Fitness Seller

Vortexx's Log (The Rise Of A Titan)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Nog getraind gisteren?! Ik dacht je bij project x was! :p

neem jij nu een prew?

Stevige trainingen met flink wat reppies; gaat lekker.:)

• Topic Starter Topic Starter
Nog getraind gisteren?! Ik dacht je bij project x was! :p

neem jij nu een prew?

Op m'n vorige pagina heb ik de laatste training staan (schouders trapezius & buik)
Haha dat was ondanks de situatie daar in Haren wel een leuke ervaring zo een hele avond loggen over één onderwerp.

Heb nu de hele week napalm (muscle warfare) gebruikt als prew, omdat deze toch in de aanbieding was i.v.m. dat ene stofje wat straks verboden wordt door Brussel.
Voel er niet echt veel effect van dan een iets fijnere concentratievermogen, maar het kan bij lange na niet competen met het effect van dexaprine en dat is eigenlijk alleen maar een fatburner.

---------- Post toegevoegd Sat 22 Sep 2012 om 12:15 ----------

Stevige trainingen met flink wat reppies; gaat lekker.:)

He Casanova, das weer een tijdje terug man.
Hoe gaat het met je en de trainingen op het moment ?

Zeker veel reps per training, maar dat wordt straks gelukkig weer minder.
Het gaat na een wat valse start vorige week zeker voortvarend en ik hoop volgende week zelfs progressie te maken als het even kan.

Vandaag weer Borst, Triceps & Kuiten gedaan, net als vorige week weer lekker de pomp in m'n borst/triceps.
Heb wel wat progressie geboekt op bepaalde oefeningen, maar niet zo significant dat ik het hele schema weer ga plaatsen.
Benieuwd in hoeverre ik morgen spierpijn zal hebben, want bij borst had ik niet echt verzuring.

Kan merken dat mijn schouders veel te verduren krijgen ondanks dat ik bij deze niet een volledige lock-out na streef tijdens de presses.
Op zich niet zo erg, omdat deze redelijk achterlopen maar ik heb het idee dat dit ten koste gaat van m'n borst.
Probeer vooral op het hoogste punt die squeeze te maken voor de borst, maar heb daar pas bij de laatste reps profijt bij.
Misschien dat dit beter gaat als de gewichten volgende week omhoog gaan en het volume iets naar beneden.

Mooi om te horen man! Misschien moet je partial reps gaan doen, zodat je niet voornamelijk je schouders gebruikt?

Kan merken dat mijn schouders veel te verduren krijgen ondanks dat ik bij deze niet een volledige lock-out na streef tijdens de presses.
Op zich niet zo erg, omdat deze redelijk achterlopen maar ik heb het idee dat dit ten koste gaat van m'n borst.
Probeer vooral op het hoogste punt die squeeze te maken voor de borst, maar heb daar pas bij de laatste reps profijt bij.
Misschien dat dit beter gaat als de gewichten volgende week omhoog gaan en het volume iets naar beneden.

Voor mij geldt sowieso dat schouders eerder verzuren dan borst, dus dan zou het logisch zijn dat bij high rep je schouders meer op hun fl**ker krijgen en borst nog over heeft, en dat dat bij low reps meer in verhouding is.

Mooi om te horen man! Misschien moet je partial reps gaan doen, zodat je niet voornamelijk je schouders gebruikt?

Bedankt voor de tip bro :)
Ik zal volgende week eens kijken of ik dat kan integreren met het type sets wat ik dan draai.

Voor mij geldt sowieso dat schouders eerder verzuren dan borst, dus dan zou het logisch zijn dat bij high rep je schouders meer op hun fl**ker krijgen en borst nog over heeft, en dat dat bij low reps meer in verhouding is.

Ik zat al te twijfelen of mijn vorm wel correct was, maar dan is het dus een algemeen fenomeen.
Heb nu lekkere spierpijn in m'n borst/triceps/schouders dus missie is geslaagd :D

Training van vandaag (Rug, Biceps & Buik) ging in een lekker ritme en voelde net zo goed aan als gisteren.
Heb nu echt de slag te pakken en als je dat terug ziet in de spiegel tijdens pull-ups en leg raises dan motiveerd dat alleen nog maar meer.
Spierpijn in de quads zijn vandaag volledig verdwenen wat ook positief is, want vorige week duurde dit tot woensdag.
Kan niet wachten tot donderdag, maar morgen eerst een rustdag tussendoor.
Help nu elke woensdag (en eventueel in het weekend) m'n neefje van 8 met de beginselen van hardlopen (30 sec. rennen en minuut rust enz.)
Als het ff wil gaat hij volgend jaar de 3K rennen, waar ik nu al twee jaar de 10K ren.

Maar genoeg getypt, er staat een kom met 875 gram voer op me te wachten nomnomnom...... :D

Goed bezig jonge lekker door bouwe nu

Goed bezig jonge lekker door bouwe nu

Komt helemaal goed hendrie, vanochtend ook ff gewogen en hij gaf 87,3 KG aan (+2,3 KG in 2,5 week)
En ff m'n middel gemeten en die was 1 cm smaller, dus mij hoor je niet klagen.

That dere creatine :D

Komt helemaal goed hendrie, vanochtend ook ff gewogen en hij gaf 87,3 KG aan (+2,3 KG in 2,5 week)
En ff m'n middel gemeten en die was 1 cm smaller, dus mij hoor je niet klagen.

That dere creatine :D

wuuut, ik wil ook van die gains :( Serieus van de creatine? Of ik nou geen creatine neem of 10 gram per dag, ik merk op de weegschaal helemaal niks. Trouwens ook niet in kracht. (Wat wel apart is gezien het feit dat je als vegetariër geen exogene creatine binnen krijgt dus zou je juist meer effect verwachten)

In, even heel je log doornemen! :D

wuuut, ik wil ook van die gains :( Serieus van de creatine? Of ik nou geen creatine neem of 10 gram per dag, ik merk op de weegschaal helemaal niks. Trouwens ook niet in kracht. (Wat wel apart is gezien het feit dat je als vegetariër geen exogene creatine binnen krijgt dus zou je juist meer effect verwachten)

Ik weet niet of het voor 100% toe te dichten is aan de creatine, kan ook gedeeltelijk met m'n inname van voeding te maken hebben.
Wel jammer dat straks die kilo's er ook weer zo afgaan als ik stop met creatine inname :(

In, even heel je log doornemen! :D

Hé massivebe, long time no see bro.
Je bent er net op tijd bij, hoef je maar een paar pages te lezen ;)

Dat vraagt om pic's

Fase I - Week II

Quadriceps, Hamstring & Kuiten

front squat - deadlift

15x40 - 15x90
15x40 - 15x90
15x40 - 15x90

omgekeerde lunges per been (smith) - squat (smith)

10x40 - 15x40
10x40 - 15x40
10x40 - 15x40

standing calf raises (smith)

25x60
25x60
25x60

leg extensions - lying hamstring curl

15x50 - 15x30
15x50 - 15x30
15x50 - 15x30

seated calf raises

25x20
25x20
25x20

Note

Kon weer 10 min. op een elliptical trainer toekijken, want iemand anders was me net een paar stappen voor :fuu:
Qua intensiteit en volume was de training precies goed, lekker maxen maar toch je reps halen.

Ik kan dit nu wel doen omdat ik maar twee weken dit volume draai, maar straks met het schema van Layne Norton zal ik toch redelijk van falen afblijven omdat deze constant deze volumes hanteert in zijn schema.

Squat in de smith met de voeten extra naar voren zodat de kracht wat gelijkmatiger verdeeld werdt tussen quads en glutes :D
Standing calf raises de sets afgewisseld met gewoon/tenen naar buiten/tenen naar binnen.

Lekker bezig bro

Wat doe jevolgende week voor fase?

Lekkere beentraining. Reverse lunges leuk.:)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven