Fitness Seller

Vrouwen, wat moet je ermee?

koetje zei:
edit: aan joyce boogie doet nu namelijk zo zodat jij hem leuk gaat vinden
en in zijn denkwereldje hoopt hij hierbij goede punten te halen en bij jou te scoren ;)

laat mannen ook maar eens ploeteren voor ons :haha:

hé koetje doe maar lekker denigrerend! Ik heb wel bijna die Joyce van dbb versierd, wie weet gaan we wel daten, zit jij lekker thuis met je penus en je kwark.

boogie zei:
hé koetje doe maar lekker denigrerend! Ik heb wel bijna die Joyce van dbb versierd, wie weet gaan we wel daten, zit jij lekker thuis met je penus en je kwark.

dude ik hoef niet meer te versieren ik HEB in tegenstelling tot jou een vaste relatie . maar ik doe niet denigrerend binnen 5jaar zul je wel beseffen dat dat one night stand gezeik allemaal niets is en dat je liever huisje , boompje kindje wil . :hello:

oohohohohooh moderators, zien jullie hoe Joyce zich misdraagt? Ze verkloot een quote!

Nu moet ze voor straf daten met mij! De ultieme sanctie :devil:

@ Koetje; bedankt voor de goede raad ouwe papz*k.

boogie zei:
oohohohohooh moderators, zien jullie hoe Joyce zich misdraagt? Ze verkloot een quote!

Nu moet ze voor straf daten met mij! De ultieme sanctie :devil:

@ Koetje; bedankt voor de goede raad ouwe papz*k.

ggd jongen :cool:

ach joyce zoekt een echte man geen kerel met net een eerste schaamhaar die een feestje geeft om zijn pas ingedaalde teelballen in te wijden ;)

boogie zei:

En jij zometeen met je pik in een omgebouwde zeker? :D

Zeg boogemans... ik dacht niet dat Joyce een negerin was? Zal ik haar dus maar eens rap van je afpakken, ze woont toch veels te ver voor jou :roflol:

waarom ik god ? waarom pest u mij

daarnet belt mijn vriendin me 'kom even op msn'

ik kom op msn . begint ze te vertellen dat een kerel haar weer lastigvalt .
ik vraag dadelijk om zijn adres om hem een bezoekje te brengen en dat wilt ze niet .

hij heeft haar weer achtervolgt met de auto en blijven bumperkleven . zij gooide haar auto aan langs de kant en hij stopte even keek en reed als een gek door .

ik wordt hysterisch en wil die kerel echt wel opzoeken .
maar ze wil het niet 'hou je erbuiten' zijn haar woorden .

na allerlei vewijten te gooien na haar ( je houdt niet van mij , dump me maar dan stom wijf, je bedriegt me , en je bent beter af zonder mij ) wordt ze boos .

ze zegt dat ze gekwetst is en dat ik geobsedeerd ben door haar ???

wtf vorige week kreeg ik van haar het verwijt dat het mij alleen om de coïtus ging .

k*t k*t k*twijven wat verwachten ze nu

na een uur gesprek zijn we er nog niet uit .
ze geeft aan me bewust te kwetsen en weigert haar excuses aan te bieden

ik scheld even : smerige t**f ed maar ze geeft geen kik :(

wat moet ik nu met dat wijf argggggggg was ik maar homo

Ach,ik heb ook wel eens dat gevoel dat ik me maar weer wat in m,n klauwen heb laten douwen.....
Wat je doet,goed doe je het toch nooit :dunno:

• Topic Starter Topic Starter
koetje zei:
waarom ik god ? waarom pest u mij

daarnet belt mijn vriendin me 'kom even op msn'

ik kom op msn . begint ze te vertellen dat een kerel haar weer lastigvalt .
ik vraag dadelijk om zijn adres om hem een bezoekje te brengen en dat wilt ze niet .

hij heeft haar weer achtervolgt met de auto en blijven bumperkleven . zij gooide haar auto aan langs de kant en hij stopte even keek en reed als een gek door .

