Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
dit jaar gaan we ook nog eens een stevige feestvakantie houden, maar we weten niet naar waar.. we zijn aan het twijfelen tussen sunny beach, turkije (bodrum alanya,etc) zuiden van frankrijk (weet niet of er daar veel te zien is?) Wat raden jullie aan?
dit jaar gaan we ook nog eens een stevige feestvakantie houden, maar we weten niet naar waar.. we zijn aan het twijfelen tussen sunny beach, turkije (bodrum alanya,etc) zuiden van frankrijk (weet niet of er daar veel te zien is?) Wat raden jullie aan?
Lloret is zulke treurnis. Drijvende stront in de zee, overvolle stranden met tokkies en walrussen, die je vervolgens 's avonds lastig komen vallen als je lekker wilt stappen. Ik vond Sunny Beach (Bulgarije) wat dat betreft echt een stuk leuker. Blanes (Spanje) vond ik zelfs leuker. Maar dat is ondertussen ook al jaren geleden.
---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 15:20 ----------
Lloret is zulke treurnis. Drijvende stront in de zee, overvolle stranden met tokkies en walrussen, die je vervolgens 's avonds lastig komen vallen als je lekker wilt stappen. Ik vond Sunny Beach (Bulgarije) wat dat betreft echt een stuk leuker. Blanes (Spanje) vond ik zelfs leuker. Maar dat is ondertussen ook al jaren geleden.
---------- Post toegevoegd Sat 21 Apr 2012 om 15:20 ----------
Frankrijk moet je lekker gaan surfen. Maar voor feesten moet je daar niet zijn. Is geen **** te doen.
Sunny Beach vond ik persoonlijk geniaal. Gigantisch veel Zweedse en Deense wijven. Lekkere boulevard waar je overheen kan slenteren overdag, terwijl je hier en daar wat bier wegtikt. Redelijk goedkoop eten en drinken. Daarna zijn er altijd wel barretjes waar je cocktails vol met tequila en wodka kunt wegtikken voor een halve euro. 's Avonds genoeg tenten waar je leuk kunt stappen en daarna nog genoeg striptenten en hoerenhuizen waar je eventueel nog wapens, drugs en vrouwen kunt kopen.