- Waardering
- 464
- Lengte
- 1m78
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

rrod?
ik eet het altijd zelf op... volgensmij zitten er eiwitten inMoet de vissen eten geven maar ik vind het hun eten niet!

Moet de vissen eten geven maar ik vind het hun eten niet!
Heb rugkanker, vanaf nu elke dag mobiliteitsoefeningen als dat niks uithaalt een afspraak bij de fysio....![]()
Of loop je te ****en en heb je alleen maar last van je rug?Heb je dit serieus?Of loop je te ****en en heb je alleen maar last van je rug?

voor 20 euro heb je voor je nieuwe zo'n cooler voor je xdoos.. maakt dan mss meer herrie maar heb wel het gevoel dat dat ding safe is nuDe mijne ook . Is buiten garantie dus k'zal de reparatiekosten zelf moeten ophoesten. Ding rammelt, kraakt als een gek , de koeling werkt niet goed meer dus misschien moet ik toch maar een gloednieuwe halen.

voor 20 euro heb je voor je nieuwe zo'n cooler voor je xdoos.. maakt dan mss meer herrie maar heb wel het gevoel dat dat ding safe is nu![]()
heeft je beeld ook van die rare kleuren enzo? alsof t kabeltje er niet goed in zitT'is niet de cooler alleen. Je kan em hooguit 7-10 minuten opzetten of hij loopt vast .
heeft je beeld ook van die rare kleuren enzo? alsof t kabeltje er niet goed in zit
dan is je gpu naar de klote man.. jou kan proberen m te maken met een heatgun of een simpele fohn, bij mij werkte dat voor even.. mss dat jij meer succes hebt. Het schijnt dat die xboxjes heel verschillend kunnen reageren daaropYep , De ene keer krijg ik een volledig zwart scherm en soms gewoon superveel kleuren door elkaar en het geluid blijft hangen .
maar als je m voor een paar euro's kan laten repareren of een nieuwe kan krijgen zou ik het natuurlijk niet doen.dan is je gpu naar de klote man.. jou kan proberen m te maken met een heatgun of een simpele fohn, bij mij werkte dat voor even.. mss dat jij meer succes hebt. Het schijnt dat die xboxjes heel verschillend kunnen reageren daaropmaar als je m voor een paar euro's kan laten repareren of een nieuwe kan krijgen zou ik het natuurlijk niet doen.