XXL Nutrition

wat als je zus een ecto date?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waw je zus date een skinny persoon, verschrikkelijk zeg. Je bent waarschijnlijk zo'n gefrustreerde dikkerd die wat bodybuild en het leuk vind magere mensen te bashen samen met de beesten in de gym? cool hoor

lol, en jij bent zekere dat magere jochie dat altijd gepest wordt omdat iedereen je ribben kan tellen?

Dit is ook de reden waarom ik geen zusjes heb...

Gozer, lekker laten gaan... of geef het nummer van je zusje...

dit is genieten:D

HAHAHAHA dit is pas lache! als je dennis zijn zus hebt gezien is dit topic nog leuker!

he gab. je weet toch dat het maar voor een paar weken is. en ze kan niet zonder bbers in haar leven ;)

succes! :)

kunt u het uiterlijk van dennis zijn zus zodanig beschrijven zodat wij er een goed idee van kunnen krijgen?

Ja dus??? Interessant topic iig! Ecto is jaloers op andere ecto........ the story continues....

Volgens mij durft dennis na deze Pwnage niet meer terug te komen. :rolleyes:

hallo

:mad: ??? titel lijkt me duidelijk.

heb hem al as aangeboden maar dat wil ie niet. is btw ook nog zon typische breezer-figuur.
op msn praat ie tegen me middels een breezah-woordenboek.
hij heeft pagina op superdudes
enzenz

geef raad ik ben radeloos:mad:

dude, die kerel date je zuster en je wil hem testosteron geven? :D
ben je niet goed wijs ofzo :D

Get a room, Mikki en Pat21.

Mijn zusje kwam een keer thuis met een Naccer sow die gast had wel pijn
!

ik zou trouwens gewoon voor straf een hidden camera ophangen in de douche en dan je zus filmen als ze onder de douche staat en het hier posten, dat zal der leren.

Wat had je dan gewild? Een enorme bodybuilder die je arme zusje iedere avond openscheurt? Wees blij met een ecto man!

vind dat idee van riggard wel een erg goed idee:D

hahaha, stel je eens voor de vriend van je zusje zit aan de kuur 750mg test.

kan je wel raden wat er gebeurd...

:ds: nee dit moet je dus absoluut vermijden ;)

en daarbij, zolang hij goed is voor je zusje is er toch gn probleem... en als hij haar hartje breekt kan jij zijn kaakje breken :D met een bodybuilder zou je dat niet kunnen moet je maar denken :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven