MuscleMeat

Vrouwen, wat moet je ermee?

Ik heb momenteel niks te zeiken met deze vriendin.
She's just perfect

Alleen op vakantie :(

Als je meer na dan voor delen ziet in een vrouw moet je maar lekker homo of monnik worden ofzo of gewoon vrijgezel blijven.

Je bent er altijd nog zelf bij wat je toelaat in je relatie en wat niet. In een goede relatie zal je partner je nooit pas coïtus geven als je er iets voor doet. Lijkt me dat als je relatie goed zit dat het voor beide partijen gewoon fijn is om samen een beetje te spelen en daar ga je geen voorwaarden voor maken lijkt mij.

gewoon je pik volgen en goed naar hem luisteren dan zul je nooit een traantje laten

Ohhh Mannen, wat zijn jullie erg zeg.

hier allemaal eerlijk vertellen wat jullie van de vrouwtjes vinden en dan straks thuis is het van JA SCHATJE. :p

dat vrouwen sluw zijn, daar ben ik het wel mee eens, maar daar in tegen zijn mannen weer hard en bot.

mannen en vrouwen zijn nu eenmaal een heel ander soort mensen. wij zijn vaak gevoelig en uiten dit en mannen kunnen ook wel gevoelig zijn maar uiten dit meestal niet.

Joyce zei:
Ohhh Mannen, wat zijn jullie erg zeg.

hier allemaal eerlijk vertellen wat jullie van de vrouwtjes vinden en dan straks thuis is het van JA SCHATJE. :p

dat vrouwen sluw zijn, daar ben ik het wel mee eens, maar daar in tegen zijn mannen weer hard en bot.

mannen en vrouwen zijn nu eenmaal een heel ander soort mensen. wij zijn vaak gevoelig en uiten dit en mannen kunnen ook wel gevoelig zijn maar uiten dit meestal niet.

het verschil is dat een vrouw wilt dat ja ALTIJD rekening houdt met haar gevoelens . is ze ongesteld moet je maar knikken , is ze moe moet je haar gebrom aanhoren , zit ze onder de stress moet je glimlachen als ze een vaas naar je hoofd gooit .

is een man 1maal in het jaar eens slechtgezind dan is het van : doe niet zo dom weet je wel wat ik allemaal meemaak .

allemaal killen die vrouwen en van die robots maken met temperatuur 37 graden gat .

koetje zei:
het verschil is dat een vrouw wilt dat ja ALTIJD rekening houdt met haar gevoelens . is ze ongesteld moet je maar knikken , is ze moe moet je haar gebrom aanhoren , zit ze onder de stress moet je glimlachen als ze een vaas naar je hoofd gooit .

is een man 1maal in het jaar eens slechtgezind dan is het van : doe niet zo dom weet je wel wat ik allemaal meemaak .

.

zo erg zijn we toch niet ;)

wij vrouwen zijn idd gevoelig. maar wij vrouwen moeten ook iedere keer dat een man zich staat te scheren, hoe erg dat wel niet is.
en owee wij dan niet zielig ja knikken, dat wij dagelijks/wekelijks onze oksels/benen/vagina moeten scheren, daar mogen wij dan weer neit over zeuren.

Joyce zei:
zo erg zijn we toch niet ;)

wij vrouwen zijn idd gevoelig. maar wij vrouwen moeten ook iedere keer dat een man zich staat te scheren, hoe erg dat wel niet is.
en owee wij dan niet zielig ja knikken, dat wij dagelijks/wekelijks onze oksels/benen/vagina moeten scheren, daar mogen wij dan weer neit over zeuren.

komaan meid 90% van dit board sheert ook alles .

ik wax zelfs mijn oksels en buikhaar . de rest scheer ik weg .

ow jee vrouwen hebben het moeilijk :rolleyes:

edit : en ik sta zelfs een half uur vroeger op om mij aan te kleden mijn baardje bij te werken , al mijn lichaamshaar te scheren ed .

ja ja vrouwen zien echt af :rolleyes:

:(

maar vrouwen blijven lieve, coïtusopwekkende, mooie, stoere wezens :D

Joyce zei:

Meeste mannen zijn wel gevoelig maar durven dit :

- of alleen te tonen wanneer diegene samen is met zijn vriendin

- Of bang om zichzelf te zijn in het openbaar en daarom stoer doen

- Of bang voor reactie's van vrienden

etc. etc.

wel bekende haantjes gedrag he..

maarja sommige zijn ook echte horken :D

toch nog maar even wel,

ik zie nu pas dat je er lieve en stoere hebt uitgehaald GRRRRRRRR :mad: :mad: :mad:

Joyce zei:
:mad:

ik laat me vandaag maar niet meer op de kast jagen :cool:

mannen zijn afhankelijk geworden door de vrouw dmv evolutie

in het dierenrijk als een vrouwelijk dier vruchtbaar is dan bloed ze .
bij de vrouw(mens) is het net andersom .

waarom denk je dat dat zo geevolueerd is .

juist omdat geen enkele man zo dom zou zijn om met een vrouw te copuleren
als ze haar bloeding heeft . nu weet een man het gewoon weg niet of een vrouw vruchtbaar is vandaar .....

troost jezelf Joyce met de gedachte dat dat Koetje een strafpunt oplevert

-1 :D

koetje zei:
mannen zijn afhankelijk geworden door de vrouw dmv evolutie

in het dierenrijk als een vrouwelijk dier vruchtbaar is dan bloed ze .
bij de vrouw(mens) is het net andersom .

waarom denk je dat dat zo geevolueerd is .

juist omdat geen enkele man zo dom zou zijn om met een vrouw te copuleren
als ze haar bloeding heeft . nu weet een man het gewoon weg niet of een vrouw vruchtbaar is vandaar .....

ohhh wij vrouwen, moeten altijd maar naar de ppen van de man dansen. :eek:

boogie zei:
troost jezelf Joyce met de gedachte dat dat Koetje een strafpunt oplevert

-1 :D

wat een onzin boogiemans

ik heb een deel uit haar quote weggehaald wat ik niet belangrijk vind .
alleen een quote verkloten levert je een strafpunt op .

:fu:

edit: aan joyce boogie doet nu namelijk zo zodat jij hem leuk gaat vinden
en in zijn denkwereldje hoopt hij hierbij goede punten te halen en bij jou te scoren ;)

koetje zei:
wat een onzin boogiemans

ik heb een deel uit haar quote weggehaald wat ik niet belangrijk vind .
alleen een quote verkloten levert je een strafpunt op .

:fu:

ik heb het stiekem maar weer goed gemaakt met je :D zie je je had dat LIEF er gewoon in kunnen laten staan ;)

Terug
Naar boven