- Waardering
- 94
- Lengte
- Massa
- 48kg
- Vetpercentage
- 34%
Zoek het lekker zelf uit, het is zondag tijd genoeg dus..
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap het wel dat jij zo denkt, je nl is nog slechter dan iemand die gezakt is voor de inburgeringscursus.
ik heb geen inkomen, het is puur vrijwilligerswerk wat ik doe. Staat ook zo geregistreerd.
En geld krijg je dan zwart ofzo, of iemand anders in je huishouden die het geld verdient?
Zwart geld bestaat niet in België. Wij hebben enkel "wit" geld en de rest...ik ben een echte belg laten we zeggen, voor de rest weet je nooit wie meeleest.

Nee die zou ik idd niet halen...NT2 daarentegen..Een inburgeringscursus is lastiger dan jij denkt. Vraag me af of jij hem wel zou halen.
ik ken iemand die werkt op een alarmcentrale (beveiliging) en verdient evenveel als iemand met een hbo opleiding
Netjes gedaan zou ik zeggen
ik werk al vanaf mijn 14e in de horeca, mbo hotelschool gedaan (5j,2opledingn) maar horeca is geen vetpot hoor.
Stom dat ze op school altijd vragen "en wat wil jij later worden, wat zou jij nou graag willen doen?"
Liever zeggen ze eerst waar er nog meer goed geld te halen valt dan alleen arts of advocaat.
Wat dat betreft word je maar slecht geinformeerd.
En als je dan al een opleiding heb gekozen leer je heel veel onzin die je never meer toepast.
Ik zou zeggen wacht tot de crisis voor bij is en ga beleggen
14euro per uur hier voor tijdelijk magazijn werk.
---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 18:27 ----------
Ben er 21 btw
ik ken iemand die werkt op een alarmcentrale (beveiliging) en verdient evenveel als iemand met een hbo opleiding
Netjes gedaan zou ik zeggen
ik werk al vanaf mijn 14e in de horeca, mbo hotelschool gedaan (5j,2opledingn) maar horeca is geen vetpot hoor.
Stom dat ze op school altijd vragen "en wat wil jij later worden, wat zou jij nou graag willen doen?"
Liever zeggen ze eerst waar er nog meer goed geld te halen valt dan alleen arts of advocaat.
Wat dat betreft word je maar slecht geinformeerd.
En als je dan al een opleiding heb gekozen leer je heel veel onzin die je never meer toepast.
Ik zou zeggen wacht tot de crisis voor bij is en ga beleggen
Of bedoel je nu beleggen en straks cashen als de "crisis" voorbij is?
Ik kan me hieraan relateren. Alleen als je onderneemt met goede concepten is er goed geld te verdienen. Maar in loondienst in horeca is wordt je niet gewaardeerd, zowel financieel als het werk.
Nee eigenlijk niet, lijkt me teveel risico zeker als je jong bent, nu zoveel bedrijven failliet gaan
Grond kopen daarentegen is nu wel een goede tijd voor denk ik
---------- Post toegevoegd 1 July 2013 om 21:26 ----------
eens, alleen zelfs een goed concept geeft nog geen garantie.
ik heb in een groot hotel als assistent manager gewerkt en wat je daar al wel niet moet doen voor een beetje salaris; ik kan er een boek over schrijven.
Nu werk ik als hotelreceptionist, veel minder verantwoording en bijna hetzelfde salaris. nog meer als je de reiskosten er bij rekent wat ik kwijt was bij die andere baan.
Op open dagen op scholen is het ook 1 grote nepheid en wordt alles zoveel mooier gemaakt
Weet ik alles van, want ik was een van de leerlingen die ze uitkozen om mensen naar binnen te slepen op deze dag.
Ok mijn school was dan wel ok maar de verwachtingen die het schept voor je toekomst zijn enorm, zodat het uiteindelijk alleen maar tegenvalt.
, naja in dat geval denken we hetzelfde.Bumpje!
In het verleden heb ik weleens gehandeld op MP en daarmee creëerde ik een extra inkomentje.. Ben nu weer zeer geïnteresseerd in dit soort 'extra bijverdiensten'. Met name geld verdienen met je eigen interesses; denk hierbij aan bodybuilding, tekenen (logo ontwerpen etc.), koken, e-books maken, handelen, etc.
Dit lijkt me ontzettend leuk: je ding doen én daarmee (beetje) geld verdienen.. Ik heb veel vrije tijd over die ik nuttig wil besteden en ik werk al 1x in de week, maar meer money is altijd beter!
Is er trouwens iemand hier die zoiets doet (bijv. pc repareren)? Hoor graag jullie visies want het is natuurlijk erg interessant!
Wut? Hier krijg je enkel een jaarlijkse premie van rond de 3000 euro als ik me niet vergis.Ga in november beginnen aan de opleiding intensive care en dan ga ik al snel naar 3000+