Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
haha ik ook, met meneer edward enzo :D had ik nog 4 jaar les van gehad

dat ik mn motor moet maken maar ik er geen zin in heb omdat ik weer bougiesleutels moet lenen

****ing WARM!!!!!!!!!

k-zooi.:mad::mad::mad:

Opgestaan om 5 uur,gewerkt in de kas, ****ing heet. k*t vakantiewerk.

euh zeer irritante belletje de hele voormiddag telkens het bakje voor de glazenwasser aan het gebouw beweegt.

Ten tweede ik ben net gaan broodje gaan halen in nu ik terug op mijn buraeu zit heb ik een zweetreet en lopen er druppels langs mijn rug :(

K*tschilder loopt door mijn mooie muziek heen te fluiten.:(

Tis te warm om te werken

inderdaad, ik lag zo lekker onderuit gezakt op me stoel :), dit topic te lezen, toen ik klaar was met het lezen besloot ik om even van de stoel af te komen en onder de tafel te graaien :D wat een zwaar leven hè

om maar weer verder te klagen, verdomme wat was het warm zeg, het was daarnet buiten warmer dan in de sportschool, en daar was het al warm, kreeg me t-shirt bijna niet uit in de kleedkamer :mad:

inderdaad, ik lag zo lekker onderuit gezakt op me stoel :), dit topic te lezen, toen ik klaar was met het lezen besloot ik om even van de stoel af te komen en onder de tafel te graaien :D wat een zwaar leven hè

om maar weer verder te klagen, verdomme wat was het warm zeg, het was daarnet buiten warmer dan in de sportschool, en daar was het al warm, kreeg me t-shirt bijna niet uit in de kleedkamer :mad:

Ik zit hier maar in de blote bast nu... stukken beter :p

Ik heb voor niks een review ingetypt.:thumbs:

Volgende week 10° minder, komt niets te vroeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven