- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dj_phreak zei:Al een hoop van mijn exen zitten achter het raam.
Maar goed; dat achter de geraniums zitten doen die bejaarden toch altijd al.

Gorilla-Man zei:Dat is ook wel iets wat vrijwel alle mannen doen ja, was laatst nog een topic over "Hoeveel vrouwen heb jij al achter het raam gekregen''

superwoman zei:Vrouwen zijn sluw en valswhatabout de mannen die een vrouw zo gek weten te krijgen om ze achter het raam te laten zitten. Dit fenomeneen wordt alleen maar door mannen gedaan !!!
:gosh:

Testo zei:Dat heeft weer totaal niks te maken met dit topic want hoeveel pooiers denk je dat hier zitten?
Rare vergelijking hoor.![]()

En mannen dom en naiefkoetje zei:
Maarja, bloed kan nou eenmaal maar op 1 plek tegelijk zijn..... 
Dani zei:En mannen dom en naiefMaarja, bloed kan nou eenmaal maar op 1 plek tegelijk zijn.....
![]()

Je maait het gras zo ook wel? Tof!koetje zei:ga ff het gras maaien dan mag je ook een keer over mij heenrijden tsssss dan hoeft het voor mij al niet meer .
Dani zei:

partysander zei:Tip 1: Als vrijgezel moet je je nooit volledig op 1 vrouw richten.
Tip 2: Doe nooit alles voor een vrouw. Juist door dingen te laten gaat ze je waarderen.
Dani zei:

Leviathan zei:Binnen een relatie is het ook niet verkeerd om te laten merken dat je ook aandacht van andere vrouwen krijgt.
Des te meer reden voor n vrouw om je proberen te houden. Anders kunnen ze gaan denken dat jij ze harder nodig hebt als andersom en dat kan een machtsmiddel zijn.
Sehn zei:Als je iets moet doen voor coïtus dan zit het al niet goed hoor.
Sex moet vanuit beide kanten gewild zijn , niet zo van nou als je lief bent mag je vanavond wel ff hoor. Dan kun je net zo goed naar de h**ren gaan, betalen, je ding doen en gaan.
partysander zei:Juist je moet nooit afhankelijk worden van 1 vrouw.

jaja, nu weer terug krabbelen. jongens...onze koetje zit dik onder de plak bij zn vrouwtje!koetje zei:ja dat is ook zo ik ben geen bonobo aap , ik geef je eten jij me coïtus .
niet dat het bij mij zo is maar ik hoor dat verhaaltje veel bij bepaalde koppels
boogie zei:jaja, nu weer terug krabbelen. jongens...onze koetje zit dik onder de plak bij zn vrouwtje!