AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga gewoon een andere halen, met deze heb ik al te veel problemen gehad. RROD,cooler kapot,dvd-drive kapot .... hier nog geld insteken zodat ie binnen 5 maanden toch weer kapot gaat doe ik niet meer .
Dan nog een ideetje, probeer het met een fohn en als hij het doet kan je m laten ombouwen.. Kan je toch leuke singleplayer games doen zonder super veel geld neer te leggen :p

maar ik zou idd ook een andere halen.. heb ik ook gedaan, ben er na 2 jaar nog zoet mee. Maar ik zou wel een cooler halen, die kan je gewoon erop klikken.. Just in case ;)

PS3 halen!

dat ik weer pijn in mn pens heb :mad:

Ik ga zo nog even uit, kwam er net achter dat ik ff geen saldo had!(einde van de maand) verdomd k*tFUUUUUU.

fftjes internetbankieren dus!

Heb net 200 euro boete voor vandalisme. Alleen omdat ik een pylon op de weg had gezet. GVD hele weekend weer na de klote

Ajax- Feyenoord vandaag zonder de kakkerlakken die mogen niet meekomen.
Dat is echt --->:fuu::fuu::fuu:

3-0 gappie let maar op. Ik ga nu even sporten en om 11.15 vertrek ik naar het stadion----> jodennnnnnnnnnnnnnn

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

feyen7tx1lp.png

Ik ook! we gaan ze afmaken. Gaan voor een topsfeertje vandaag!

3-0 gappie let maar op. Ik ga nu even sporten en om 11.15 vertrek ik naar het stadion----> jodennnnnnnnnnnnnnn

Damn, jullie zijn allemaal een stelletje kakkerlakken. Echt heb GEEN respect voor al jullie, welk team dan ook die er zo over na denken. HET IS MAAR EEN SPEL!

Damn, jullie zijn allemaal een stelletje kakkerlakken. Echt heb GEEN respect voor al jullie, welk team dan ook die er zo over na denken. HET IS MAAR EEN SPEL!

Hoe over nadenken? Omdat we een beetje leuze over en weer roepen?
Dit is toch geinig.

Why so serious?

voetbal is emotie meisje ;)

Schreeuw jij nooit heel hard als je klaarkomt ? Dat is ook emotie...
Zo moet je dat ook zien met voetbal. Het is prachtig als je club tegen de aartsvijand scoort dan schreeuw je het uit van genot.

Overdreven schreeuwen... haha tijdens het klaarkomen... nee niet zo overdreven, het is wel een emotie klopt. Maaarr, ik zie dat als een positieve emotie...;) en dat aggressieve geschreeuw tijdens de wedstrijd als je aartsijand scoort vind ik nogal negatief... ik zou mijn partner geen kanker of wat dan ook toewensen, niemand trouwens.

Nee meisje, voetbal is oorlog, wat voor jullie de drie doldwaze dagen zijn, zo is voor ons voetbal. :thumbup:

:roflol: met een zweepje erbij is het misschien nog wat opwindender Sjaak :D
LOL @ de joker-kat :D

---------- Toegevoegd om 10:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:58 ----------

Voor mij word voetbal pas leuk als ze voortaan met stalen neus een balletje trappen, en met spikes erop! Ik wil bloed zien!

Nee meisje, voetbal is oorlog, wat voor jullie de drie doldwaze dagen zijn, zo is voor ons voetbal. :thumbup:

Dan heb jij het mooi tegen de verkeerde... ik ben wat dat betreft qua karakter net een jongen alleen heb ik niet de interesse voor agressie zoals dat bij voetbal voorkomt, vind dat nogal nutteloos net zoals de drie dolle dwaze dagen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven