Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn limonadesiroop was op..............................................................

Kwark zonder iets er doorheen gegete!!! BEEST JAJA :)

Mijn limonadesiroop was op..............................................................

Kwark zonder iets er doorheen gegete!!! BEEST JAJA :)

Eet het voortaan zonder siroop, het went vanzelf en op den duur vind je kwark 10x zo lekker als nu. ;)

ik moet schijten als een zwanger nijlpaard maar de schoonmaakster is hier net begonnen met de wc schoonmaken op het werk dus ik moet een half uur wachten!:fuu:

tot half 5 naar school en dan nog half uur op bus wachten :fuu:

mijn linker zijwieltje van mijn aangepaste fiets is afgebroken, ging veels te hard door de bocht:(

er heeft iemand zijn hond laten schijten achter mijn fiets, en daar ben ik volledig in gaan staan :fuu: :fuu:

Moet nog veel te veel doen voor mn scriptie :fuu:

Heb vandaag een herkansing, en de voorbereiding is voor de verandering..k*t :fuu:

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

mijn linker zijwieltje van mijn aangepaste fiets is afgebroken, ging veels te hard door de bocht:(

Skinnie, een paar weken geleden zat je nog op 139kg, right? Zit je stiekem weer te kuren, omdat je nu op 143 kg zit!

Ik heb echt al een week Junk gegeten, Echt slecht.

Moet nog veel te veel doen voor mn scriptie :fuu:

Heb vandaag een herkansing, en de voorbereiding is voor de verandering..k*t :fuu:

---------- Toegevoegd om 08:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:56 ----------

Skinnie, een paar weken geleden zat je nog op 139kg, right? Zit je stiekem weer te kuren, omdat je nu op 143 kg zit!

nee, geen kuur krijg ik pijn in mijn ballen van:(
ben wel een paar weken geleden met nieuwe supps begonnen, slaat wel aan:)

en mijn vader heeft nu ook diaree, kan ik ook om de 10 minuten verschonen:o

zit op stage en heb niets te doen.... moet nog tot 5

Nog steeds ziek thuis..:(
Morgen maar weer proberen te werken, kan ik in ieder geval weekend vieren erna;)

krijg een piet niet gevangen in mn neus teringzooi

Moet de eerstkomende weken lichter squatten van de fysio :fire: En het was al zo licht :(:(:(

Bij het goed zetten van het bankje voor mijn shoulder press stootte ik mijn hoofd tegen de stang van de smith machine. In een reflex trok ik mijn hoofd omlaag maar daar stond dus het bankje en raakte ik dat vol met mijn tanden. Nog een geluk dat ik mijn lip over mijn tanden heen had... bloed bloed bloed enfin je zult het beeld wel voor ogen hebben ... Ah heerlijk. (ook het vruchtensap uit mijn PWO beet een beetje)

IQ = IQ - 1

Morgen weer een dag taakstraf maar ik heb er zin in , shit zit ik FF verkeerd :D

ben op 1 of andere manier geïrriteerd, snap ook niet waar het vandaan komt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven