XXL Nutrition

Waarom eet coleman geen fruit/groente?

Ik onthou dat fruit eten misschien niet zo belangrijk is voor BB maar ook niet nadelig. Aangezien het wel gewoon gezond is blijf ik er veel van eten! Die fructose is gewoon meegeteld in mijn calorie-opname.

Ik geloof niet dat het komt door een tekort aan fruit, anders had ik ook scheurbuik moeten hebben.
Als het water op was, dronken ze vaak ook gewoon uit de zee... Dat had er denk meer mee te maken..

Scheurbuik kwam door overmatig drank en gezout vlees (om het langer houdbaar te houden).

water uit zee drinken? wat een bull-shit daar droog je juist van uit man!

lees dit topic maar eens door, "spierbal2"

spierbal2 neemt ons in de maling...hhahaha

als hij geen groenten eet noch fruit dan zou ik niet graag in zijn plaats op de pot zitte. Dat is letterlijk stenen schijten

ik heb van zo'n universiteire bioloog gehoord dat je uw eiwitten ook stukken beter opneemt icm plantensterolen, groenten dus...

ik heb van zo'n universiteire bioloog gehoord dat je uw eiwitten ook stukken beter opneemt icm plantensterolen, groenten dus...

Dat klopt wel. Als je vlees met een berg groente eet, passeert het binnen 24 uur het hele maag-darmkanaal. Als je het met rijst eet zonder groente, kan dat twee keer zo lang of nog langer duren. Intussen rot het vlees in je darmen. En je krijgt een uitpuilende pens natuurlijk.

Dat klopt wel. Als je vlees met een berg groente eet, passeert het binnen 24 uur het hele maag-darmkanaal. Als je het met rijst eet zonder groente, kan dat twee keer zo lang of nog langer duren. Intussen rot het vlees in je darmen. En je krijgt een uitpuilende pens natuurlijk.

Ja hoor, een uitpuilende pens van al die stukken overgebleven (rottende) stukken vlees???

:rolleyes:

Ja hoor, een uitpuilende pens van al die stukken overgebleven (rottende) stukken vlees???

:rolleyes:

Deels wel ja. De darmen zijn bij een dieet zonder groenten veel meer en langer gevuld met voedsel. Daardoor raken de darmen ook nog eens vervuild. Dan moet je nog meer gaan eten om je lichaam te voeden. Zo blaas je jezelf op.

Dat loopt zo'n vaart niet, echt niet, je buik gaat niet zomaar uitpuilen hoor, vitamines uit multivitamines helpen je darmflora ook wel!
Die enorme buiken komt eerder door HGH..

Ik probeer toch alle dagen iets van groente of fruit binnen te krijgen om de al eerder vernoemde redenen.

Zeker selder!! goed voor de :hornyna: :D

gewoon eten en aanvullen met sups

Terug
Naar boven