Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
- Vandaag Ontslagen
- Fiets kwijt bij station, 20 min lopen zoeken met de plisie bleek die 100m te zijn verplaatst
- een 4,4 voor me herkansing. k*t Zooi
- 1,5 Uur in de trein naar Eindhoven en erachter komen dat het eigenlijk een k*t stad is

Ideaal

- Vandaag Ontslagen
- Fiets kwijt bij station, 20 min lopen zoeken met de plisie bleek die 100m te zijn verplaatst
- 1,5 Uur in de trein naar Eindhoven en erachter dat het eigenlijk een k*t stad is

Ideaal

hoelang heeft het geduurd voordat je erachter was?

het is uit met mn vriend :(

Gisteren maaltijden klaargemaakt, heeft me moeder ze niet in de koelkast gezet nadat ze afgekoelt waren (ik ging slapen) nu ruiken ze naar vergif en helemaal voor niks gekookt :sad:

- Vandaag Ontslagen
- 1,5 Uur in de trein naar Eindhoven en erachter komen dat het eigenlijk een k*t stad is

Ideaal
Het enige goeden uit Eindhoven.. is de trein naar Amsterdam.

Dat ik morgen van 8:30 tot 12:10 les heb en dat ik dan om 14:40 tot 16:20 een toets moet inhalen.

dat ik mijn ****king ict herkansing van vorig jaar verdoet heb :roflol:

Gisteren maaltijden klaargemaakt, heeft me moeder ze niet in de koelkast gezet nadat ze afgekoelt waren (ik ging slapen) nu ruiken ze naar vergif en helemaal voor niks gekookt :sad:

wat een onzin. Ik vergeet heel vaak die troep in de koelkast te zetten. Dan doe ik het de volgende ochtend pas en dat is geen enkel probleem

ik duwde een beetje tegen me wenkbrauw met me vinger, maar duwde iets te hard naar beneden en stak mezelf in me oog.

OK even op een rijtje.

- Waarschijnlijk een gescheurde miniscus.
- Fokking pijn in mn rug af en toe.
- Wat dus betekent 3 weken niet squatten/lower body. :fuu:
- De sportschool is dicht vandaag. Heb dus niet kunnen trainen.
- Moet morgen van 9 -5 naar school en moet om 6 uur werken. (mijn
damn ik typte schuur. waarom? geen idee
school is een uur reizen met de trein vanaf mijn huis, en mijn werk is 5 minuuten fietsen vanaf mijn huis... hmm, ook nog even eten natuurlijk, Gaat wel lukken toch?
- moest net werken met een fokking zere knie
- mn naaste familielid heeft wss mexicaanse griep -> ik straks ook.

:fuu: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een k*tdag eigenlijk. (ik was vrij, en op een vrije dag hoor je blij te zijn.)

Net of iedereen probeert me er van te houden te gaan trainen. :fuu:

---------- Toegevoegd om 21:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Trouwens, ik moet vrijdag naar de dokter, en dat is ook :fuu:

sow, dat moest er even uit :p man ik word nog eens emo als dit zo doorgaat :p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven