Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Op een dag zal hij het begrijpen en zeer dankbaar zijn!![]()
Clean grip is echt het fijnst idd, went binnen een paar weken. Ook zonder wrist curls, heb ik nooit gedaan in ieder geval![]()

@ somaliërs en fat joe
K*ttrainingen ook posten, is alleen maar leerzaam.
Serieus, ik had soms echt de neiging om voedselpaketten uit te delen.

![]()
Een dergelijke ergerlijke situatie had ik gisteren ook. Ik was aan het squatten en naast me waren 2 allochtone jongens aan het deadliften, nou ja, dat moest het zijn denk ik. Ze lieten de barbell in deadlifthouding zakken tot 15cm boven de grond om vervolgens de knieen te locken, de rug te bollen en met gekreun de barbell omhoog te trekken. wtf. Dat herhaalden ze dan zo'n 8 keer met 100 kg. Ze hadden geloof ik niet in de gaten dat ze hun rug aan het slopen waren want ze waren er erg trots op. Ik stond op het punt ze advies te geven maar toen bedacht ik me dat als ik niks zei ze binnen een paar weken een hernia hebben en ik van ze af ben. Beter plan![]()
maar eerlijk is eerlijk ik zie de laatste tijd niet veel "foute" uitvoeringen voorbij komen.

Mirin' Standing Calf Raises
Ben je zelf al tevreden van je progressie?![]()

Mooie log man! Ik zal je volgen! En succes met je benentraining morgen haha. Ik heb hem ook morgen!

Klasse training bro ga zo door fysiek blijft verbeteren?