MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug gaan en het nogmaals netjes vragen , daarna de deuren door de voorruit naar binnen brengen.

Mijn 360 is ganz kaput.

:janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken::janken:

Ik heb mijn rib gekneusd of gebroken :(
voetbal, echt een leuke sport....

FF is ****ing traag, als ik iets begin te typen duurt het 20 seconden voordat het er uiteindelijk staat, kan FF niet opnieuw starten om wat geheugen vrij te maken omdat ik ook aan het uploaden ben. :(

Voor de rest niets te klagen, vanavond weer lekker ouderwets hardcore programmeren, mobieltje en telefoon uit + een fles Black Label in de aanslag. :heart:

Gister bij Overhead extensions iets te fanatiek geweest.. vandaag best last van m'n linker elleboog gehad:\ gelukkig is het al wat minder nu..

Moet de vissen eten geven maar ik vind het hun eten niet :fuu:!

Heb rugkanker, vanaf nu elke dag mobiliteitsoefeningen als dat niks uithaalt een afspraak bij de fysio.... :eek:

Inderdaad gewoon last van me rug, thank fictional God I don't have cancer :D

De mijne ook . Is buiten garantie dus k'zal de reparatiekosten zelf moeten ophoesten. Ding rammelt, kraakt als een gek , de koeling werkt niet goed meer dus misschien moet ik toch maar een gloednieuwe halen.
voor 20 euro heb je voor je nieuwe zo'n cooler voor je xdoos.. maakt dan mss meer herrie maar heb wel het gevoel dat dat ding safe is nu :D

Yep , De ene keer krijg ik een volledig zwart scherm en soms gewoon superveel kleuren door elkaar en het geluid blijft hangen .
dan is je gpu naar de klote man.. jou kan proberen m te maken met een heatgun of een simpele fohn, bij mij werkte dat voor even.. mss dat jij meer succes hebt. Het schijnt dat die xboxjes heel verschillend kunnen reageren daarop :D maar als je m voor een paar euro's kan laten repareren of een nieuwe kan krijgen zou ik het natuurlijk niet doen.

dan is je gpu naar de klote man.. jou kan proberen m te maken met een heatgun of een simpele fohn, bij mij werkte dat voor even.. mss dat jij meer succes hebt. Het schijnt dat die xboxjes heel verschillend kunnen reageren daarop :D maar als je m voor een paar euro's kan laten repareren of een nieuwe kan krijgen zou ik het natuurlijk niet doen.

Ik ga gewoon een andere halen, met deze heb ik al te veel problemen gehad. RROD,cooler kapot,dvd-drive kapot .... hier nog geld insteken zodat ie binnen 5 maanden toch weer kapot gaat doe ik niet meer .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven