XXL Nutrition

Vortexx's Log (Resistance is Futile)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Nice MP! bij ons begint het ook steeds drukker te worden in de gym... best vervelend :)
 
Eerst buik? Geen last van dan tijdens je MP's? Ik krijg altijd tieves zere seratus door MPs :)

Arnold Press is nice by the way ;)
 
Nice MP! bij ons begint het ook steeds drukker te worden in de gym... best vervelend :)

Thanx bro, ik hoop in Maart weer over te schakelen naar de vroege training (17:00-17:15) want dan gaan er weer meer buiten spelen :p
Had gehoopt op meer reps, maar in principe is dit ook vooruitgang omdat ik bij stronglifts nog wel eens vanuit de benen drukte en nu dus niet.

Eerst buik? Geen last van dan tijdens je MP's? Ik krijg altijd tieves zere seratus door MPs :)

Arnold Press is nice by the way ;)

Yep eerst buik omdat de zaal vol was en de olympic barbells bezet waren voor de bench presses.
Voel het wel na de repout maar voor de rest geen last van m'n seratus, maar ik doe dan ook alleen maar de verplichte sets volgens Wendler :D
Totally hooked on the arnold press ;)


Mooie MP :D
Met dipbelt ziet er wel altijd mooi uit!

Thanx mate, ben wel nieuwsgierig voor vanavond :cool:
 
Mooie press maat, ben benieuwd hoe jou de dipbelt bevalt
 
inb4 +50kg dips :D

Haha grapjas, zal al blij zijn als de riem blijft zitten en ik wat fatsoenlijke reps kan maken.
Jammer dat je ff stopt met loggen :( , maar ik begrijp het wel ;)
 
Yo C, lekkere superdudetraining 3 terug, VPRs squatten is altij goed. Lekker volume die laatste, gaat wel prima hier of niet dan?
 
Sterke training. Gaat echt wel goed hier. Nice MP. Suc6 met je DL en dipbelt.:)
 
Yo C, lekkere superdudetraining 3 terug, VPRs squatten is altij goed. Lekker volume die laatste, gaat wel prima hier of niet dan?

Thanx T. als jij het zegt vat ik het maar op als een compliment :D
Gaat allemaal nog volgens plan, misschien nog wat extra aandacht voor sommige spiergroepen (schouders/benen), maar voor de rest gaat ie toppie.

Sterke training. Gaat echt wel goed hier. Nice MP. Suc6 met je DL en dipbelt.:)

Thanx dumba, training is goed verlopen zoals je hier onder kunt zien.



deadlift

5x60
5x75
3x87,5
5x110
3x125
8x140 PR :)

seated cable row

6x72
6x77
6x82

pull ups

6xBW
5xBW
5xBW

db rows

6x30
6x32
6x32

dips

8xBW
6xBW +5
6xBW +10
6xBW +15 PR :)

skull crusher

6x32,5
6x32,5
5x32,5

cable pushdown (rope)

6x50
6x50
6x50

note

Deadlift ging goed en ben blij met m'n nieuwe PR
de pull ups vielen qua reps wat tegen ondanks meer rusttijd tussen de sets.

Tijdens m'n tweede set van de db rows werd ik terecht gewaarschuwd door een instructeur dat m'n rows niet strict genoeg waren, dus de derde set extra aandacht genomen voor de uitvoering.

De weighted dips gingen eerlijk gezegd redelijk makkelijk en had 20 kg ook nog willen proberen, maar volgende keer eerst reprange vergroten op de 5/10/15 kg voordat ik verder ga met de 20 kg.
Had ook niet echt een pomp in m'n triceps van de dips, die kwam pas bij de skull crushers :D
 
Mooie Pr's man, wel kicken zeg bijna zo'n dikke schijf van 20 aan de riem ;)
Anders pas je 531 ook toe op dips :)
 

Thanx hendrie

Mooie Pr's man, wel kicken zeg bijna zo'n dikke schijf van 20 aan de riem ;)
Anders pas je 531 ook toe op dips :)

Haha kijken wat volgende keer brengt, dan begin ik met +10 kg en wie weet hangt die schijf van 20 dan wel in de derde set aan m'n riem.
De riem op zich zit zeer comfortabel dus een echte aanrader als jij ook weighted dips wil gaan doen.
Enne... 5/3/1 op dips is mij best, als jij m'n cycles uitrekent elke 4 weken XD

Hmm 15kg very close haha. Echt nice man!

Thanx bro, was wel lachen zo met dat gewicht erbij.
Op naar de 50 kg :D
 
mooie repout op je deads man !

niet alleen je dipbelt bij dips gebruiken hé, ook bij pull ups :p
 
Congratz met je PRs! Nice deadlift!
 
Idd een hele goede training. 8x140 = prima.:)
 
mooie repout op je deads man !

niet alleen je dipbelt bij dips gebruiken hé, ook bij pull ups :p

Thanx man, zou wel willen gebruiken voor pull ups maar daarvoor doe ik nog te lage reps 5/6 :o

Congratz met je PRs! Nice deadlift!

Thanx bro, was blij met aantal reps (4x T&G en 4x DS) alleen kost de DS me nog te veel energie door achterlopende conditie.

Idd een hele goede training. 8x140 = prima.:)

Thanx mate, volle gas vooruit :D



De hyper extensions van bijna twee weken geleden hebben toch meer schade gedaan dan ik had verwacht, want de pijn in m'n onderrug komt steeds vaker terug en straalt steeds verder door.
Gisteren tijdens deadlift totaal geen last gehad, maar vooral bij te lang zitten/staan gaat het mis.

Heb vanochtend maar de regionale mr. miyagi gebeld voor een onderhoudsbeurt en dan maar hopen dat dit effect heeft.
 
Ben benieuwd naar je max deadlift:D
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven