XXL Nutrition

Vrouwen, wat moet je ermee?

Ach mannen zijn zo goed dat iedere man af en toe een vrouw nodig heeft..

Maar dat maakt niet uit.

Transseksueel: Best of Both Worlds...

benchMarc zei:

:roflol: dat is dus echt wel de enige reden waarom een man een vrouw nodigt heeft palen palen palen .

ik hoop dat door deze post vrouwen hun troeven nog meer gaan gebruiken :cool:

/me Heef het helemaal gehad met die k*thoeren. Ik ga wel even vrouwloos door het leven :cool:

de eerste misbruikte me, de tweede was enorm zielig en had een week later alweer een ander. degene die ik nu heb is het helemaal:)
maar dat gezeik is niet leuk af en toe:mad: krijg dan geen hap door mn strot heen dus wat dat betreft; geen vrouwen als je wilt eten!

Sport2000 zei:
de eerste misbruikte me, de tweede was enorm zielig en had een week later alweer een ander. degene die ik nu heb is het helemaal:)
maar dat gezeik is niet leuk af en toe:mad: krijg dan geen hap door mn strot heen dus wat dat betreft; geen vrouwen als je wilt eten!

Klote is dat he? Als ze je misbruiken..........als je alles voor haar over hebt maar er geen ene fl**ker voor terug krijgt. opfl*kkeren moeten dat soort krengen gewoon. Waste of energy....kan je beter in de sportschool pompen!

Ik vind dit echt geestig om de gedachtes van een aantal mannen te lezen omtrent vrouwen.
Het raakt me als ik lees dat er mannen zijn die 3 x achter elkaar een relatie hebben gehad met een zielig vrouwtje.
Dit zegt veel over de persoon zelf. Schijnbaar wil je een vrouw bescherming bieden en heb je een zwak voor vrouwen die zich zielig opstellen. Na 3 x hierin getrapt te zijn hoop ik dat je daar doorheen kan kijken en ook merkt of iemand echt om je geeft. Dit lijkt nl. op de val waarin juist vrouwen trappen nl. macho's die vreemedgaan en/of mishandelen, gaat er bij mij ook niet in van huis uit verwarren ze dit met liefde (negatieve aandacht is nl. ook aandacht).
Het verhaal triggert me ook van de man die duidelijk een onderscheidt maakt in vrouwen die geen relatie willen maar fun, dit is wederzijds. Deze man weet goed wat hij/zij wil, heeft denk ik dus wat meer ervaring op het gebied van relaties, ik klikte de foto's al aan helaas geen foto te zien. Schijnbaar heeft deze man geen moeite om aan de vrouw te komen..... ;)

Ach,het gaat natuurlijk over en weer en ik denk dat niemand zonder zonden is hier.

Soms zit het mee en vaak zit het tegen met de vrouwen! :D :D

Niet teveel achterom kijken is dan ook het devies,al is dat zeker makkelijker gezegd dan gedaan maar je zal toch verder moeten.

Met modder gooien schiet je toch niets op.

superwoman zei:
Ik vind dit echt geestig om de gedachtes van een aantal mannen te lezen omtrent vrouwen.
Het raakt me als ik lees dat er mannen zijn die 3 x achter elkaar een relatie hebben gehad met een zielig vrouwtje.
Dit zegt veel over de persoon zelf. Schijnbaar wil je een vrouw bescherming bieden en heb je een zwak voor vrouwen die zich zielig opstellen. Na 3 x hierin getrapt te zijn hoop ik dat je daar doorheen kan kijken en ook merkt of iemand echt om je geeft. Dit lijkt nl. op de val waarin juist vrouwen trappen nl. macho's die vreemedgaan en/of mishandelen, gaat er bij mij ook niet in van huis uit verwarren ze dit met liefde (negatieve aandacht is nl. ook aandacht).
Het verhaal triggert me ook van de man die duidelijk een onderscheidt maakt in vrouwen die geen relatie willen maar fun, dit is wederzijds. Deze man weet goed wat hij/zij wil, heeft denk ik dus wat meer ervaring op het gebied van relaties, ik klikte de foto's al aan helaas geen foto te zien. Schijnbaar heeft deze man geen moeite om aan de vrouw te komen..... ;)

geloof het of niet maar ik behandel mijn meid goed hoor

maar vrouwen zijn nu eenmaal sluw en vals

ze maken een man zwak door heb coïtus te bieden maar zelf genieten ze er zelfs meer van . alleen kunnen veel vrouwen de kraan dichdraaien om hun man iets te laten doen

koetje zei:
geloof het of niet maar ik behandel mijn meid goed hoor

maar vrouwen zijn nu eenmaal sluw en vals

ze maken een man zwak door heb coïtus te bieden maar zelf genieten ze er zelfs meer van . alleen kunnen veel vrouwen de kraan dichdraaien om hun man iets te laten doen

Vrouwen zijn sluw en vals ??? whatabout de mannen die een vrouw zo gek weten te krijgen om ze achter het raam te laten zitten. Dit fenomeneen wordt alleen maar door mannen gedaan !!!
:gosh:

Jah duh, zie je al een man acher het raam zitten :roflol:

superwoman zei:
whatabout de mannen die een vrouw zo gek weten te krijgen om ze achter het raam te laten zitten
Dat is ook wel iets wat vrijwel alle mannen doen ja, was laatst nog een topic over "Hoeveel vrouwen heb jij al achter het raam gekregen''

Gorilla-Man zei:
Dat is ook wel iets wat vrijwel alle mannen doen ja, was laatst nog een topic over "Hoeveel vrouwen heb jij al achter het raam gekregen''
Al een hoop van mijn exen zitten achter het raam.

Maar goed; dat achter de geraniums zitten doen die bejaarden toch altijd al.

Ik ben het helemaal mee KOETJE eens. en toch kan ik ook nie zonder ze :cool:

Terug
Naar boven