- Waardering
- 14
1 2 2 ?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ach dbc...onze gedragstherapeut weet alles zo goed. spreekt vloeiend abn en kan onwijs goes tellen. heeft alle kennis in pacht en heeft overal een passend antwoord op
daarom moet ie met zijn bijna 40 jaar nog aan de deur staan![]()
puntje voor jou mr j

hahah, wordt tijd dat je vet en vocht eens gaat onderscheiden van kwaliteit![]()

Word tijd dat je die kwaliteit eens komt laten zien dan![]()

Word tijd dat je die kwaliteit eens komt laten zien dan![]()

zijn we powerlifters of bodybuilders?
ik ben nog nooit een meisje tegen gekomen die tegen me zei;
"hey luister Lo, je hebt wel een goeie borst, maar als je onder de 120kg drukt mag je me niet nken hoor"![]()
ach dbc...onze gedragstherapeut weet alles zo goed. spreekt vloeiend abn en kan onwijs goes tellen. heeft alle kennis in pacht en heeft overal een passend antwoord op
daarom moet ie met zijn bijna 40 jaar nog aan de deur staan![]()
puntje voor jou mr j

zucht....hoe vaak moet ik nog zeggen dat jou manier van trainen niet de mijne is.
weinig herhaling en veel rust is niet mijn ding.
daarnaast ben ik een arme student die 5euri voor novio amper kan opbrengen. dus voorlopig zul je t moeten doen met foto's van mij op msn. maar.....das ook goed toch?![]()
"hey luister Lo, je hebt wel een goeie borst, maar als je onder de 120kg drukt mag je me niet nken hoor"![]()

karma hou je tegoed..