MuscleMeat

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
  • Topic Starter Topic Starter
Bump!
Kwam net een ad. op marktplaats en daarmee kun je in aanmerking komen voor een thuiswerk baantje waarmee je €25,00 verdient PER 10 minuten??? Zie: [Link niet meer beschikbaar]
KvK nummer staat er ok bij: 24475570

Hebt iemand al ervaring met dit soort jobs?? Naar mijn inziens ziet het niet betrouwbaar uit en klinkt het ook te mooi om waard te zijn. Geen eisen stellen ze ook... Heb al contact opgenomen en wacht nog op een reactie maar miss dat iemand meer informatie heeft?

Bump!
Kwam net een ad. op marktplaats en daarmee kun je in aanmerking komen voor een thuiswerk baantje waarmee je €25,00 verdient PER 10 minuten??? Zie: [Link niet meer beschikbaar]

Hebt iemand al ervaring met dit soort jobs?? Naar mijn inziens ziet het niet betrouwbaar uit en klinkt het ook te mooi om waard te zijn. Geen eisen stellen ze ook... Heb al contact opgenomen en wacht nog op een reactie maar miss dat iemand meer informatie heeft?

Zoek een echte job ofso.. Dit is gewoon scam, wss verkopen ze je een pakket met bullshit. Dat zelfde pakket moet jij weer verkopen aan anderen.

Voor €25,- per 10 minuten doe ik alles, ook e-mails verwerken.

Webdeveloper bij Osudio in België, nog in proeftraject, 14 euro per uur (bruto)

Zoek een echte job ofso.. Dit is gewoon scam, wss verkopen ze je een pakket met bullshit. Dat zelfde pakket moet jij weer verkopen aan anderen.
Had al zo'n vermoeden.. Gelukkig niet meer verder op ingegaan, maar toch goed dat nu ook andere mensen het weten! Prettige kerstdagen nog allen;)

Bump!

Als je niet snapt dat dit bullshit is dan dan heb ik medelijden met je...

Dat van die 4000 euro bruto geloof ik trouwens wel, Ik had vroeger 3000 euro bruto ongeveer met de laagste functie int bedrijf gewoon omdat het volcontinu was(Sappi, papierfabriek). Dus in de chemie kun je nog meer krijgen alst ook volcontinu is. Dan nog een hoger functie/extra opleidingen en je loon is ferm mooi.

Ik had ong 2000 euro netto, ietsje meer mss.

Laagste wat ik verdiend heb was al webdeveloper en als dozenplakker op Bose, elk zo'n 1200euro netto.

Momenteel werkloos met 1300 euro netto dop.

Als je niet snapt dat dit bullshit is dan dan heb ik medelijden met je...

Dat van die 4000 euro bruto geloof ik trouwens wel, Ik had vroeger 3000 euro bruto ongeveer met de laagste functie int bedrijf gewoon omdat het volcontinu was(Sappi, papierfabriek). Dus in de chemie kun je nog meer krijgen alst ook volcontinu is. Dan nog een hoger functie/extra opleidingen en je loon is ferm mooi.

Ik had ong 2000 euro netto, ietsje meer mss.

Laagste wat ik verdiend heb was al webdeveloper en als dozenplakker op Bose, elk zo'n 1200euro netto.

Momenteel werkloos met 1300 euro netto dop.
Wow dat is echt veel als je in een fabriek werkt! Ook als bijbaantje of gewoon echt werk?
Heb zelf bijbaantje weekendhulp bij een bakkerij verdien slechts €5 per uur. Voor mij is dat niet voldoende:(
Ben benieuwd trouwens hoeveel je zal verdienen als je bij een fitnesscentrum werkt XD

Wow dat is echt veel als je in een fabriek werkt! Ook als bijbaantje of gewoon echt werk?
Heb zelf bijbaantje weekendhulp bij een bakkerij verdien slechts €5 per uur. Voor mij is dat niet voldoende:(
Ben benieuwd trouwens hoeveel je zal verdienen als je bij een fitnesscentrum werkt XD
Nee nee, fulltime(3/4/5 dagen per week, je werkt 3 op de 5 weekenden!), en je moet ook wel kunnen werken op snel tempo soms en beetje kunnne rekenen enzo. Geweldige job maar economisch is de papiersector gewoon gedoemd ...

€5 euro in een bakkerij is toch wel serieus laag denk ik. Int zwart of legaal??

