MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niet veel, vergeet alleen mijn subs te halen :mad:

De plek van me inenting word dik rood en gloeiend.

ik kom de shop niet eens binnen hehe.
maar een coffee shop is eigenlijk wel detailhandel tog? al zal het bedrijf niet toegestaan zijn vermoed ik

Haha nee, maar vond ik wel een geschikt bedrijf voor jou in Tilburg. Maargoed, genoeg prima baantjes in Tilburg/goirle

Haha nee, maar vond ik wel een geschikt bedrijf voor jou in Tilburg. Maargoed, genoeg prima baantjes in Tilburg/goirle

dat wel ja, ik heb heel de hovel al afgebeld... nergens nodig
ah ben ik ontslagen dus die valt af, super de boer hadden ze niemand nodig die 20+ uur moest werken.

tilburg kan opzich wel, maar ik kan niet iedere dag met me brommert op en neer rijden want er staan regelmatig rollerbanken. en met me 110+ echte word ie dan wel ingevorderd denk ik.

1 keer per week na school doe ik er nog wel mee.

straks ook nog ff een mail naar de boerenschuur in riel sturen

De melk is op, maar heb geen zin om melk te gaan halen.

Dilemma.:fuu:

nog steeds steken in nek en onderrug,en dat allemaal door die upright rowings miljaar

Ik heb geen zin in vanavond gezien ik allemaal saaie dingen moet doen. :fuu:

mijn eten is zo heet dat het niet te vreten meer is pffff

Pijn in me poten.. nee geen normale spierpijn of pomp.
Heb verdomme 3 uur op school gezeten om een toets in te halen ging het waardeloos :fuu:
Me training ging p*ssy :fuu:

Spierpijn in me onderrug van het deadliften.. Kan enkel nog squattend iets van de grond pakken :D

opstaan en erachter komen dat al het eten op is
en dat je eerst naar de supermarkt moet
:headbang:

Zie eruit als een verslaafde. In twee nachten totaal 6 uur geslapen omdat ik zo nodig MW2 wilde spelen :D

Ik wou lachen, waar is het gare hanenhok?

Net een heerlijk broodje bal op, alleen stink ik nu gigantisch en heb zo een belangrijk gesprek:(..

Echt balen :sad:

Net 5000 posts gehaald. Ik herinner me nog de mooie tijden, toen ik 4000 haalde en ik een extra karmapunt kreeg :D

Dat me reet zeer doet van de eerste testo shot :D

Dat de planken die we daarnet zaagden niet de juiste breedte hadden, omdat je blijkbaar de zaagdikte van 3 mm erbij op moest tellen :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven