Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gewoon zelf een schatting maken. Uiteindelijk is het belangrijkste het totaal wat er in gaat vs er verbruikt wordt niet alleen hoe gezond de producten zijn. Uiteindelijk is gezond uiteraard beter als bewerkt etcetcetc Uiteindelijk kun je goede schatting maken van voedingswaarde van bepaalde producten.. Bij mij zijn die harstikke nauwkeurig inmiddels LOLxDOke super, zit alleen met het feit dat ik 's avonds nog met mn ouders mee moet eten.
Dus dat is soms lastig inschatten hoeveel kcal ik binnenkrijg. Ene keer kan het dus 400 boven onderhoud zijn, andere keer miss wel wat eronder.
Ligt er maar net aan wat we eten.. Het is wel altijd gezond, daar kwam ik achter toen ik er zelf in ging verdiepen. Ik vroeg me ook al af waarom
ze ongezouten noten enzo begon te eten. Dat werd me een tijdje geleden ineens duidelijk toen ik begon met bodybuilding.
Misschien hebben jullie hier tips in? Ik wil haar ook niet opzadelen om alles voor mij af te wegen etc. Denk ook niet dat ze dat week in week uit gaat doen.
Gewoon zelf een schatting maken. Uiteindelijk is het belangrijkste het totaal wat er in gaat vs er verbruikt wordt niet alleen hoe gezond de producten zijn. Uiteindelijk is gezond uiteraard beter als bewerkt etcetcetc Uiteindelijk kun je goede schatting maken van voedingswaarde van bepaalde producten.. Bij mij zijn die harstikke nauwkeurig inmiddels LOLxD
Dat ik precies weet hoeveel ik eet en dus niet als een moddervette landloper rond hoef te lopen!
Ik heb mijn voedingsschema zo aangepast dat ik op 2500 kcal uitkomt. Mijn behoefte is 2800. Hierdoor zal ik ongeveer de 250 kcal overschot wel bereiken als ik het avond eten hier bij optel.Gewoon zelf een schatting maken. Uiteindelijk is het belangrijkste het totaal wat er in gaat vs er verbruikt wordt niet alleen hoe gezond de producten zijn. Uiteindelijk is gezond uiteraard beter als bewerkt etcetcetc Uiteindelijk kun je goede schatting maken van voedingswaarde van bepaalde producten.. Bij mij zijn die harstikke nauwkeurig inmiddels LOLxD
Gewoon zelf een schatting maken. Uiteindelijk is het belangrijkste het totaal wat er in gaat vs er verbruikt wordt niet alleen hoe gezond de producten zijn. Uiteindelijk is gezond uiteraard beter als bewerkt etcetcetc Uiteindelijk kun je goede schatting maken van voedingswaarde van bepaalde producten.. Bij mij zijn die harstikke nauwkeurig inmiddels LOLxD

Niet zonder eerst paar maanden te hebben geoefend met alles afwegen etc etc.. Ik heb eerst tijd lang alles als autist afgewogen en gedaan, nu herken ik die hoeveelheden op het eerste oog.. En ik weet praktisch alle voedingswaarde wel uit mijn hoofd of op waarde te schatten inmiddels
Eyeballen gaat uitstekend. Zeker als het alleen maar om avondeten gaat kom je dan goed weg.
2 zinnen en in de ene dring je een bepaald beeld op van een man en in het ander kaart je body dysmporphic disorders aan.Het gaat hier steeds meer lijken op een topic over eetstoornissen en body dysmorphic disorders. Als man zou je zou je ideale zelfbeeld toch eerder bepaald moeten worden door kracht en een fors postuur.

Ik begin steeds meer het idee te krijgen als of je helemaal niet traint en totaal niet weet waar over je spreekt ...…………Het gaat hier steeds meer lijken op een topic over eetstoornissen en body dysmorphic disorders. Als man zou je zou je ideale zelfbeeld toch eerder bepaald moeten worden door kracht en een fors postuur.

??Ik begin steeds meer het idee te krijgen als of je helemaal niet traint en totaal niet weet waar over je spreekt ...…………??
Tevens schep je verwarring bij een totale beginner die gewoon fair om goede informatie vraagt... Wellicht een narcistische trek bij je eigen zwaarlijvigheid maar probeer een ander niet vet te spreken aub..
Ik heb nu een referentie foto. Verder zijn je stats totaal niet relevant...……. Je kunt hier wel neerplaatsen dat je Arnold zelf bent. Je ''idee'' of theorie slaat helemaal nergens op... Jij bent gewoon een narcist of zo, houd je er buiten als je geen gedegen kennis van zaken hebt aub..Ik vind overdreven conditioning absoluut niet bij natural bodybuilding passen. Vergelijk meteen ook even je eigen stats met die van mij. Bovendien merk ik dat je je oorspronkelijke advies (eerst cutten naar 10% BF voordat je met bodybuilding mag beginnen) behoorlijk hebt aangepast.
Eerste paar maanden zou je denk ik wel een 800gr tot 1 kilo kunnen gainen, mits je training op orde is... Anders zou ik mij strikt beperken tot max 500gr per maand. Je gained altijd vet en vocht mee niet alleen VVMJezus wat een ontwikkeling in dit topic ineens. Super bedankt voor de hulp in elk geval!
Nog een laatste vraag. Hoeveel gewicht per maand moet ik kunnen verwachten met een lean bulk? Ik zit dus zo'n 250 tot 400 kcal boven mijn behoefte
Ik heb nu een referentie foto. Verder zijn je stats totaal niet relevant...……. Je kunt hier wel neerplaatsen dat je Arnold zelf bent. Je ''idee'' of theorie slaat helemaal nergens op... Jij bent gewoon een narcist of zo, houd je er buiten als je geen gedegen kennis van zaken hebt aub..
Bodybuilding (natural) is een sport van de lange adem...… Om tot een zo goed mogelijke progressie te komen is het van belang dat er in eerste instantie niet te veel vet aanwezig is... Je begrijpt wel dat het laatste wat je wilt doen na 2 maanden de cut in gaan, om over hormonale balans nog maar te zwijgen...…… Als JIJ er bij wilt lopen als een oliebol dan moet je dat lekker zelf weten... Maar ik geef TS, die duidelijk een beginneling is een algemeen en verantwoord advies mee..
ik werk mijn stats nooit bij.. Heb gecut tot plus minus 11-12Als zwaarlijvige oliebol bedoelde ik met vergelijking van stats natuurlijk voornamelijk onze opgegeven vetpercentages, die zijn voor beiden 15%...
En als ik zelf als beginner het algemene en verantwoorde advies had gekregen om eerst naar 10% te cutten, was ik nooit met deze sport begonnen, vandaar mijn bezwaar