Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog getraind gisteren?! Ik dacht je bij project x was!
neem jij nu een prew?
Stevige trainingen met flink wat reppies; gaat lekker.![]()
Kan merken dat mijn schouders veel te verduren krijgen ondanks dat ik bij deze niet een volledige lock-out na streef tijdens de presses.
Op zich niet zo erg, omdat deze redelijk achterlopen maar ik heb het idee dat dit ten koste gaat van m'n borst.
Probeer vooral op het hoogste punt die squeeze te maken voor de borst, maar heb daar pas bij de laatste reps profijt bij.
Misschien dat dit beter gaat als de gewichten volgende week omhoog gaan en het volume iets naar beneden.
Mooi om te horen man! Misschien moet je partial reps gaan doen, zodat je niet voornamelijk je schouders gebruikt?

Voor mij geldt sowieso dat schouders eerder verzuren dan borst, dus dan zou het logisch zijn dat bij high rep je schouders meer op hun fl**ker krijgen en borst nog over heeft, en dat dat bij low reps meer in verhouding is.

Komt helemaal goed hendrie, vanochtend ook ff gewogen en hij gaf 87,3 KG aan (+2,3 KG in 2,5 week)
En ff m'n middel gemeten en die was 1 cm smaller, dus mij hoor je niet klagen.
That dere creatine![]()
Serieus van de creatine? Of ik nou geen creatine neem of 10 gram per dag, ik merk op de weegschaal helemaal niks. Trouwens ook niet in kracht. (Wat wel apart is gezien het feit dat je als vegetariër geen exogene creatine binnen krijgt dus zou je juist meer effect verwachten)wuuut, ik wil ook van die gainsSerieus van de creatine? Of ik nou geen creatine neem of 10 gram per dag, ik merk op de weegschaal helemaal niks. Trouwens ook niet in kracht. (Wat wel apart is gezien het feit dat je als vegetariër geen exogene creatine binnen krijgt dus zou je juist meer effect verwachten)