Smurf, dat lukt wel hoor. Ik ken zelf mensen die dat doen, de ene archeologie, de ander rechten. Het is zwaar maar ze halen het wel.
In mijn 2e jaar nu heb ik een zee van tijd voor andere dingen en ik neem aan dat jij ook nog steeds bedrijfsmanagement doet? Heb zelf maximum 10u les/week waarvan ik de ruime helft ga en tot half november 5 uurtjes thuiswerk/week of als goede student (of minder slimme

) misschien 10u nodig, maar meer zeker niet.
Pure luiheid natuurlijk van mijn kant uit, maar het lukt wel. Nu ben ik ook terug serieus bezig en vanaf begin december studeer ik minstens 4u per dag tot 10 januari.

Ik neem aan dat het bij jou niet zoveel moeilijker kan zijn?
Ken je geen student sociaal werk ofzo? En anders ga je gelijk naar zo'n infocentrum of zoek je op internet natuurlijk. Moet je eens horen wat voor financiën je nog kan halen, het is nog aardig wat als ik een vriend van me mag geloven die dat laatst nog tegen me zei.
Verder werken vele kotstudenten ook inderdaad minstens 2 avonden. En wat betaal je nu nog thuis aan je moeder? Probeer te bekomen dat ze iets bijlegt per maand? Ik weet niet juist hoe het zit maar een ouder is toch op zijn minst verplicht zijn kind financieel te ondersteunen bij zijn eerste hogere opleiding?
Los daarvan : Spaargeld? Aangezien je al een jaar gewerkt hebt in het verleden veronderstel ik dat je ook gespaard hebt in die tijd? Dat zijn mijn zaken niet maar als het nodig is kan je er natuurlijk ook gebruik van maken totdat je studie afgerond is.
ps : Zou een algemeen studententopic niet makkelijker zijn?