Xto
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 152
- Lengte
- 1m82
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Oh god ecxht iets om je druk om te maken. Bang dat hij straks harder groeid dan jou
1. Je mond houden en je nergens mee bemoeien.
2. Geen verkapte 'kijk mij nou hardcore zijn en een hekel aan eco's hebben'-topic openen.
2. Gewoon de keuze van je zus respecteren en eerst maar es zien of jij kunt thuiskomen met een betere boy dan zij.
![]()

Waw je zus date een skinny persoon, verschrikkelijk zeg. Je bent waarschijnlijk zo'n gefrustreerde dikkerd die wat bodybuild en het leuk vind magere mensen te bashen samen met de beesten in de gym? cool hoor
hahahahaha **** you ecto. ik ben niet dik. ik ben GROOT en MACHTIG!

2. Geen verkapte 'kijk mij nou hardcore zijn en een hekel aan eco's hebben'-topic openen.
2. Gewoon de keuze van je zus respecteren en eerst maar es zien of jij kunt thuiskomen met een betere boy dan zij.
![]()
het beste antwoord!Let gewoon goed op. Als hij een oorbel draagt en de lippen tuit, is hij 99% zeker een schavuit.
Je bent niet groot Dennis, en al helemaal niet machtig
Ach Daantje moet ook wat![]()

![]()