Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
komende dagen alleen maar deze smileys :fuu:

****ing verbrand op mn schouders en rug.. :fuu:

't is zo koud :( waar blijft die zon

Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben maar ik zal het even uitleggen.

Ik heb een soort 'lol-limiet' zegmaar. Bijvoorbeeld: Ik had eergisteravond diploma uitreiking, gisteravond een etentje, en vanavond weer een party.

Dit is allemaal heel erg leuk, maar blijkbaar moet er op zulk soort momenten weer iets gebeuren wat al die lol weer een beetje hersteld.

Ik kwam vanochtend de trap oplopen, mijn kamer is boven. Wat denk je, ik mis een trede en ik klap keihard met mijn neus voorover op een handvat van een kast, en met mijn voorhoofd op een randje van die kast. Grote streep op mn voorhoofd en er ligt overal bloed
:fuu:

Nu zit ik dus met een bobbel op mijn voorhoofd en een opgezwollen neus... En dan vanavond naar een feestje gaan :fuu:

---------- Toegevoegd om 11:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:46 ----------

Verder trouwens weinig te klagen, heb heerlijk getraint :D

(voor de klap dan)

---------- Toegevoegd om 11:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:47 ----------

Handig, die automatische samenvoeging ;)

ja teveel lol wordt niet geacepteerd

ik ben zo verbrand als maar kan ;') wat een k*tzooi

1,5 uur in de zon gelegen en zo rood als een garnaal haha, en dan had ik al een beetje een basis..

Ben zo lam als een weet niet wat..................

K*topmerkingen van de bediening als ik in de Lunch Garden speciek vraag geen saus en frieten bij mijn kipfilet te kappen.

weekend is weer bijna over :(

Ik kwam vanochtend de trap oplopen, mijn kamer is boven. Wat denk je, ik mis een trede en ik klap keihard met mijn neus voorover op een handvat van een kast, en met mijn voorhoofd op een randje van die kast. Grote streep op mn voorhoofd en er ligt overal bloed

Nu zit ik dus met een bobbel op mijn voorhoofd en een opgezwollen neus... En dan vanavond naar een feestje gaan :fuu:

Hahahaha, ****ing epic :roflol:

Ik baal intens overigens. Ik heb een chick gefixt en die was zo ontiegelijk lekker dat ik niet meer hoger kan. Ik kan alleen nog maar slechter krijgen.

Ik heb echt een k*tleven.

tegen brandnetels gelopen :fuu:!!

Zweten.. zweten.. zweten..

Hebben jullie ook last van zweet tussen de bilnaad en op de benen? Vooral als je ergens (langdurig) zit. :p

STFU sniperx!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! doe niet alsof je alles weeet AAAAAAAAAAARG!!! Je ben net uit de luierssss! poepjong!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven