XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Te klagen? ****ing zere keel sinds gisteravond, hoop niet dat het door gaat zetten. Morgenochtend ook nog eens vroeg op, half 8 de bus naar Utrecht.. Hier wordt een mens allemaal niet vrolijk van.

Beetje verkouden
oh ja en alles wat koud is doet extreem pijn aan mijn kiezen ... brrrr

Ik ben moe .

Alhoewel ik de afgelopen dagen goed geslapen heb blijf ik gewoon moe .

-vreselijke steken in me onderrug van me schouders te trainen
-ik kreeg dat verdomde eerste velletje weer niet los van het wc-rolletje ,daar erger ik me dus onnozel aan,facking zooi
-dat ik die facking klote-reclame van telenet-goldshake al 2 keer heb moeten bekijken met die verdomde klikgeluidjes

:shake:

ik wou een volle 2l waterfles oppakken om wat van te drinken. Dus ik kneep er lichtjes in om de fles te kunnen oppakken *splash* overal water op mijn hand :(

kan nog steeds niet netjes lopen na mn 10x10 reps squats van maandag.

maar stiekem ben ik daar ook wel weer blij mee

Fu-ck-ing moe, grumpy en voel me echt ****ing sloom terwijl ik echt diep geslapen heb, hoop niet dat ik ziek ga worden, k*tzooi.
Oh en m'n derde been lijkt ook steeds kleiner te worden.

Dat de wekker de strijd weer gewonnen heeft :sad:

Ik voel me zwaar k*t, heb overigens geen zin in een training en werk. Maar het zal toch allebei moeten. :(

Heb zin in trainen maar ben ziek sinds gisteren, en weet niet of het wel zo een goed idee is. Misschien reset ik mijn Texas Method beter en begin ik maandag opnieuw :(

dat me training tegenviel vanmorgen.
dat ik nog steeds geen werk heb gevonden.

dat ik eigenlijk tot die tijd iedere dag naar school moet, maar dat doe ik niet vandaag. hele dag op school op de computer naar bedrijven kijken om te bellen is niet echt nodig.

Dat ik nu eigenlijk zou moeten studeren en dat ik eigenlijk nog wat boeken wil lezen. Maar dat ik weer doelloos aan het surfen ben op het internet ??? en nergens een grijntje motivatie kan vinden om de dingen te doen die ik moet doen.

Kortom ik baal dat ik een zwak karakter heb :mad:

ga nog ff op het forum neuzen ben hier echt lang niet geweest :)

Herkansing ging slecht, kreeg net de sommen die ik minder begreep.

Had ook nog eens last van een dikke bloedneus tijdens de toets... wtf.

dat me training tegenviel vanmorgen.
dat ik nog steeds geen werk heb gevonden.

dat ik eigenlijk tot die tijd iedere dag naar school moet, maar dat doe ik niet vandaag. hele dag op school op de computer naar bedrijven kijken om te bellen is niet echt nodig.

Ga bij de Grascompany werken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven