XXL Nutrition

Belangrijk Nieuws Voor rondes Sterkste man van Belgie 2013

Bezoekers in dit topic

Hoe da??

Kzeg gewoon waar het opstaat en als ik ergens tegen ben of over ga zever, zoek ik da 1st uit voor ik iet zeg.
Dat is al.

Iedereen het een eigen meening en ik ga geen ruzie maken ik wijs ze er op dat ik veel doe en weining of geen hulp krijg van 95% dat op Dutch body building zit. Met de vinger wijzen kan iedereen, maar er iets aan doen en een verandering in brengen is moeilijk.

Daar bij dit is mijn meening, ik spreek niet voor heel de federatie (behalve als ik organisator ben :) ) als ge die mensen hun meening wil horen vraag het ze . het zijn er 11 en staan op onze site met email bij.
 
Update atleten ...
 
Ik kan namen blijven opnomen van het begin tot nu, waar ik zelfs alles naar gemaild heb via fb en/of mail maar tot heden geen reactie van krijg. Laat staan zeggen waarom ze ni meedoen of intresse hebben.
( enkele : David Becu, Bjorn Slachmuylders, Christof De Winter, Glenn Van Den Bulck, Olivier Kaufman, Stijn Van Paesschen, Yannick van Roy, GLENN SIDI, WIM GEVAERT, enz ... "kan bezig blijven)
Ik weet het soms ook niet ze.
Jimmy, normaal zou ik meedoen met de voorrondes van 2013, maar in augustus heb ik een rugblessure gekregen (geblokkeerde ruggenwervel, met spierspasmen telkens ik iets wou liften). Een barbell van 40kg optillen lukte zelfs niet :p Nu ben ik daar van hersteld sinds december.

Mijn kracht is nog altijd niet wat het moet zijn voor de voorrondes: deadlifts, bijvoorbeeld, lukken nog niet super en daar ben ik veel kracht verloren omdat ik die niet kon doen. Squatten, pressen, ... deed ik met een geblokkeerde ruggenwervel verder (wel met hoge reps).

Ik ben nu hersteld, dus dat is geen excuus meer, maar dan weet je dat :) En af en toe voel ik na een dag gesquat of gedeadlift te hebben, het aan mijn rug. En andere onderdelen zoals tire flip of stones doe je vaak met een bollere rug dan een squat of deadlift en zal dus ook gevoeliger zijn.

Een andere reden: mijn interesse ligt meer op powerlifting en minder op strongman. Ik heb eigenlijk niet echt zin in de voorrondes, en tegen mijn zin ga ik niet meedoen, het moet plezant blijven.

Christophe De Winter
 
Laatst bewerkt:
Toch al 9 man. Niet de stormloop waar we allemaal op hopen, maar de lijst begint toch gevuld te worden.

Vooral hopen dat er niemand af valt ... :\

Strongman is blijkbaar een sport waarin heel veel verloop is, als je kijkt hoeveel vroegere deelnemers nu volledig uit het zicht verdwenen zijn. Anderzijds neemt het gemiddelde niveau toch wel toe. :) Dat maakt de kans toch wel groot dat het niveau op de finale hoger gaat zijn dan tevoren.
Maar ik hoop ook dat de voorronde mooi gevuld geraakt. Het zou goed zijn als Loic en Florent weer meedoen. Loic heb ik nog nooit verslagen; dat moet ik dus nog eens kunnen doen. :D
 
@ Christof: Viola is dat zo moeilijk ?? Eens reageren enz ... Had al een paar dingen gestuurt via FB en Mail.
Ik begrijp je en versta de situatie, geen probleem. Maar ben graag op de hoogte van zulke dingen en dan doe ik ook geen moeite om het te blijven vragen of mijn kas op te freten tot je eens zin hebt om te antwoorden. Als je terug wil meedoen of zin hebt sit jaar of volgend jaar hoor ik het wel van jou zelf. Ik zal je blijven mailen ingeval van events. Maar daar blijft het dan ook bij ok.

