AndroidHealthClinic

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
ik heb geen inkomen, het is puur vrijwilligerswerk wat ik doe. Staat ook zo geregistreerd.

Geen. :( Maar je mag me wel sponsoren? :D

Haha als ik geld genoeg had dan zou ik langer dan 2 seconden moeten nadenken voor ik nee zeg.

Ik snap het wel dat jij zo denkt, je nl is nog slechter dan iemand die gezakt is voor de inburgeringscursus.

Een inburgeringscursus is lastiger dan jij denkt. Vraag me af of jij hem wel zou halen.

ik heb geen inkomen, het is puur vrijwilligerswerk wat ik doe. Staat ook zo geregistreerd.

En geld krijg je dan zwart ofzo, of iemand anders in je huishouden die het geld verdient?

ik ken iemand die werkt op een alarmcentrale (beveiliging) en verdient evenveel als iemand met een hbo opleiding
Netjes gedaan zou ik zeggen

ik werk al vanaf mijn 14e in de horeca, mbo hotelschool gedaan (5j,2opledingn) maar horeca is geen vetpot hoor.
Stom dat ze op school altijd vragen "en wat wil jij later worden, wat zou jij nou graag willen doen?"
Liever zeggen ze eerst waar er nog meer goed geld te halen valt dan alleen arts of advocaat.
Wat dat betreft word je maar slecht geinformeerd.
En als je dan al een opleiding heb gekozen leer je heel veel onzin die je never meer toepast.

Ik zou zeggen wacht tot de crisis voor bij is en ga beleggen

ik ken iemand die werkt op een alarmcentrale (beveiliging) en verdient evenveel als iemand met een hbo opleiding

ik werk al vanaf mijn 14e in de horeca, mbo hotelschool gedaan (5j,2opledingn) maar horeca is geen vetpot hoor.
Stom dat ze op school altijd vragen "en wat wil jij later worden, wat zou jij nou graag willen doen?"
Liever zeggen ze eerst waar er nog meer goed geld te halen valt dan alleen arts of advocaat.
En als je dan al een opleiding heb gekozen leer je heel veel onzin die je never meer toepast.

Of bedoel je nu beleggen en straks cashen als de "crisis" voorbij is?

Ja inderdaad alsof je echt weet wat je wilt worden als je nog kind of puber bent.
Ik wist nog niet eens wie ikzelf was en wat ik voor mezelf wilde laat staan dat ik wist naar welke baan of vakgebied mijn interesse uitging.
Maatschappij/arbeidsmarkt zou veel flexibeler hiermee moeten worden, iedereen een bepaalde basis geven en later ga je oriënteren en wat je ligt in deelnemen als het lekker gaat dan groei je vanzelf door.

Ik heb een bijbaantje bij een transportbedrijf ik ben 21 jaar en verdien €11,90 bruto

Ik kan me hieraan relateren. Alleen als je onderneemt met goede concepten is er goed geld te verdienen. Maar in loondienst in horeca is wordt je niet gewaardeerd, zowel financieel als het werk.

Of bedoel je nu beleggen en straks cashen als de "crisis" voorbij is?

Nee eigenlijk niet, lijkt me teveel risico zeker als je jong bent, nu zoveel bedrijven failliet gaan
Grond kopen daarentegen is nu wel een goede tijd voor denk ik

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 21:26 ----------

Ik kan me hieraan relateren. Alleen als je onderneemt met goede concepten is er goed geld te verdienen. Maar in loondienst in horeca is wordt je niet gewaardeerd, zowel financieel als het werk.

eens, alleen zelfs een goed concept geeft nog geen garantie.
ik heb in een groot hotel als assistent manager gewerkt en wat je daar al wel niet moet doen voor een beetje salaris; ik kan er een boek over schrijven.
Nu werk ik als hotelreceptionist, veel minder verantwoording en bijna hetzelfde salaris. nog meer als je de reiskosten er bij rekent wat ik kwijt was bij die andere baan.

Op open dagen op scholen is het ook 1 grote nepheid en wordt alles zoveel mooier gemaakt
Weet ik alles van, want ik was een van de leerlingen die ze uitkozen om mensen naar binnen te slepen op deze dag.
Ok mijn school was dan wel ok maar de verwachtingen die het schept voor je toekomst zijn enorm, zodat het uiteindelijk alleen maar tegenvalt.

