MuscleMeat

Vrouwen, wat moet je ermee?

zucht...gisteren ff uitgeweest...kon het weer niet laten om naar divers vrouwelijk schoon te kijken :o

superwoman zei:
Vrouwen zijn sluw en vals ??? whatabout de mannen die een vrouw zo gek weten te krijgen om ze achter het raam te laten zitten. Dit fenomeneen wordt alleen maar door mannen gedaan !!!
:gosh:

Dat heeft weer totaal niks te maken met dit topic want hoeveel pooiers denk je dat hier zitten?

Rare vergelijking hoor. ???

Ik ook!!

Denk alleen dat er weinig interesse zal zijn van mooie vrouwen. :D

Tip 1: Als vrijgezel moet je je nooit volledig op 1 vrouw richten.
Tip 2: Doe nooit alles voor een vrouw. Juist door dingen te laten gaat ze je waarderen.

Dani zei:
En mannen dom en naief :cool: Maarja, bloed kan nou eenmaal maar op 1 plek tegelijk zijn..... :p

dom en naief helemaal niet .
als ik geil ben en zin heb aan coïtus denk ik maar aan 1 ding coïtus coïtus coïtus coïtus
totdat ik verzadigd ben . daarna kan ik weer op een normale manier denken :)

maar vrouwen buiten dat uit ! ga ff het gras maaien dan mag je ook een keer over mij heenrijden tsssss dan hoeft het voor mij al niet meer .

partysander zei:
Tip 1: Als vrijgezel moet je je nooit volledig op 1 vrouw richten.
Tip 2: Doe nooit alles voor een vrouw. Juist door dingen te laten gaat ze je waarderen.

Binnen een relatie is het ook niet verkeerd om te laten merken dat je ook aandacht van andere vrouwen krijgt.

Des te meer reden voor n vrouw om je proberen te houden. Anders kunnen ze gaan denken dat jij ze harder nodig hebt als andersom en dat kan een machtsmiddel zijn.

Als je iets moet doen voor coïtus dan zit het al niet goed hoor.

Sex moet vanuit beide kanten gewild zijn , niet zo van nou als je lief bent mag je vanavond wel ff hoor. Dan kun je net zo goed naar de h**ren gaan, betalen, je ding doen en gaan.

Leviathan zei:
Binnen een relatie is het ook niet verkeerd om te laten merken dat je ook aandacht van andere vrouwen krijgt.

Des te meer reden voor n vrouw om je proberen te houden. Anders kunnen ze gaan denken dat jij ze harder nodig hebt als andersom en dat kan een machtsmiddel zijn.

Juist je moet nooit afhankelijk worden van 1 vrouw.

Sehn zei:
Als je iets moet doen voor coïtus dan zit het al niet goed hoor.

Sex moet vanuit beide kanten gewild zijn , niet zo van nou als je lief bent mag je vanavond wel ff hoor. Dan kun je net zo goed naar de h**ren gaan, betalen, je ding doen en gaan.

ja dat is ook zo ik ben geen bonobo aap , ik geef je eten jij me coïtus .
niet dat het bij mij zo is maar ik hoor dat verhaaltje veel bij bepaalde koppels

koetje zei:
ja dat is ook zo ik ben geen bonobo aap , ik geef je eten jij me coïtus .
niet dat het bij mij zo is maar ik hoor dat verhaaltje veel bij bepaalde koppels
jaja, nu weer terug krabbelen. jongens...onze koetje zit dik onder de plak bij zn vrouwtje!

boogie zei:
jaja, nu weer terug krabbelen. jongens...onze koetje zit dik onder de plak bij zn vrouwtje!

ik heb nooit moeten vragen om coïtus , als het kan gebeurt het .

met uitzondering van de maandelijkse bloeding .

kun jij dat ook zeggen of is het bij jouw alleen een one timer geweest
wat nu maakt dat jij denkt te spreken als hugh hefner ?

koetje maakt zich kwaad:D

Terug
Naar boven