MuscleMeat

wat als je zus een ecto date?

Status
Niet open voor verdere reacties.
omfg de pwnage wordt steeds erger :D:verneder:

omfg de pwnage wordt steeds erger :D:verneder:

ik vraag mij af welke zieke geest deze smileys eigenlijk ontworpen heeft :D:D:D
zit je dan achter je pc en denk je dan "ach waarom niet, een ventje die iemand in de kont boort en daarna zijn lul in diens bek steekt" ;)

wie zegt er dat het een mannelijke smiley is :p

• Topic Starter Topic Starter
1. Je mond houden en je nergens mee bemoeien.

2. Geen verkapte 'kijk mij nou hardcore zijn en een hekel aan eco's hebben'-topic openen.

2. Gewoon de keuze van je zus respecteren en eerst maar es zien of jij kunt thuiskomen met een betere boy dan zij.

;)

hahahah je weet nie alles ouwe gabber,:D

maar goed. morgenavond gaan we samen met zijn vieren iets doen. mss dat ik me erbij neer moet leggen. mss dat we ruzie krijgen en ik mijn PlaYah-SkilLL$ op hem los moet laten

alle serieuze reacties bedankt!!!

de HaT3Rsz$ M03tEn Ni3 HatuUhUhH!!!

Waw je zus date een skinny persoon, verschrikkelijk zeg. Je bent waarschijnlijk zo'n gefrustreerde dikkerd die wat bodybuild en het leuk vind magere mensen te bashen samen met de beesten in de gym? cool hoor

hahahahaha **** you ecto. ik ben niet dik. ik ben GROOT en MACHTIG!

beetje laag om purple'tje zo de grond in te boren...:(

Je bent niet groot Dennis, en al helemaal niet machtig:)

Ach Daantje moet ook wat;)

Wat een gezeik, ineens is iedereen lekker politiek correct maar het superdudes topic en vergelijkbare dingen lopen als een trein.

Snap best dat je kritisch bent als je zusje (waar je het beste mee voor hebt) met 1 of andere superdude (teken van kansloos en hersenloos zijn) die ook nog eens als een breezer typt thuiskomt.

2. Geen verkapte 'kijk mij nou hardcore zijn en een hekel aan eco's hebben'-topic openen.

2. Gewoon de keuze van je zus respecteren en eerst maar es zien of jij kunt thuiskomen met een betere boy dan zij.

;)

:roflol: het beste antwoord!

Let gewoon goed op. Als hij een oorbel draagt en de lippen tuit, is hij 99% zeker een schavuit.

lekker belangrijk is haar leven

oh shit waarom heb ik dit prachttopic gemist :(

stelletje bonecollectors :roflol:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

politiefoto ve ecto

;)

1 2 2 4 5 6 7 8 9 10 ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven