Vortexx029
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 264
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 12%
Afgelopen twee weken heb ik puur op hyperthropy getraind, dus veel volume (15-25) en weinig rust (1 min.) en met staggerd sets.
Aankomende 2 weken gaat het volume naar beneden (10-15) nog steeds met weinig rust (1 min.)
En dan ga ik per oefening andere technieken gebruiken (dropsets/paused motion/forced reps) daar probeer ik zelf nog partial reps aan toe te voegen.
Thanx mate, haha ja die reversed lunges zijn zeker aan te bevelen.
Vandaag lekker een rustdag en lekker uitgeslapen (9:00) nadat ik er 's nachts nog een paar keer uit moest om te plassen.
Heb me maar weer eens gewogen en kwam uit op 86,9 KG (- 0,4 KG) waarschijnlijk omdat ik redelijk veel vocht verloren had 's nachts.
Ook ff wat maten gemeten en overal zat er gemiddeld al een cm bij, behalve m'n middel want die was weer een cm minder (86 cm) waarschijnlijk ook door het vochtverlies.
Vanochtend brinta (60 gram) + whey (40 gram) gedronken en zit nu aan een tonijn/ananas/yoghurtdressing/pijnboompitten/honing/pasta.salade

Voor vanmiddag nog een halve liter chocomel en twee mini-krentebolletjes gepland.
Vanavond de enigste cheatmeal van de week (pizza hawai) nomnom en als afsluiter een half bakkie kwark met amandelen.