Nee eigenlijk niet, lijkt me teveel risico zeker als je jong bent, nu zoveel bedrijven failliet gaan
Grond kopen daarentegen is nu wel een goede tijd voor denk ik

---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 21:26 ----------

eens, alleen zelfs een goed concept geeft nog geen garantie.
ik heb in een groot hotel als assistent manager gewerkt en wat je daar al wel niet moet doen voor een beetje salaris; ik kan er een boek over schrijven.
Nu werk ik als hotelreceptionist, veel minder verantwoording en bijna hetzelfde salaris. nog meer als je de reiskosten er bij rekent wat ik kwijt was bij die andere baan.

Op open dagen op scholen is het ook 1 grote nepheid en wordt alles zoveel mooier gemaakt
Weet ik alles van, want ik was een van de leerlingen die ze uitkozen om mensen naar binnen te slepen op deze dag.
Ok mijn school was dan wel ok maar de verwachtingen die het schept voor je toekomst zijn enorm, zodat het uiteindelijk alleen maar tegenvalt.

Haha:o, naja in dat geval denken we hetzelfde.

Receptie werk heb ik tevens zo een schijt hekel aan, heb het een half jaar gedaan. Mijn IQ daalde ieder dag door het soort mensen dat ik daar aan de receptie kreeg. Naja lag blijkbaar aan de ligging van het hotel.

Gelukkig ben ik naast mijn werk een project tegen gekomen wat ik part-time doe. Dus in dat geval ga ik binnenkort mijn baas ontslaan.

crisis gaat nooit voorbij,wordt alleen maar erger.

• Topic Starter Topic Starter
Bumpje!
In het verleden heb ik weleens gehandeld op MP en daarmee creëerde ik een extra inkomentje.. Ben nu weer zeer geïnteresseerd in dit soort 'extra bijverdiensten'. Met name geld verdienen met je eigen interesses; denk hierbij aan bodybuilding, tekenen (logo ontwerpen etc.), koken, e-books maken, handelen, etc.
Dit lijkt me ontzettend leuk: je ding doen én daarmee (beetje) geld verdienen.. Ik heb veel vrije tijd over die ik nuttig wil besteden en ik werk al 1x in de week, maar meer money is altijd beter!

Is er trouwens iemand hier die zoiets doet (bijv. pc repareren)? Hoor graag jullie visies want het is natuurlijk erg interessant!

Laatst bewerkt:
Bumpje!
In het verleden heb ik weleens gehandeld op MP en daarmee creëerde ik een extra inkomentje.. Ben nu weer zeer geïnteresseerd in dit soort 'extra bijverdiensten'. Met name geld verdienen met je eigen interesses; denk hierbij aan bodybuilding, tekenen (logo ontwerpen etc.), koken, e-books maken, handelen, etc.
Dit lijkt me ontzettend leuk: je ding doen én daarmee (beetje) geld verdienen.. Ik heb veel vrije tijd over die ik nuttig wil besteden en ik werk al 1x in de week, maar meer money is altijd beter!

Is er trouwens iemand hier die zoiets doet (bijv. pc repareren)? Hoor graag jullie visies want het is natuurlijk erg interessant!

Denk dat iedereen geld wil verdienen met zijn hobby. Ik wilde aanvankelijk voor vakantiewerk samen met een vriend een soort eigen bedrijfje opzetten(zwart) om mensen te helpen met sport. Ik zou het kracht gedeelte doen en hij het cardio gedeelte. Is helaas niets geworden door andere verplichtingen maar is misschien wel iets voor in de toekomst.

Ik heb afgelopen week een kwalificatietest gedaan om SEO Analyst te worden voor Bing (zoekfunctie microsoft). Ik ben nog aan het wachten op verdere stappen, maar zou ideaal werkje zijn. 11eu p/u

Ben verpleegkundige, salaris momenteel iets van 1800 euro netto (2100 bruto ongeveer), maar loopt nu nog flink op per jaar. Ga in november beginnen aan de opleiding intensive care en dan ga ik al snel naar 3000+

ik werk op zaterdag altijd achter de bar bij de korfbal

betaalt alleen niet zo heel goed

Terug
Naar boven