AndroidHealthClinic

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
Buurthuis boerenplein (mandelaplein) in Den Haag.
ik krijg een kleine vergoeding waarmee ik net mijn zorgverzekering kan betalen. Maar daar doe ik het dan ook niet voor. Voor zover ik weet ben ik de enige jongen daar die een fatsoenlijke opleiding volgt. Het personeel (en vooral de directie) wil mij als voorbeeld stellen, zodat de kansarme jongeren niet het slecht pad opgaan.
ohja, daar weken ook lekkere chics, wellicht is dat ook een motivatie om daar gratis te staan :D.

btw, in welke buurthuis hang jij rond?

Kijk dit vind ik nou een hele goede job!!

Vroeger veel aan mensen zoals jij gehad.
Ook aan de kickboks les en de gratis rechtshulp.

daar heb ik dus geen idee van, toen ik hem confronteerde met het feit dat ik mijn job heb zien staan op de site voor werkzoekende (vdab) wist die van niks en zou ik prima werken etc etc...
dus weet niet goed wat ik daar moet van uitmaken. ik heb daar in elk geval niets misdaan het zal me een misterie blijven tot de dag van ontslag (als ik hem niet voor ben)

ik werk er nu 3maanden heb van een vorige job ontslag genomen om daar te gaan werken omdat deze beter betaald was en maar achter mijn hoek is maar nu zit ik in een situatie waarin ik vriendelijk moet blijven maar dit is moeilijker dan gedacht had hij het gewoon gezegd hoe de vork in de steel zat kon ik nog respect hebben voor zijn eerlijkheid.
ik geloof niet in karma maar geloof wel in pay back :-)

Beter dat je er niet lang werkt en dit niet je "droom" baan is.
Denk dat die kerel voor je schijt en dus nog niet in je face durft te vertellen.

• Topic Starter Topic Starter
Buurthuis boerenplein (mandelaplein) in Den Haag.
ik krijg een kleine vergoeding waarmee ik net mijn zorgverzekering kan betalen. Maar daar doe ik het dan ook niet voor. Voor zover ik weet ben ik de enige jongen daar die een fatsoenlijke opleiding volgt. Het personeel (en vooral de directie) wil mij als voorbeeld stellen, zodat de kansarme jongeren niet het slecht pad opgaan.
ohja, daar weken ook lekkere chics, wellicht is dat ook een motivatie om daar gratis te staan :D.

btw, in welke buurthuis hang jij rond?
Veghel, man:D Wel gezellig altijd heel aardig personeel daar. maar wat ik wel bietje jammer vind is dat het meer een rondhang plek geworden is voor mid-volwassene die daar staan te roken en drinken ipv echte kinderen die kome spelen. Kon ik ook nieuwe mensen ontmoeten enz.. Tog goed dat het er IS:)

Beter dat je er niet lang werkt en dit niet je "droom" baan is.
Denk dat die kerel voor je schijt en dus nog niet in je face durft te vertellen.
van een bedrijfsleider van een kmo verwacht je toch eerder een professionele correcte houding, als ik iets niet goed doe en krijg daar geen feedback over dan kan ik mezelf daar niet in verbeteren.
en zou niet weten waarom die schijt van me zou moeten hebben ik ben altijd vriendelijk en beleefd.
het is wel balen elke dag te gaan werken wachtende op een ontslagbrief, uitstel van executie toestanden want als ik zonder werk val blijven de rekeningen alsnog komen.
maar van elke tegenslag word een mens sterker dus eens dit hoofdstuk over is ben ik degene die weer wat extra mentale kracht heeft gewonnen.
maat thx in elk geval doet eens goed te horen van een ander dat dit toch geen correcte manier van doen is

een 23 jarige krijgt nog niet eens 9 euro per uur bij PostNL

"Een marktconform salaris als tijdelijke hulpkracht. Bij een leeftijd van 23 jaar of ouder is dit € 8,89. Ben je jonger dan 23 jaar dan verdien je een ander salaris."