ik wordt hysterisch en wil die kerel echt wel opzoeken .
maar ze wil het niet 'hou je erbuiten' zijn haar woorden .

na allerlei vewijten te gooien na haar ( je houdt niet van mij , dump me maar dan stom wijf, je bedriegt me , en je bent beter af zonder mij ) wordt ze boos .

ze zegt dat ze gekwetst is en dat ik geobsedeerd ben door haar ???

wtf vorige week kreeg ik van haar het verwijt dat het mij alleen om de coïtus ging .

k*t k*t k*twijven wat verwachten ze nu

na een uur gesprek zijn we er nog niet uit .
ze geeft aan me bewust te kwetsen en weigert haar excuses aan te bieden

ik scheld even : smerige t**f ed maar ze geeft geen kik :(

wat moet ik nu met dat wijf argggggggg was ik maar homo

Dat is dus de reden waarom ik dit topic opende.

Morgen weer een date, zal ik ook wel weer spijt van krijgen. K*thoeren.

Zelda zei:
Dat is dus de reden waarom ik dit topic opende.

Morgen weer een date, zal ik ook wel weer spijt van krijgen. K*thoeren.

k*thoeren het zijn allemaal k*thoeren .

nu zoekt koe een manier om haar een ogeloofelijk schuldgevoel te doen krijgen :evil2: zodat ze als een kleuter huilend in mijn armen komt
en ik haar een bok geef voor haar klotegedrag

vrouwen...wat moet je ermee..?

soms kan ik mijn vriendin van 3.5 jaar ook wel schieten!! Maarja... echt zonder dr kunne??... ik zou niet weten of ik dat zo makkelijk kan.

We hebben regelmatig een flink fight want we zijn allebei koppig/bazig/eigenwijs. Dat levert natuurlijk altijd problemen op. Eigenlijk ben ik ook vaak gewoon een grote kl***zak :D Ik wil en kan mezelf niet onderschikt maken aan mijn vrouwtje en weiger "onder de plak" te zitten.

Maarja... aan de andere kant is ze ook weer een echt lief schatje en die door en door ken (en zij mij ook). Onze levens zijn op vele manieren verbonden, wat weer veel zekerheid geeft.... het is dus niet makkelijk om deze relatie op te geven, ALS IK DAT AL ZOU WILLEN...

Vaak denk ik nog terug aan de tijd dat ik vrijgezel was en alles kon maken met andere vrouwtjes (en ook deed uiteraard)... die goede ouwe tijd... komt die ooit nog terug??

Van de ene kant mis ik het vrij leven wel, maar ja... krijg ik ooit nog zo'n mooi en lief meisje die zo goed bij me past?? Misschien wel... misschien ook niet. Ik zou me de t*ring balen als ik nooit meer iemand vergelijkbaars of beters tegen zou komen...

Zelda zei:

een klein beetje respect alstublieft,

@koetje, ik zou nog eens een goed gesprek aangaan met je vrouw/vriendin,
vrouwen en gevoelens dat is altijd heel erg. maar als je bv over een paar dagen het gesprek weer met haar aangaat, ziet ze het leven misschien weer van de vrolijkere kan en dat geeft zo´n gesprek weer een hele andere wending.

je vriendin / vrouw is misschien een beetje bang en het eigste wat ZIJ wil is dat je luistert naar HAAR en verder niet probeert een oplosssing te zoeken maar haar in je armen te nemen en zeggen dat het allemaal wel goed komt.

zo zitten vrouwen in elkaar !!!!

@ Joyce

Ik denk dat hij Hans Teeuwen nadoet één van zijn bekende uitspraken!

@Zelda

Het is:

Vrouwen!!!!!!!!!!!!!!

Allemaaaaaal k*thoerrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeh :D

Ik vind van niet hoor ;)

"Een ding heeft Allah wel gelijk in! En dat is dat alle Nederlandse vrouwen, k*thoer'n zijn!" :D

Terug
Naar boven