Nee nee, fulltime(3/4/5 dagen per week, je werkt 3 op de 5 weekenden!), en je moet ook wel kunnen werken op snel tempo soms en beetje kunnne rekenen enzo. Geweldige job maar economisch is de papiersector gewoon gedoemd ...

€5 euro in een bakkerij is toch wel serieus laag denk ik. Int zwart of legaal??
Nee gewoon legaal maar ik moet schoonmaken en simpele werkzaamheden uitvoeren. Ik kan wel kassadraaien maar dat mag niet [omdat iemand anders dat al doet] dus dat is wel vrij k*t vandaar dat ik iets wil gaan doen, wat beter betaald en niet die simpele werkzaamheden:D
Werk er al ruim 2j trouwens...

5 euri per uur, you wot?:| Beter ga je dan fietsen van ecto's uit je buurt stelen en ze aan hen terug verkopen voor 25 euro's.

Laat je haar zwart verven, doe je voor als Turk en schrijf een boek. Goed of niet goed, uitgevers knuffelen je toch wel dood en dankzij je ontelbare optredens bij de Vara zal je lekker kunnen cashen met je boek.

Ozcan2.jpg

je mag voor mij komen werken krijg je 6 euro per uur zwart :D
hele dag schuren makkelijk werk :thumbs:

Nee gewoon legaal maar ik moet schoonmaken en simpele werkzaamheden uitvoeren. Ik kan wel kassadraaien maar dat mag niet [omdat iemand anders dat al doet] dus dat is wel vrij k*t vandaar dat ik iets wil gaan doen, wat beter betaald en niet die simpele werkzaamheden:D
Werk er al ruim 2j trouwens...

Als je iets wil met uitdaging ga je toch de techniek in. Onze regio is er een heel groot te kort aan technische mensen. Ben zelf technicus electro meet en regeltechniek. Werk in dagdienst 40 uur per week. Loop ook storingsdienst verder een mbo 4 + opleiding. Kaal netto salaris van 1900 euro.

Ik zeg wel dat het niet veel is, maar jullie vinden dit blijkbaar heel laag? Ik hoor van andere mensen die ik ken dat de ene werkt bij een AH voor €6 per uur [18j] en zo'n meisje[16j] werkt bij de slager voor €3,50. Voor mij is het niet voldoende maar ter vergelijking valt t wel mee :)
@Vergil: heel graag, beetje schuren kan iedereen ! :P Maar je komt zkr niet uit dezelfde regio.. :(

OVerigens het liefst een ICT baantje of bij de Media MArkt ofzo, maar die heb je allebei niet hier..

Ik zeg wel dat het niet veel is, maar jullie vinden dit blijkbaar heel laag? Ik hoor van andere mensen die ik ken dat de ene werkt bij een AH voor €6 per uur [18j] en zo'n meisje[16j] werkt bij de slager voor €3,50. Voor mij is het niet voldoende maar ter vergelijking valt t wel mee :)
@Vergil: heel graag, beetje schuren kan iedereen ! :P Maar je komt zkr niet uit dezelfde regio.. :(

gelderland, omgeving zaltbommel

Ik kom voor 60 euro per uur schuren bij je, Vergil!

Als je iets wil met uitdaging ga je toch de techniek in. Onze regio is er een heel groot te kort aan technische mensen. Ben zelf technicus electro meet en regeltechniek. Werk in dagdienst 40 uur per week. Loop ook storingsdienst verder een mbo 4 + opleiding. Kaal netto salaris van 1900 euro.
Mooi loon, kun je zoiets ook verdienen als onderhoudstechnieker?

Ga zelf beginnen met opleiding electrisch residentieel installateur en wil me opwerken naar onderhouds/installatie van machines icm PLC technieken ofzo. Alleen nog niet zo'n heel duidelijk beeld van het loon.

OVerigens het liefst een ICT baantje of bij de Media MArkt ofzo, maar die heb je allebei niet hier..

Werken voor 3.5 per uur? Jijwat??

OT: 10/uur netto

Zit bij de Marine en zit nu op 2000 netto (incl reiskosten etc.). Doe nu HBO daarnaast Elektrotechniek. Als ik officier wordt ga ik meteen 300 netto omhoog, maar doe het eigk om buiten de Marine wat leuks te vinden wat goed betaalt. Iemand een 'burger' baan met HBO Elektrotechniek? Wat schuift dat gem?

Terug
Naar boven