Op 19 jaar komt dit neer op 4,50 ofzo, en dan ben je nog een chauffeur ook, niet gewoon wandelen met folders.

Toen ik bij TNT post werkte als postbode op zaterdag verdiende ik 5.55 per uur (17 jaar), met 18 jaar werd dat 6.30

van een bedrijfsleider van een kmo verwacht je toch eerder een professionele correcte houding, als ik iets niet goed doe en krijg daar geen feedback over dan kan ik mezelf daar niet in verbeteren.
en zou niet weten waarom die schijt van me zou moeten hebben ik ben altijd vriendelijk en beleefd.
het is wel balen elke dag te gaan werken wachtende op een ontslagbrief, uitstel van executie toestanden want als ik zonder werk val blijven de rekeningen alsnog komen.
maar van elke tegenslag word een mens sterker dus eens dit hoofdstuk over is ben ik degene die weer wat extra mentale kracht heeft gewonnen.
maat thx in elk geval doet eens goed te horen van een ander dat dit toch geen correcte manier van doen is

Bedoel dat ie voor je schijt/bang voor je is.

Het is verschrikkelijk als mensen je niet laten weten wat je verkeerd doet of fout gedaan hebt, zo kan je ook niks verbeteren
Ik steek precies zo in elkaar.
Denk dat jij heel direct bent en dat hij bij voorbaat weet dat hij het gesprek gaat verliezen en zijn argumenten geen stand zullen houden.

Je mag inderdaad van een bedrijfsleider verwachten dat hij professioneel is maar dat verwachte ik ook van de directeur en juf van de basisschool waar mijn zoon op zat, helaas kwam mijn verwachting niet uit.

Veel mensen zijn gewoon smerig, nasty pieces of shit.
Gelukkig ben jij hem voor, dat vind ik echt leuk.
Inderdaad jij wint, hij verliest.

Minimumloon en extra uren onbetaald, maar dat kan me weinig schelen. Het is een goed doel waarbij het 'extra' geld rechtstreeks naar de dieren gaat en ik doe het met alle liefde. Het grote opperhoofd krijgt ook niets extra's, zoals je wel vaak hoort.

Ik heb niet het gevoel dat ik aan het werk ben, terwijl ik afgelopen week 55 uur ofzo heb gewerkt. Dat is me veel waard :)

Minimumloon en extra uren onbetaald, maar dat kan me weinig schelen. Het is een goed doel waarbij het 'extra' geld rechtstreeks naar de dieren gaat en ik doe het met alle liefde.

Ik heb niet het gevoel dat ik aan het werk ben, terwijl ik afgelopen week 55 uur ofzo heb gewerkt. Dat is me veel waard :)

Daar zullen veel mensen jaloers op zijn.

Minimumloon en extra uren onbetaald, maar dat kan me weinig schelen. Het is een goed doel waarbij het 'extra' geld rechtstreeks naar de dieren gaat en ik doe het met alle liefde. Het grote opperhoofd krijgt ook niets extra's, zoals je wel vaak hoort.

Als je er van rond kunt komen waarom niet :)

stoer

IK heb een uitkering tot mijn dood mother****a!!!

Haha wat voor dan?

Schoen verkoper
4, 50 netto

Zondag 200% .

Werk bijna alleen zondagen

Al bundy!

Ik ga binnenkort beginnen bij AH, boodschappen bezorgen. Begin op 5.82 per uur: 's avonds na 18u 125% betaald en zaterdag 150% (zat is verplichte dag). Na 3 maanden wordt dat 7.25 per uur en pas 's avonds na 20u 125% en op zaterdag na 18u 150%. Na 6 maanden rond de 8.70, zelfde 'bonus' op tijden als na 3 maanden

Wat is werken eigenlijk k*t hè...

Enige die ik geloof is getxxl, al de rest is ofwel illigaal dat ze aan het bedrag komen of E-penor praatjés. (ik heb het over de hoge inkomens ofcc)

Terug
Naar boven