Fitness Seller

Waar rijden politieagentjes tegenwoordig meestal in?

Bezoekers in dit topic

euphorea

Massive Warrior
10 jaar lid
Lid geworden
16 feb 2010
Berichten
20.831
Waardering
12.179
Lengte
1m83
Nu ik mij vaak op de weg begeef en me moeilijk aan de maximale toegestane snelheid kan houden vraag ik me af waar de undercover politieagentjes voornamelijk in rijden, zijn dit nog steeds de Golfjes en de Focusjes? Is dit per regio/provincie verschillend? Iemand die me hier wat meer over kan vertellen?

Karma voor nuttige antwoorden:rolleyes:
 
Vaak wel golfjes ja, ook zie ik volvo steeds meer.
 
Gazelle fietsen



truestory
 
focus, golf, heb bij carglass gewerkt, zagen vaak undercover waggies, eigenlijk alleen die twee!
 
Polo zie je ook steeds vaker. Met name in dorpjes etc.
 
Gewoon goed in je spiegels kijken
Ik kijk wel goed in de spiegels, maar als ik niet weet in wat voor auto's die hondenkoppen rijden heb ik er nog niks aan he:p Jij al veel boetes gehad Dennis?
 
Gazelle fietsen



truestory


Rood/witte Zip scooters.... ziet er niet uit xD.

OT: ze rijden volgens mij niet in een specifieke auto, ik heb ze in bijna elk merk wel zien zitten. Het zijn meestal wel wat oudere rammelbakken.
 
Dacht dat het inderdaad erg random is, kwa auto's die ze gebruiken...
 
Ik kijk wel goed in de spiegels, maar als ik niet weet in wat voor auto's die hondenkoppen rijden heb ik er nog niks aan he:p Jij al veel boetes gehad Dennis?

Slechts 2x geflitst, en 1x staande gehouden.

Je moet gewoon in je spiegels kijken of zo'n vent met je meerijd, als iemand inhaalt op exact hetzelfde moment als ik doe en ik had al een klein beetje het vermoeden ga ik 80 rijden waar je 80 mag.

Wel paar keer gehad dat mensen beetje willen racen, vent in ze gezinsauto elke keer volgas er achter aan om te kijken of die bij mij kon. Op rechte stukken trok ik hem eruit, reed iets van 130 waar je 60 mocht. Had vanaf het begin al door dat het gewoon grappig bedoelt was, op de stukken waar het rustig is gewoon keer heen en weer rijden en dan volgas geven.

Buiten dat, de eerste paar dagen dat ik mijn motor had reed ik ook overal te hard. Na paar weken had ik dat niet meer, op de stukken waar het kan geef ik dan nog gas maar waar het niet kan of niet duidelijk is doe ik het niet meer.
 
Volkswagen, Ford en Volvo zie ik het meeste hier.
 
werk bij volkswagen en audi dealer en ze hebben ook zat a4's rond rijden.
 
hier was het bijna 10 jaar lang een bordeauxrode golf 3 met van die extra mistlampjes:) eronder . auto is denk opgereden en nu weer een paar jaar dood . waar ze nu mee rijden?
 
politie.jpg



Gvd allemaal van onze belastingcenten.:mad:


.
 
hier flitsen ze in ieder geval ALTIJD vanuit mitsubishi outlanders

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

dan staan ze geparkeerd tussen andere auto's, de flitser zit gemonteerd bij de kenteken plaat en zelf zitten ze een krantje te lezen of met de laptop te spelen. ****ing sneu.
 
Flitsers zie ik ook wel eens in Outlanders langs de weg. Maar hier in mijn stadje rijden ze oa altijd in een grijze golf 5, zie ik die rijden dan kijk ik wel uit.
 
Back
Naar boven