AndroidHealthClinic

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
en dan zeg je er ook even bij hoe je dat doet.

inb4 G4P

Wij betalen ook geen belasting zolang we onder de bijverdiengrens zitten anus.

Verder pak ik in een winkel €7 en in de horeca €10,50 p/u. Heb ook andere horecabaantjes gehad en daar had ik tussen de 5 en 8 euro.

Das wel weinig , als jobstudent had ik op één maand 2000 netto (+ overuren maar toch ;))

Dafuq, alle DBBers hier met hun studentenjobs van €15+ per uur:o

• Topic Starter Topic Starter
Heb net een berichtje teruggekegen van Call Center.
Iemand ervaring mee?? Hoe zit zo'n werkdag in elkaar? En het verdient goed??
Het is wel 15km hier vandaan, dus moet met de trein, wat geen probleem is ivm OV.
En verder weet ik niet of ik geschikt ben voor dit werk [spraak en taal probleempjes]??

Dus zal ik het doen of beter me energie stoppen om verder te zoeken?

Laatst bewerkt:
Het is wel 15km hier vandaan, dus moet met de trein, wat geen probleem is ivm OV.
En verder weet ik niet of ik geschikt ben voor dit werk [spraak en taal probleempjes]??

Aangezien de communicatie telefonisch verloopt zal vloeiend taalgebruik en duidelijke articulatie wel een vereiste zijn ja.

Je hebt toch sowieso een proefperiode? Die kan je uitzitten en daarna kijken of je stopt of er mee doorgaat. Volgens mij staat zoiets wel goed op je CV ivm sales en sociale vaardigheden.

Je hebt toch sowieso een proefperiode? Die kan je uitzitten en daarna kijken of je stopt of er mee doorgaat. Volgens mij staat zoiets wel goed op je CV ivm sales en sociale vaardigheden.

Ja idd goed betaald + goed op het CV!
En je krijgt ook cursussen dus ze leren het je aan.

In de vacature staat ook dat je moet kunnen 'schakelen / levelen met de klant' wat bedoelen ze hier concreet mee?

Ja idd goed betaald + goed op het CV!
En je krijgt ook cursussen dus ze leren het je aan.

In de vacature staat ook dat je moet kunnen 'schakelen / levelen met de klant' wat bedoelen ze hier concreet mee?

Of je je op gelijke hoogte als de klant kunt zetten. Dus inleven en meedenken met de klant.

Of je je op gelijke hoogte als de klant kunt zetten. Dus inleven en meedenken met de klant.
Opzich moet het lukken, maar ik moet dan wel iets op blaadje hebben dat ik niet uit het hoofd hoeft te spreken.
En hoe zit het met je stem? Ik praat soms best wel zacht en heb een lage stem

Opzich moet het lukken, maar ik moet dan wel iets op blaadje hebben dat ik niet uit het hoofd hoeft te spreken.

Ik heb er zelf geen ervaring mee. Maar elk gesprek is verschillend dus een blaadje is denk ik alleen maar lastig. Volgens mij zijn er altijd wel een standaard aantal zinnen die je meekrijgt van je call center.

Heb je al met het callcenter zelf gesproken of alleen op papier? Want zij zullen daarover moeten oordelen.

lol solliciteer gewoon man. Een mattie van mij deed ook callcenterwerk, je krijgt zo'n interne opleiding maar als je vroegtijdig stopt moet je die wel terugbetalen(bij hem dan).

lol solliciteer gewoon man. Een mattie van mij deed ook callcenterwerk, je krijgt zo'n interne opleiding maar als je vroegtijdig stopt moet je die wel terugbetalen(bij hem dan).

ik zie nu pas op maps dat het niet naast het station zit, dus moet dan nog 40 min. lopen...

Haha, baal je Ray? Ik wil best mijn loonstrook of bankafschrift laten zien.

"Iets anders, namelijk........"

En dan reageer je hier en zeg je dat je €16,50 per uur betaald wordt.

Haha, verdomme. Je hebt mijn verkapte kijk-mij-veel-verdienen-als-student post verpest.

en dan zeg je er ook even bij hoe je dat doet.

inb4 G4P

Ik werk als een interne adviseur op het gebied van bedrijfsvoering. Voornamelijk procesoptimalisatie en automatisering projecten en business intelligence. Stage gelopen drie jaar geleden, blijven hangen als vakantiewerk, exceptionele kwaliteiten laten zien en werk daar nu al twee a drie dagen in de week naast mijn master.

• Like
Waarderingen: 515
Haha, baal je Ray? Ik wil best mijn loonstrook of bankafschrift laten zien.

Haha, verdomme. Je hebt mijn verkapte kijk-mij-veel-verdienen-als-student post verpest.

Ik werk als een interne adviseur op het gebied van bedrijfsvoering. Voornamelijk procesoptimalisatie en automatisering projecten en business intelligence. Stage gelopen drie jaar geleden, blijven hangen als vakantiewerk, exceptionele kwaliteiten laten zien en werk daar nu al twee a drie dagen in de week naast mijn master.
Goed voor mekaar gekregen dan

Zeker niet op een blaadje zetten.
Als jij een verhaal in je hoofd hebt en een klant vraagt wat, weet jij niet meer wat je wilt vertellen en raak je in de war.

Terug
Naar boven