Ja Youri het is idd triestig en het komt traag opgang ja.

Maar idd er zit veel verloop in de sport, maar er is ook een gebrek aan geloof en zelfmotivatie bij de belgen.
En ik zie vaak dat ze voor de makelijkste wegen kiezen, plaats van met hun zogenaamde passie bezig te zijn de kracht sport. ' duizend voorbeelden van, maar geen zin in om uit te wijken vriend. Mss eens na en training als we gaan eten hahaha )
 
Familie friet met stoofvlees dan? :D
 
Godver nu heb ik terug honger :(
 
@ Christof: Viola is dat zo moeilijk ?? Eens reageren enz ... Had al een paar dingen gestuurt via FB en Mail.
Ik begrijp je en versta de situatie, geen probleem. Maar ben graag op de hoogte van zulke dingen en dan doe ik ook geen moeite om het te blijven vragen of mijn kas op te freten tot je eens zin hebt om te antwoorden. Als je terug wil meedoen of zin hebt sit jaar of volgend jaar hoor ik het wel van jou zelf. Ik zal je blijven mailen ingeval van events. Maar daar blijft het dan ook bij ok.
Ok. Het bericht over de voorrondes heb ik gezien op FB, maar ik vergat altijd erop te reageren omdat ik nog niet definitief beslist had om niet mee te doen aan de voorrondes. Dat is pas een paar dagen geleden beslist en door de examens waarmee ik bezig ben vanaf eind December - begin Januari, vergat ik er ook altijd op te reageren. Sorry en in het vervolg zal ik sneller iets laten weten!
 
Laatst bewerkt:
Das toch lekker, maar ksta op dieet :s voor effekes (paar maand, de operatie kilo's er af werken)
Kzal de Woopy voor mij laten eten (die heeft toch alt honger ) ik ga voor ne spagetti :D

Np Christof is genoteerd vriend ;)
 
hmmm als in: hmmm, friet stoofvlees ?

of

Hmmm zoals in: hmmm, de voorronde is een ideale gelegenheid om voor de 12e keer een comeback aan te kondigen en/of een nieuw comeback log te starten, waarna ik afzeg?
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Reageer niet op heauxmeaux :)
 
RAW deadlift jonge hoe kan je nu gaan weten hoe sterk je bent met een hoop rekkers aan uw lijf :-)
 
Wedstrijd reglement:

Power suit: Mag enkel gebruikt worden op kracht oefeningen en max pogingen (bv deadlift max of reps)
Mag niet bij holds of afstands oefeningen gebruikt worden (bv deadlift hold, farmers walk, carwalk, yoke, enz…)

Duidelijk lijkt me ;)
 
RAW deadlift jonge hoe kan je nu gaan weten hoe sterk je bent met een hoop rekkers aan uw lijf :-)

Dat is een idee, groene rekkers rond de schouders en reversed band liften

@WSM, CL, NK Nederland etc word ook gewoon in suits gelift hoor ;)

Wedstrijd reglement:

Power suit: Mag enkel gebruikt worden op kracht oefeningen en max pogingen (bv deadlift max of reps)
Mag niet bij holds of afstands oefeningen gebruikt worden (bv deadlift hold, farmers walk, carwalk, yoke, enz…)

Duidelijk lijkt me ;)

Duidelijk ! Thanks ;)
 
De voorrondes vallen ongeveer samen met het EK powerlifting van IPF, jammer had graag meegedaan! Ben mijn interesse helemaal niet verloren in Strongman en zou volgende jaar terug willen meedoen als ik daartegen boven de +140kg kan wegen en de trainer het toelaat. Kan moeilijk nu ineens powerlifting de rug toekeren maar in de komende jaren wil ik zeker terug deelnemen! Héél veel succes gewenst aan iedereen in de voorrondes alsook in de finale! Kick ass mannen!!!

Steve
 
Back
Naar boven