Fitness Seller

Waar werk jij en hoeveel verdien je?

Peiling Peiling Hoeveel verdien jij per uur? [anoniem]

• Minder dan €5,-

Stemmen: 10 4,9%
  • Minder dan €10

Stemmen: 46 22,3%
  • Minder dan €15

Stemmen: 71 34,5%
  • Meer dan €20 {met toelichting}

Stemmen: 28 13,6%
  • Werken is overrated

Stemmen: 27 13,1%
  • Iets anders, namelijk........

Stemmen: 24 11,7%

• Totaal stemmers
    206
Ik werk als een interne adviseur op het gebied van bedrijfsvoering. Voornamelijk procesoptimalisatie en automatisering projecten en business intelligence. Stage gelopen drie jaar geleden, blijven hangen als vakantiewerk, exceptionele kwaliteiten laten zien en werk daar nu al twee a drie dagen in de week naast mijn master.

Deze zin ga ik voortaan gebruiken wanneer een chick vraagt wat ik doe. Als daar geen k*tjes nat van worden dan weet ik het ook niet meer:cool:

• Like
Waarderingen: Roth
Opzich moet het lukken, maar ik moet dan wel iets op blaadje hebben dat ik niet uit het hoofd hoeft te spreken.
En hoe zit het met je stem? Ik praat soms best wel zacht en heb een lage stem
Je krijgt sowieso een script dat je vanbuiten moet kennen.

Net iets onder 20 per uur / als electrical engineer.

Niet slecht dan Roth.

lol solliciteer gewoon man. Een mattie van mij deed ook callcenterwerk, je krijgt zo'n interne opleiding maar als je vroegtijdig stopt moet je die wel terugbetalen(bij hem dan).

Ik weet niet hoeveel hij zei dat hij ermee verdiende maar volgens mij levert hambugers omkeren bij de mac nog meer op (en dat is al zwaar onderbetaald).

Ik weet niet hoeveel hij zei dat hij ermee verdiende maar volgens mij levert hambugers omkeren bij de mac nog meer op (en dat is al zwaar onderbetaald).

Als je goed bent met mensen en je kunt een beetje verkopen kan je wel redelijke bonussen krijgen(tov. van je uurloon dan), maar je moet er maar zin in hebben...

Ik maak garage's open, samen met me oouwm.

Snap de sceptici ten opzichte van callcenters hier niet. Van mijn zeventiende tot negentiende levensjaar heb ik daar mijn gouden tijden beleefd, verdiende op mijn hoogtepunt structureel een bonus van vier- tot zeshonderd euro per maand. Natuurlijk is het voor negen op de tien mensen niet veel boeiends, maar als je oprecht goed bent met mensen (dat is meer dan alleen een vlotte babbel hebben) kan je daar ontzettend veel geld verdienen. Als je tijd steekt in het psychologische proces van kopen, leert behoeftes te creëren en zelf kritisch op je eigen handelen reflecteert door bijvoorbeeld gesprekken terug te luisteren leer je daar dingen waar je de rest van je leven plezier van zal hebben.

Snap de sceptici ten opzichte van callcenters hier niet. Van mijn zeventiende tot negentiende levensjaar heb ik daar mijn gouden tijden beleefd, verdiende op mijn hoogtepunt structureel een bonus van vier- tot zeshonderd euro per maand. Natuurlijk is het voor negen op de tien mensen niet veel boeiends, maar als je oprecht goed bent met mensen (dat is meer dan alleen een vlotte babbel hebben) kan je daar ontzettend veel geld verdienen. Als je tijd steekt in het psychologische proces van kopen, leert behoeftes te creëren en zelf kritisch op je eigen handelen reflecteert door bijvoorbeeld gesprekken terug te luisteren leer je daar dingen waar je de rest van je leven plezier van zal hebben.

Is idd wel zo... Ik had er echt een hekel aan maar bij m'n vorige werkgever bij woningbouw in callcenter verdiende ik 1800 netto. Daarvoor bij UPC dat vond ik helemaal niks maar idd als je commercieel bent ingesteld kan het best leuk zijn en goed verdienen :)

Goed met mensen omgaan :roflol: Alsof je dan voor je lol mensen gaat naaien.

De kunst met verkopen is, iemand te naaien zonder dat ze het doorhebben en de klant tevreden weg laten gaan. Dat is pas verkopen :)

Dat maakt je een vieze vuile naaier.

Het is pas verkopen als je luistert naar de wensen van je klant en hun iets verkoopt dat daar precies bij past en goedkoop is.
Op die manier voelt de klant zich geholpen, gaat hij mond op mond reclame voor je maken omdat hij tevreden is en zal hij bij je terug komen.

Dat ligt eraan in wiens perspectief je een goede verkoper wilt zijn. Toen ik nog in een winkel werkte vond de filiaalmanager je een goede verkoper als je iemand iets verkocht die niet van plan was iets te kopen. Maar in de ogen van een klant is een goede verkoper iets anders.

Terug
Naar boven