Ja hoor, een uitpuilende pens van al die stukken overgebleven (rottende) stukken vlees![]()
![]()
Zou wel mooie boel zijn als je rottende stukken vlees in je maag had, waren er niet veel vleesetende mensen meer over

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hoor, een uitpuilende pens van al die stukken overgebleven (rottende) stukken vlees![]()
![]()

Zou wel mooie boel zijn als je rottende stukken vlees in je maag had, waren er niet veel vleesetende mensen meer over![]()

Als ik af en toe mijn ruften ruik zou dat nog best weleens waar kunnen zijn .......![]()

Zou wel mooie boel zijn als je rottende stukken vlees in je maag had, waren er niet veel vleesetende mensen meer over![]()
Als ik af en toe mijn ruften ruik zou dat nog best weleens waar kunnen zijn .......![]()
daarom smorgens of voor of na de trainingGroenten wel, fruit niet. Fruit is suiker, dus troep. Althans het meeste..

(6 pakjes komt overeen met 2 stuks fruit).Fruit wat niet al te zoet is, zoals appels, aardbeien en bosvruchten zijn prima. Bevatten ook nauwelijks kcals..
Vezels zijn de shitMijn stoelgang is trouwens ook zeer goed verbeterd sinds ik veel groenten eet. Ik hoef nu maar 2 keer per dag en het glijd er lekker uit, zonder dat ik de eeuwige veeg heb. Daarvoor was het 4-5 keer per dag kleine hoeveelheden. Liep niet lekker door zegmaar.
Het komt er idd op neer dat ongezonde suikers niet perse uit tafelsuiker komen, maar ook uit teveel zoet fruit kunnen komen. Fructose is iig lang niet zo onschadelijk als gedacht wordt, idd diabetes en dik worden zijn mogelijke gevolgen maar ook hartkwalen en nog een aantal andere kleinere problemen. Je hebt in een gezond dieet gewoon helemaal geen fructose of andere suikers nodig, je moet het behandelen als een snoepje, iets was wel kan maar zeker niet moet. Zolang je zoet fruit beperkt en zorgt dat je verder een uitgebalanceerd dieet volgt, dan is er geen probleem. Dit topic gaat echter over profs en bodybuilding, en dan kan je het nog scherper stellen: wij bodybuilders hebben helemaal geen suikers nodig en kunnen ze beter helemaal schrappen. De vitaminen en mineralen kan je halen uit pil of voeding, maar ik zou geen voorkeur durven geven, dat is iets wat je voor jezelf uitmaakt. Sowieso groenten toevoegen in elk schema, daar bestaat geen twijfel over, je gaat je gezondheid geen goed doen door die eruit te laten. Vitaminen en mineralen daar hebben wij trouwens vooral iets aan als sporter, om te presteren en te herstellen.Ik snap het even niet meer:
Er wordt gezegd dat fruit zorgt voor "teveel" suikers.
Kan iemand me uitleggen waarom deze suikers slecht zouden zijn? Heb het namelijk nog nooit eerder gehoord. Krijg je er diabetes van? Wordt je er dik van?
Ook wordt er gezegd dat vitaminepillen net zo goed zouden zijn als fruit.
Net zo goed waarvoor dan? Voor je totale gezondheid? Voor een lang leven?
Of om een verkoudheid tegen te gaan?
Het komt er idd op neer dat ongezonde suikers niet perse uit tafelsuiker komen, maar ook uit teveel zoet fruit kunnen komen. Fructose is iig lang niet zo onschadelijk als gedacht wordt, idd diabetes en dik worden zijn mogelijke gevolgen maar ook hartkwalen en nog een aantal andere kleinere problemen. Je hebt in een gezond dieet gewoon helemaal geen fructose of andere suikers nodig, je moet het behandelen als een snoepje, iets was wel kan maar zeker niet moet. Zolang je zoet fruit beperkt en zorgt dat je verder een uitgebalanceerd dieet volgt, dan is er geen probleem. Dit topic gaat echter over profs en bodybuilding, en dan kan je het nog scherper stellen: wij bodybuilders hebben helemaal geen suikers nodig en kunnen ze beter helemaal schrappen. De vitaminen en mineralen kan je halen uit pil of voeding, maar ik zou geen voorkeur durven geven, dat is iets wat je voor jezelf uitmaakt. Sowieso groenten toevoegen in elk schema, daar bestaat geen twijfel over, je gaat je gezondheid geen goed doen door die eruit te laten. Vitaminen en mineralen daar hebben wij trouwens vooral iets aan als sporter, om te presteren en te herstellen.