XXL Nutrition

Vrouw, var en cln?

je gaat ook niet door aas ineens discipline krijgen van meal prep, kcal tellen enz.

Zorgt eerst dat je de 'fundamentals' onder de knie krijgt.

Moet je dan eens opletten hoe erg je fysiek kan/gaat veranderen.

Daarna (lang daarna) kan je nog eens gaan nadenken over aas.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb me afgelopen dagen meer ingelezen over oxandrolone(medische term).
Niet alleen hier maar ook Amerikaanse,internationale literatuur etc.
Ook is me opgevallen :rolleyes: de sterk afwijzende houding hier tav aas.
Er zijn wel positieve berichten tav osteoporose en ook collageenvorming.
Ik begreep toch wel dat dat voor alle anabolen geldt. Alvorens was dat sws een no go voor mij.
Het enige waar ik wat mee had willen doen, was oxandrolone.
Belangrijk tegen is de viriele werking, bovenop de leverschade.
Als mijn peeswerk blijft weigeren, dan ga ik wellicht later het bij huisarts voorleggen.
Corticosteroiden hebben overeenkomstig leverschade, komt me zo voor, dus dat is nog steeds geen goed alternatief.
Probleem blijft dat rust roest. Is evengoed geen optie.Wellicht dat lowprofile trainen uitkomst biedt. (Ben vandaag alvast begonnen, uur gefietst.:) )
Hoe dan ook; De balans nu is sterk uitgeslagen naar het niet doen.

Over clen ben ik nog niet goed uit. Het is geen anabool, maar het blijft letterlijk en figuurlijk een paardenmiddel.
Ik lees zeker wel werkzaamheid, maar het blijft oppassen.

Ik ga met voeding aan de gang. Onderhoudswaarden en afgeleiden berekenen, nou ja , wat hier allemaal wel bekend is.
Tabellen maken en schema's maar vooral positief affirmeren. Smart enzo.

Ik ben nog steeds voornemens om met clen te gaan werken. Hartslagmeter van stal gehaald alvast. Toch als ik zover ben, ga ik nauwgezet rekenen, maar ook low profile inzetten. Rekenen aan halfwaardetijden, hartslageffect, temperatuurregistratie. Ik ben er nog niet uit. Liever geen resultaat dan slecht of erger. Ik heb nu geen clen in huis. Kan allemaal altijd nog wel ...

Het is me wel duidelijk dat ik moet gaan rekenen aan alles en nog wat. Wist ik wel, maar soms ...:(

Ik heb de vrouwenhoek ontdekt :p;). Ik ga daar verder als ik het nodige voorwerk gedaan heb.
Dan kunnen anderen daar meer mee, en dan kan ik ook daadwerkelijk beter geadviseerd worden.

Nog bedankt ... CY ... bij de vrouwen

Beste Bregje, als je hier anabolen gebruikt omdat je pijn hebt snapt men je niet, liever zeg je dat je alles op orde hebt (terwijl dat eigenlijk nooit zo is hier, alleen maar slappelingen) en een stapje verder wilt. Het zit hier vol met verheerlijkers van anabolen, met als enige doel de aanwas van spiermassa (wat naturel overigens net zo snel gaat met het niveau wat hier zit). Jou gezondheidsmotief snapt men niet en staat men niet open voor :)

@ Galen: Zo dan ... Meteen schelden? Truus de huisvrouw. Galen zit je onder AAS, want kort lontje? Veel verstand zit er bij Galen blijkbaar ook niet.

Ik vind het jammer dat er meteen tegen me gescholden wordt, maar dat is ms wel de bb wereld, of een uitwas van teveel test.

Voor de rest, bedankt voor de reply ...

Voeding. Ik ga me wel beraden, voor ik nog vraag ...

Maar... ff serieus... je komt op een BB-forum :-/

Gekke truus. Wat een mal.

Grappig dat je met al je masters alleen tot de conclusie kunt komen dat je niet herstelt omdat je pezen te zwak zijn. Wat nu als er een proces/belemmering is die jouw herstel belemmert? Dat ligt veel meer voor de hand namelijk. Je leeftijd heeft daar veel minder mee te maken dan je zelf lijkt te denken. Ik heb namelijk patienten van 18 gezien die dezelfde problematiek hebben.

Beste Bregje, als je hier anabolen gebruikt omdat je pijn hebt snapt men je niet, liever zeg je dat je alles op orde hebt (terwijl dat eigenlijk nooit zo is hier, alleen maar slappelingen) en een stapje verder wilt. Het zit hier vol met verheerlijkers van anabolen, met als enige doel de aanwas van spiermassa (wat naturel overigens net zo snel gaat met het niveau wat hier zit). Jou gezondheidsmotief snapt men niet en staat men niet open voor :)
Hebben we forumdebiel adon1s ook weer.

En waarvoor zou je clen gaan gebruiken?
Zet al die zooi eens opzij en ga eerst aan je voeding en training werken. Dan ga je je vast en zeker een stuk beter voelen over een tijdje.

We moeten juist vereerd zijn dat Adon1s de berg Olympus is afgedaald om met ons zwakkelingen te converseren. Dit is een privilege!

Dank. Wil jij overigens nog weten hoe je van 135 bank naar 150 gaat? Zonder rare illegale middeltjes, puur op wilskracht en passie? Laat het me weten en wellicht investeer ik net als 'Galen' dan veel tijd in het schrijven van ongefundeerde uit de lucht gegrepen stukken.

Daar sprak 'Galen' die ondanks zijn tienerfysiek incapabele mensen adviseert inzake het gebruik van zware middelen.
Want des te groter je spieren des te beter kun je iemand begeleiden natuurlijk, mong**l.

M'n buurjongetje van net 16 kan beter mensen begeleiden dan jou, dat wil wel wat zeggen.

• Like
Waarderingen: Vonk
Wordt er nou nog steeds serieus ingegaan op forumidioot slash professioneel e-statter Adon1s?

Doe anders nog een paar van die mooie deadlifts

Wellicht ontpopt dit topic zich nog tot wat met potentie :popcorn:

Alle droeftoeters verzamelen :dunno:

Want des te groter je spieren des te beter kun je iemand begeleiden natuurlijk, mong**l.

M'n buurjongetje van net 16 kan beter mensen begeleiden dan jou, dat wil wel wat zeggen.

Zo dan ... Meteen schelden? Galen zit je onder AAS, want kort lontje? Veel verstand zit er bij Galen blijkbaar ook niet. Je zou je reply 'ns moeten teruglezen.

Groetjes,
Truus.

wow ik voelde een rilling door mn ruggenwervel heen gaan

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik kende het fenomeen roidrage niet. :splat:Angry young man ....
Ik ga het een truusje noemen.

En peter. Je hebt idd een melkbekje. :roflol: Wellicht beter je te beperken tot ict schema's, dan volwassenen met daadwerkelijke achtergrond uit te schelden. Aas leidt iig niet tot wasdom van de bovenkamer. Peter, ms een nieuw lampje indraaien in je persoonlijk bovenkamer. Beter dan volwassenen uit te schelden. Wordt volwassen jongen.

Terug
Naar boven