Fitness Seller

Waar je vakantie boeken voor aankomende zomer?

China > Indonesië > Australië

Dat wordt mijn bestemming denk ik :)

Haha ik ga dit jaar op examenreis naar blanes en dat leek ons ook echt vet. Iedereen heeft zijn eigen mening.. Anders ga je eens wat filmpjes op internet zoeken op die reizen..

Je bent 18, ga dan maar naar Lloret. Ik heb er wel een goede tijd beleefd. Geen extra tasje nodig. Het is er hetzelfde als hier op stap, enkel een fijn vakantiesfeertje erbij en iedereen is wat losser omdat ze op hotel zitten. Ik ging net buiten het drukke centrum op stap (Disco Hollywood) waar volgens het plaatselijke volk het stijlvollere volk kwam. Daar kwamen dus de lekkere grietjes leeftijd 22-28. Mijn vakantie was dus gelanceerd :cool:
Wel opletten als je vrouwen meeneemt naar je kamer. Kan pas na half 7 als de guarda seveilla (of hoe je dit ook schrijft) de controles in de hotels stop zet. Wil je een alternatieve neukplaats, ik heb fijne tijden beleefd op de trappen van de supermarkt kort aan de Revolutions. Enkel toen ik overging op doggy en links van me keek kreeg ik door dat heel wat mensen me zagen pompen :eek: en ja nog dit, Russische vrouwen ftw :cool:

• Topic Starter Topic Starter
Je bent 18, ga dan maar naar Lloret. Ik heb er wel een goede tijd beleefd. Geen extra tasje nodig. Het is er hetzelfde als hier op stap, enkel een fijn vakantiesfeertje erbij en iedereen is wat losser omdat ze op hotel zitten. Ik ging net buiten het drukke centrum op stap (Disco Hollywood) waar volgens het plaatselijke volk het stijlvollere volk kwam. Daar kwamen dus de lekkere grietjes leeftijd 22-28. Mijn vakantie was dus gelanceerd :cool:
Wel opletten als je vrouwen meeneemt naar je kamer. Kan pas na half 7 als de guarda seveilla (of hoe je dit ook schrijft) de controles in de hotels stop zet. Wil je een alternatieve neukplaats, ik heb fijne tijden beleefd op de trappen van de supermarkt kort aan de Revolutions. Enkel toen ik overging op doggy en links van me keek kreeg ik door dat heel wat mensen me zagen pompen :eek: en ja nog dit, Russische vrouwen ftw :cool:

Mag je niet eens een chick mee je appartement innemen :eek: ?
Of is dat alleen in hotels zo?
Anders ga ik mooi ergens anders heen man, thuis letten mijn ouder al genoeg op me, als daar ook nog eens de popo voor oppas gaat spelen word het niet leuk.

@Swtiiwazz: als je naar lloret wilt (of één van de andere badplaatsen aan de costa's in Spanje) en je wilt wel met de bus gaan, kan je het beste via Solmar Tours boeken (www.solmar.nl). Ben er nu drie keer mee geweest en de prijzen zijn allemaal redelijk. Voor 600/700 euro heb je sowieso wel twee weken met halfpension (ontbijt + avondeten), wat lopende buffetten zijn. Je kan ook volpension nemen, dan heb je ook nog lunch er bij als je niet gaan ontbijten ;-) Eten is altijd gewoon goed, veel keus en altijd wel dingen zoals pasta, vis en kip. Ben zelf naar Placa Paris in LLoret gegaan, voor Salou is California Garden wel aan aanrader.

Meeste hotels hebben vaak ook nog wel een soort van gym zitten. Qua uitgaan kan je beter naar LLoret gaan, in Salou heb je ook wel tentjes maar de echt grote discotheek is daar Pacha, en die zit buiten de stad. In LLoret heb je genoeg clubs/discotheken. Hollywood is inderdaad wel een aanrader, mooie club.

Iemand nog tips voor 2 weken weg met je vriendin? Bus/vliegtuig maakt niet uit, budget is max 900 p.p. voor halfpension.

Laatst bewerkt:
Iemand nog tips voor 2 weken weg met je vriendin? Bus/vliegtuig maakt niet uit, budget is max 900 p.p. voor halfpension.

Fuerte Ventura is mooi, en vooral ook rustig (al weet ik niet hoe het in de zomer daar is). Gran Canaria is misschien een andere optie.

Vorig jaar naar Playa de Ingles (Gran Canaria) geweest, maar het is dit jaar allemaal veel duurder geworden. Vorig jaar hadden we daar echt een relaxed hotel, dus alle hotels zijn eigenlijk veel minder en je gaat toch vergelijken.

Mag je niet eens een chick mee je appartement innemen :eek: ?
Of is dat alleen in hotels zo?
Anders ga ik mooi ergens anders heen man, thuis letten mijn ouder al genoeg op me, als daar ook nog eens de popo voor oppas gaat spelen word het niet leuk.

Bij mijn hotel stond tot half zeven een politieman voor de deur die iedereen controleerde :D

Dit is de eerste keer dat ik met met vrienden op vakantie ga en heb geen idee wat een goede site is zonder dat ik over een paar maanden op tv ben met RED MIJN VAKANTIE.

Weet iemand een goede site hiervoor die ook nog eens niet te duur is.
Ik zou in eerste instantie met 4 vrienden gaan, maar due geld en andere problemen ga ik nu nog maar samen met 1 vriend.

-2 Personen dus.
-Ik wil liever niet mee met een jongeren reis organisatie, hoor hier slechte verhalen over.
-Lokatie: Lloret de Amer (als iemand een betere plek in spanje weet houd ik me aanbevolen, zolang het maar niet aan de west-kust is.)
-Appartement.
-Dicht bij strand en uitgaans gebied.

Datum van vertrek: 10 Augustus (kan niet eerder, wel later)

Weet ook iemand wat ik kan verwachten dat ik kwijt ben aan het eind van de vakantie? (bedrag in euro's)
Het liefst ga ik 2 weken, maar ik zie wel wat voor mooie tips jullie mee aankomen.

Karma voor iedereen die met een goede tip/link aankomt.

columbia for sure , lekker 2 weken lang zo zuiver mogelijk cocaine snuiven voor niet minder dan 7 euro de gram !!! just do it , dan de rest van je tijd naar de luxe h**ren gaan die kosten daar ook geen cent vergelijkbaar wat je hier betaalt voor een gewone h**r .

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga zo deze boeken, hoop alleen dat ik genoeg geld heb :p Zal later pas mijn vliegticket kunnen fixen.

Been goedkope busreis dus?

Zelf ga ik naar zuid frankrijk dit jaar , begin van de zomervakantie.
Ben wel eens naar spanje geweest maar niet naar Lloret , lijkt me wel top !
Toen wij naar spanje gingen ging dat via Jetair.
een andere bekende is thomas cook.
Wat je ook kan doen met de bus is via Begonia denk ik , dunno .

12 juni tot 19 juni ibiza:) mega!

Terug
Naar boven