MuscleMeat

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
En vorig jaar verkocht ie z'n kontje nog aan B&F. Wat is deze Jesse?

En in 2011 had hij een uitkering, een webwinkel in baby crap en klustje hij zwart een beetje bij.

Ik voorzie dat Jesse binnen 5 jaar de rijkste man van Nederland is als dit zo door gaat #NoHate #OneLove
:eek:

6,76 per uur in de kas, kan in de zomer als student aaardig uren maken dus t verdient wel lekker.
Snap echt niet dat mensen hier 3 u ofzo per dag willen werken. Dat verdient toch k*t man. Maaracch ben wel tevreden met mn baan/loon.

Nee helaas geen recht op ;). En jij doe jij dat wel of werk je netjes voor je geld :rolleyes:

Nee ik ben geen cententrekker, ik heb gewoon hier en daar een paar zaakjes sinds een jaar.. Vorige jaar werkte ik nog als putjesschepper maar na de flexcup werd ik zo bekend dat ik niet eens slim hoef te zijn om een zaak te kunnen openen. Iedereen geeft mij gewoon flinke leningen want zien wel wat in mijn plannen!

Tijdens de Flexcup een heel nieuwe klantenkring opgebouwd voor mijn 'zaakjes' :D

ik zou net nog geen 2000 netto verdienen maar ze willen me ontslaan, heb mijn eigen job en functie zien staan op een site voor werkzoekende maar de zaakvoerder ontkent, nochtans weet hij niet dat ik zelf onder een andere naam heb gesolliciteerd en hij mij een uitnodiging heeft gegeven voor persoonlijk gesprek.
dus ben nu volop aan zoeken voor andere baan want wil voor hem zijn .
werk voor een bedrijf dat voedingstoffen en chemische olie exporteert en een chocolade fabriek in rusland en china heeft.

ik zou net nog geen 2000 netto verdienen maar ze willen me ontslaan, heb mijn eigen job en functie zien staan op een site voor werkzoekende maar de zaakvoerder ontkent, nochtans weet hij niet dat ik zelf onder een andere naam heb gesolliciteerd en hij mij een uitnodiging heeft gegeven voor persoonlijk gesprek.
werk voor een bedrijf dat voedingstoffen en chemische olie exporteert en een chocolade fabriek in rusland en china heeft.

Waarom moet je weg dan, denk je?

Vieze gast dat ie ontkent.
Smart thinking dat je gesolliciteerd hebt onder een andere naam.
Werk je er lang?

Albert Heijn distributiecentrum via een uitzendbureau. Ongeveer 200-300 euro per week. Voor 3-5 dagen werken. Het is niet veel maar ook niet te weinig. Het werk is wel minder daarom in augustus ook fulltime na school na 4 jaar gewerkt te hebben.

En soms moet je ook een beetje slim zijn. Auto verkopen en paar honderd op pakken af en toe is ook weer mooi meegenomen.

6200 euro netto voor 4 dagen werk.

• Topic Starter Topic Starter
Albert Heijn distributiecentrum via een uitzendbureau. Ongeveer 200-300 euro per week. Voor 3-5 dagen werken. Het is niet veel maar ook niet te weinig. Het werk is wel minder daarom in augustus ook fulltime na school na 4 jaar gewerkt te hebben.

En soms moet je ook een beetje slim zijn. Auto verkopen en paar honderd op pakken af en toe is ook weer mooi meegenomen.
Dat laatste is super slim!
Maar is tog veel gedoe ook met verzekeringen enz.? Wil later ook in IETS gaan handelen gwn voor bijverdiensten:D
En ik heb nog steeds nergens kunne solliciteren ben nie van plan om bij de AH ofzo voor maar 3-4 te werken:mad:

Dat laatste is super slim!
Maar is tog veel gedoe ook met verzekeringen enz.? Wil later ook in IETS gaan handelen gwn voor bijverdiensten:D
En ik heb nog steeds nergens kunne solliciteren ben nie van plan om bij de AH ofzo voor maar 3-4 te werken:mad:
Gewoon beetje hosselen jwt

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Waarom moet je weg dan, denk je?
daar heb ik dus geen idee van, toen ik hem confronteerde met het feit dat ik mijn job heb zien staan op de site voor werkzoekende (vdab) wist die van niks en zou ik prima werken etc etc...
dus weet niet goed wat ik daar moet van uitmaken. ik heb daar in elk geval niets misdaan het zal me een misterie blijven tot de dag van ontslag (als ik hem niet voor ben)
Vieze gast dat ie ontkent.
Smart thinking dat je gesolliciteerd hebt onder een andere naam.
Werk je er lang?
ik werk er nu 3maanden heb van een vorige job ontslag genomen om daar te gaan werken omdat deze beter betaald was en maar achter mijn hoek is maar nu zit ik in een situatie waarin ik vriendelijk moet blijven maar dit is moeilijker dan gedacht had hij het gewoon gezegd hoe de vork in de steel zat kon ik nog respect hebben voor zijn eerlijkheid.
ik geloof niet in karma maar geloof wel in pay back :-)

Terug
Naar boven