hetgeen ik begrijp, als ie zijn knieën helemaal verkloot mogen we hem bij Renfield gaan steken in het gekkenhuis
maar bekvechten, en zeker via een forum lost niks op, integendeel, dat hebben we hier al in het verleden gemerkt, zelfs na drie pagina's argumenten, those were the days:D:D:D:D
relnichten alla domi genoeg :D
ik blijf van de filosofie dat hoewel we misschien allemaal verschillende visies en persoonlijkheden zijn, in the end it's just you against the weights

Wel als het goed is mag het ook gezegd zijn
Jimmy, respect bro', had niet gedacht dat jij zoiets zou posten!!!:eek: Je bent gegroeid als atleet maar ook als mens ;) Toen ik je in 2008 leerde kennen dan zou je bij dees discussie weken razend gelopen hebben en Sanca nooit meer willen zien, je bent al altijd iemand geweest met een eigenaardige visie over mensen oppeppen en niet iedereen kan daarmee om, Ignace is niet voor niets een madman dus die kan dat juist gebruiken met zijn lage zelfvertrouwen (ghéhéhéhé true hé gnasiuske :D)
Sanca, "mottige limburger" toch doorslikken is moedig, had je 400 jaar eerder geleefd was je met een slagzwaard naar daar getrokken om voor het Walhalla in de pan gehakt te worden :D:D:D
ik vermoed dat zoals alle jaren ook de stress van de voorrondes wel wat voelbaar is bij iedereen, tenslotte werken de deelnemers er een heel jaar naar toe, jij qua organisatie, Sanca die nu na jaren frustratie eindelijk weer ging intreden maar nu twijfelachtig is hetgeen ik begrijp, als ie zijn knieën helemaal verkloot mogen we hem bij Renfield gaan steken in het gekkenhuis
maar bekvechten, en zeker via een forum lost niks op, integendeel, dat hebben we hier al in het verleden gemerkt, zelfs na drie pagina's argumenten, those were the days:D:D:D:D
relnichten alla domi genoeg :D
ik blijf van de filosofie dat hoewel we misschien allemaal verschillende visies en persoonlijkheden zijn, in the end it's just you against the weights

David, beste man, je post niet veel maar als je iets post zijn het wijze woorden :D

Tja, over die knieën, je hebt zelf ook op fb gezien dat iedereen me zegt om het uit te zitten maar ik wil het zo graag, maar aan de andere kant wil ik niet de 2de "ge weet wel wie" worden :(

met "jeweetwelwie" bedoel je toch niet jongeheer SDV uit Vosselare?:eek:
tegenwoordig beter bekend als "de schim"?:D

en niet veel zegt ie, da's een feit maar als ik post is het meestal niet zo beknopt en samengevat als nu, maar zoals ik al eerder zei de uitgediepte betogen van drie pagina's behoren tot mijn verleden, ik probeer vandaag de dag iets meer to the point te zijn en minder rond de pot te draaien, de wijsheid die tot mij is gekomen hier op dit forum vol verlichte zielen die eensgezind strijden voor een betere wereld heeft mij op mystieke wijze tot het inzicht gebracht dat er meer energie straalt uit één klank dan uit een eindeloos gezwets van holle woorden
of zoals Glecky zou zeggen
http://www.youtube.com/watch?v=nd5CyNyzasQ

Laatst bewerkt:
hahaha david "balooncalves", je blijft een legende! :P

met "jeweetwelwie" bedoel je toch niet jongeheer SDV uit Vosselare?:eek:
tegenwoordig beter bekend als "de schim"?:D

en niet veel zegt ie, da's een feit maar als ik post is het meestal niet zo beknopt en samengevat als nu, maar zoals ik al eerder zei de uitgediepte betogen van drie pagina's behoren tot mijn verleden, ik probeer vandaag de dag iets meer to the point te zijn en minder rond de pot te draaien, de wijsheid die tot mij is gekomen hier op dit forum vol verlichte zielen die eensgezind strijden voor een betere wereld heeft mij op mystieke wijze tot het inzicht gebracht dat er meer energie straalt uit één klank dan uit een eindeloos gezwets van holle woorden
of zoals Glecky zou zeggen
http://www.youtube.com/watch?v=nd5CyNyzasQ

Wat een wijze man ben je ook, ik heb niet eens namen genoemd ... :eek:

Maar idd, ik wil niet zoals een schim verdwijnen, de bedoeling is toch nog een behoorlijk aantal jaartjes door te gaan met wedstrijden !!

http://www.youtube.com/watch?v=Z6KhLoNnYEU

Nog maar goed dat ze Glecky vandaag hebben terug gevonden, arm Fifi'ke wist met zn verdriet geen blijf meer !

---------- Post toegevoegd 7 May 2013 om 21:01 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=yX39J_YyKbs

http://www.youtube.com/watch?v=RIjO8JZxBN4

Laatst bewerkt:
Misschien is het systeem van Nederland nog niet zo verkeerd, geen bond maar verschillende sportliefhebbers die onafhankelijk van elkaar wedstrijden door het land organiseren.
het is nog altijd toegelaten hier in belgie om onafhankelijk een wedstrijd te organiseren,en dat word dan ook gedaan.
je hebt enkel de toelating van de gemeente/stad nodig waar het doorgaat,niet van een andere bond.

Well said, David!

iedereen me zegt om het uit te zitten
Ik heb toch niet gezegd dat je niet moet meedoen? Ik heb gezegd dat je wat meer je best moet doen om te rehabben, en desnoods niet mee te doen. :D It ain't over 'til it's over.

De laatste maanden doe ik niets anders dan rehabben ?!

it ain't over till one of these sings!

Laatst bewerkt:
Hij is psycholoog, conflicthantering is zijn beroep :)

Dat heb ik al gemerkt, stuur ik op de chat een simpele, hoi David, krijg ik meteen een lap tekst terug van minstens 20 zinnen vol analyses en woorden die ik moet googelen om te verstaan :D

David, beste man, je post niet veel maar als je iets post zijn het wijze woorden :D

Tja, over die knieën, je hebt zelf ook op fb gezien dat iedereen me zegt om het uit te zitten maar ik wil het zo graag, maar aan de andere kant wil ik niet de 2de "ge weet wel wie" worden :(

Phelan_****You_72dpi_20cm.jpg

:)

Niets persoonlijk Simon maar de realiteit is wel dat jij ondanks alle ongemakken gewoon door bent blijven doen en uiteindelijk bent moeten stoppen, toch ;)

Niets persoonlijk Simon maar de realiteit is wel dat jij ondanks alle ongemakken gewoon door bent blijven doen en uiteindelijk bent moeten stoppen, toch ;)

Ah ik wou dit jaar terug meedoen maar ben net geopereerd aan men oor en mag nog 5 weken niets doen, ben nog maar 26, wie weet :)

In before permban :roflol:

Terug
Naar boven