Fitness Seller

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
ff een pluim in je reet steken. Goede zondagtraining. Moet de mijne nog afmaken. Man, wat ben ik lui vandaag.:o Goed bezig Vortexx.:)
 
mooi volume op de sumo, en de front squat is echt aankloten voor de eerste keer. die stang goed leggen is al een heel gedoe.
 
Iedereen aan de frontsquat :D En in een squatcage heb je toch ook een losse barbell ;)
 
ff een pluim in je reet steken. Goede zondagtraining. Moet de mijne nog afmaken. Man, wat ben ik lui vandaag.:o Goed bezig Vortexx.:)


Uhhhh... haal die pluim er maar weer uit (ben niet zo van dingen in m'n reet) :D
Dit was de training van vrijdag, maar had zondag pas tijd om online te gaan.


Hé, welkom cableguy :p

mooi volume op de sumo, en de front squat is echt aankloten voor de eerste keer. die stang goed leggen is al een heel gedoe.

Klopt, en als die dan eindelijk goed ligt drukt de stang lekker teggen je keel :(
Maar zoals bij alle oefeningen is het ff wennen.

Hmmmmmmmmmm


Mooie training ouwe :D

Haha ik had niet anders verwacht, thnx mate
 
UB 1

- incline dumbbell fly

3x8x18
1x12x18

- hammer curls

4x8x18

- flat bench press

10x50
10x60
7x70 (8e rep fail)
4x70

- front raises (plate)

4x8x10

- v-bar pull down

1x10x59
2x8x68
1x10x59

- dips

2x10xBW
2x6xBW

- military press (smith)

1x10x40
4x6x60

- cable fly's (low)

2x10x18
2x8x18

Note:

Ik kan er kort over zijn, aan de gewichten is het zo zeer niet te zien.
Maar dit was voor mij een training met een grijs randje.
Want als minstens tien man ziet dat je tijdens het bankdrukken failed, dan zou je toch mogen verwachten dat tenminste één iemand je te hulp schiet.
Ik was eerst behoorlijk pissig, maar ben nu eigenlijk alleen maar teleurgesteld.
Kennelijk ben ik zo'n verschrikkelijk persoon dat mensen me liever zien met een stang tegen m'n keel dan dat ze me helpen. :(

Zo dat was ff m'n frustratie voor vandaag , op naar LB 1 :fire:


Gewicht: 95,5 kg
 
Ben je zo een eikel? :(
Ik word altijd geholpen! (true story)
 
ik word ook eigelijk altijd wel geholpen! wel heftige gewichten man! mooi training
 
Ziet er weer goed uit. Flinke hammers. Volgende x zal ik je een schouderklop geven.:o:)
 
zielige mensen in je gym man, vooral als geen een van de 10 mensen je daar te hulp schiet???. bij mij in de gym is een grinder al een signaal om geholpen te worden:o
 
Ik had je geholpen, maar daar heb je niks aan:(.
Hallo heren, wel eerlijk zijn soms heb je echt wel haantjes om je heen.
Sommige kijken echt raar in zo'n gym:(
 
Ben je zo een eikel? :(
Ik word altijd geholpen! (true story)

Haha je zou het haast wel denken, maar ik hoop dat jij wel beter weet :D

ik word ook eigelijk altijd wel geholpen! wel heftige gewichten man! mooi training

En zo hoort het eigenlijk ook, maar waar ik woon heerst bij sommige helaas toch een wat andere mentaliteit.

Ziet er weer goed uit. Flinke hammers. Volgende x zal ik je een schouderklop geven.:o:)

Haha thnx man, that will do ;):D

zielige mensen in je gym man, vooral als geen een van de 10 mensen je daar te hulp schiet???. bij mij in de gym is een grinder al een signaal om geholpen te worden:o

Ik zal niet iedereen over één kam scheren, maar er zitten er gewoon tussen die het niet kunnen hebben als je meer benched/squat/deadlift als hen.
Ik kon dat al merken bij m'n stronglift schema dat ik aan het eind veel indirecte reacties kreeg.
Het was eigenlijk ook gedeeltelijk m'n eigen schuld, ik had kunnen weten dat toen ik al incline fly's had gedaan ik niet voluit meer kon op de bench press.
Maar ik wou zo graag die 8e rep halen dus.....


Ik had je geholpen, maar daar heb je niks aan:(.
Hallo heren, wel eerlijk zijn soms heb je echt wel haantjes om je heen.
Sommige kijken echt raar in zo'n gym:(

Thnx babe, ik had niet anders van je verwacht :heart:



Gisteren geen LB 1 gedaan want ik was de hele dag misselijk/ellendig en had m'n rechter hamstring behoorlijk verrekt tijdens het bench gebeuren.
Vandaag gaat een stuk beter, dus ga ik er vanuit dat ik vanavond weer kan knallen.
 
LB 1

- squat

8x40
8x60
8x70
8x80
5x85

- deadlift

8x70
8x90
8x100
8x110
6x120

- leg press

8x164
8x182
8x191
8x200

- leg extensions

10x75
3x8x75


- standing calf raises (smith)

8x90
8x100
8x110
8x120

- crunches op swiss ball

1x15
2x10

Note:

Training ging lekker, kon alle oefeningen in volgorde uitvoeren.
Daarna thuis shake genomen en gegeten en om 20:00 stond een maat van mij al weer aan de deur voor de volgende workout.
Dus voor de eerste keer ff thuis getrained met de gekregen apparatuur.
Hebben alles lekker licht gedaan (fullbody) omdat m'n maat al jaren niet meer aan de gewichten is geweest.
 
Nice LB train! Vind je het niet zwaar om SQ en DL achter elkaar te doen?
 
Nice LB train! Vind je het niet zwaar om SQ en DL achter elkaar te doen?

Thnx mate :)

Toen ik stronglifts deed, was de deadlift op het einde van m'n schema wel zwaar na de squats.
Maar zoals ik het nu doe is het deadliften goed te doen en max. ik daar meer op reps dan met de squat.
 
Bam, sterke deadlift

Thnx man, had eigenlijk 8 reps willen doen met 120 kilo, maar werdt na de 6e rep duizelig i.v.m. minder eten dan normaal dus dat ga ik volgende week ff verbeteren.
 
Thnx mate :)

Toen ik stronglifts deed, was de deadlift op het einde van m'n schema wel zwaar na de squats.
Maar zoals ik het nu doe is het deadliften goed te doen en max. ik daar meer op reps dan met de squat.

Nice deadlift indd. De eerste 2 sets zijn warming up?
 
Nice deadlift indd. De eerste 2 sets zijn warming up?

Ik reken eigenlijk met dit schema vanuit de max. die ik denk te kunnen halen en reken dan 4 sets terug + 1 warm-up set.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven