MuscleMeat

Belangrijk Nieuws Voor rondes Sterkste man van Belgie 2013

Bezoekers in dit topic

Ja het is idd nog lang, maar er komen niet echt veel atleten bij ??

Snap ni wat er aan de hand is? Waar ligt da aan ... : Bang, geen zelf motivatie, gen geld, vrek zijn, eigenzinnig, enz ....

WTF is er mis met ons klein landje en de sport. ( Zo zwaar is't nu ook ni en we proberen meer wedsstrijden te organiseren, waar iedereen aan mee kan doen)
 
Laatst bewerkt:
het is idd nog lang maar ja we zien wel

en er zijn idd weinig atleten hopelijk komen er meer
 
Geld is nu gestort, nu wachten tot de bank het heeft afgehandeld ;)
 
Update atleten !!
 
En waar blijft de rest zoals FLORENT-SANCA-VANDENBULCK-BART-JORIS ???????GEEN ZIN MANNEN KOMAAN EEEE
 
Tijd genoeg om in te schrijven.
 
Ik heb toch al aangegeven dat ik meedoe :P
 
Tijd genoeg ?? goe lezen he.
Tot eind van februari.

*En SANCA ik weet da je je opgegeven hebt maar er staat nog geen strorting van je op de rekening.

Ik zeg het u bij Igneace, bij de meeste is het het geld (40 euro is ni veel) dat hen niet zint of er ni af kan blijkbaar.
Of rare geruchten (dat de onderdelen gekozen zijnin het belang van de atleten dat bij mij trainen ??? )

Dus wat er mis is met Glen, Joris, Florent enz ... (er zouden veel nieuwe gezichten meedoen) geen flauw idee.

Bart ging het nog afwachten op een paar datums van de highland games.
 
Deelnemers dienen lid te zijn of worden van de federatie ( eind Februari "verzekering in orde brengen")

Tot eind van februari

We zijn niet eens eind januari, het lidgeld zal heus wel op tijd betaald zijn :rolleyes:
 
Update 1 event !!!
(technisch probleem voor op het terrein en wedstrijd programma)
Excusses hier voor.
 
Dju, loading race weg. :D
 
even de knuppel in het hoenderhok smijten
een deel van de genoemde namen zit niet op DBB
Loic Lamoulin (heeft me persoonlijk bevestigd dat hij terugkomt, net bij ons opleiding bewakingsagent gedaan)
Florent Veldeman
Michaël Dubois (als die zou willen)
Steve Ringoot (maar die doet het nu zo goed in PL dat hij gek zou zijn een blessure te riskeren, zit nauwelijks op DBB)
Bulckske zat toch midden in de examens?
Niet de hele Belgische krachtsportwereld zit op dit forum hé ;)


on topic over de events: Sanca, ready your breakfast and eat heartily, 'cause I want a 300kg deadlift!
 
Ja het is idd nog lang, maar er komen niet echt veel atleten bij ??

Snap ni wat er aan de hand is? Waar ligt da aan ... : Bang, geen zelf motivatie, gen geld, vrek zijn, eigenzinnig, enz ....

WTF is er mis met ons klein landje en de sport. ( Zo zwaar is't nu ook ni en we proberen meer wedsstrijden te organiseren, waar iedereen aan mee kan doen)

Je stelt nu al jaren dezelfde vraag en je krijgt er geen antwoord op. Misschien moet je de vraag eens omdraaien en afvragen wat er mis is met de federatie, degenen die ze leiden, externe interesse in de sport, ...

Geen rechtstreekse aanval of zo, denk gewoon dat er niet veel draagvlak is voor sterkste man in België. Als je alles op een rijtje zet, zie je dat powerlifting en gewichtheffen ook niet top draait in België. Laat dit nu net de sectoren zijn waar jij je athleten uithaalt en het verhaal komt vanzelf duidelijk.

En laat ons eerlijk zijn, door mensen uit te schelden dat ze een vrek zijn of bang zijn zal ook niet echt helpen aan je athleten instroom.
 
.
 
Laatst bewerkt:
Ja Glenneke, de vlaamse overheid is ****ed up op het strongman vlak maar dat mag onze pret niet drukken , toch ? Ook door diezelfde overheid willen velen buitenlanders niet meer deelnemen aan onze wedstrijden en dan word het al helemaal erg als wij, de Belgen, ook gaan wegblijven

Als ik by the way dezelfde gains had als jou zou mijn motivatie nóg groter zijn, voor zover als die nog groter kan worden :P
 
Ik hoop binnen een kleine 2 maand nog een paar slachtoffers te kunnen vinden waar ik nu train. Interesse om de onderdelen te proberen is er genoeg, nu nog een paar sterke kerels er vantussen halen en hun kop zot maken :)

Deadlift max. Deadliftpakjes toegestaan? :D
 
IK denk toch dat er hier mensen dingen verkeerd begrijpen.

@ Vosske: Kijk vriend ik weet dat niet iedereen hier op zit, maar vaak doe ik copy / paste om iets te posten en duidelijk te maken. Michael en Loic heb ik alle 2 al een mail gestuurd via FB en gewoon email adres in 2 talen (Ned en frans)
Tot heden geen reactie. Florentr al zot gebeld om het te vragen, kga het niet blijven vragen ze. Vindt het gewoon triestig, hier in Belgie. In begin zoveel zagen voor mezer wedstrijden, minderen van gewichten op event ... Nu doen we da en we zien niemand. Ik kan namen blijven opnomen van het begin tot nu, waar ik zelfs alles naar gemaild heb via fb en/of mail maar tot heden geen reactie van krijg. Laat staan zeggen waarom ze ni meedoen of intresse hebben.
( enkele : David Becu, Bjorn Slachmuylders, Christof De Winter, Glenn Van Den Bulck, Olivier Kaufman, Stijn Van Paesschen, Yannick van Roy, GLENN SIDI, WIM GEVAERT, enz ... "kan bezig blijven)
Ik weet het soms ook niet ze.

@Othon : Zou leuk zijn moest ik weten wie je bent en of je Belg bent ja of nee. Maar ik zie het we zo wat aan als een aanval. Wat jij zegt ook weeral het zelfde wat ik al enkele jaren moet aan horen of lezen. En toch blijf ik me inspannen en men best doen. Ik doen 1 wedstrijd in Belgie mee (de lands titel) ik organiseer nog 3 wedstrijden zelf ditr jaar en ben mede organisator van 3 en er zijn nog een paar waar ik men hulp ter beschikking stel. Dus 9 wedstrijden +/- in belgie voor de stekste man. Ik hoor soms dat veel mensen er intresse in hebben maar het niet kennen. En soms post ik hier zo iets van ... Jongens kom uit u luie stoel en help me even atleten zoeken of op zen minst mond op mond reclame te maken. En wat het bestuur betreft ik denk dat zelfs geen **** weet wie er allemaal in het bestuur zit nu of met de NSMB samen werkt. Zoals ik al op andere forums en topics gezegt hebben is 2013 een nieuw jaar voor de NSMB met veel nieuwe gezichten en inspanningen. Dus voor mensen die het bestuur niet oke vinden ... Mss eens best naar een vergadering komen en er eens over praten wat de bedoeling is van de federatie. ik denk dat veel mensen een verkeerd beeld er van hebben en dat dat tewijten is aan overdrijven en veel naar anderen te luisteren . Laat staan wat ze over mij zeggen , dat zal onterussen wel nen volen boek zijn :D
 
dit gaat weer eindigen in ambras :popcorn:
 
Back
Naar boven