Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Me kwark is op en ik dacht dat ik nog 2 bakken had voor vandaag. Ik voel me nu zwaar genaaid en krijg een emo moment hierdoor.

Ik zit op m'n werk en het is hartstikke koud hierbinnen :fuu:

Ik heb 2x mn dosis concerta ingenomen en nu voel ik me nogal weirddddddd :p
'k was vergeten dat'k er al een gepakt had

Ik heb een zak van 10 witte broodjes mee.. ik wilde zojuist een broodje eten maar die dingen ruiken ZUUR... daar gaat mijn eten. Er zit geen eens melk in die broodjes, en toch ruikt het naar zure melk.

Tevens heb ik 200g kipfilet mee (voor op brood) en blijkt dat er melkeiwit inzit, waar ik dus sinds kort allergisch voor geconstateerd ben.

En ik heb verder alleen maar 100g rijst en 100g pinda's bij..:mad::mad::mad:

das mooi, pleur die witte broodjes maar weg en haal er een volkorenbrood voor in de plaats

das mooi, pleur die witte broodjes maar weg en haal er een volkorenbrood voor in de plaats

Ik had gister tijd tekort en had dus geen tijd om naar de supermarkt te gaan ;)
En het enige dat er nog in huis was , was een zak witte broodjes.. Ik had geen tijd om rijst te koken; dus snel in mn tas gepropt en vertrokken.

ik was aan de diarree vandaag heb al 2x enorme ladingen gescheten en mn darmen voelen k*t.

moet shakes kopen anders word ik boos

dynamo van de auto defect.. stond ik gisteren in de stromende regen met langzaam uitgaande lichten ... grrrr

nog steeds verkouden en het is uit met m'n vriendinnetje :(

Blijkt dat ik een ontsteking heb in de bal van mijn linkervoet, het is te hopen dat die remmers aanslaan.

Dat mijn armen te klein zijn en ik naast mijn Xbox geen ps3 mag kopen van me vriendin:(

Na ja waarom niet ?
Die armen komen wel (harder trainen)....

Vind ze zonde van het geld. Speel me Xbox ook bijna nooit meer aangezien ik nu meer online poker en 4 dagen per week sport haha

Ja idd. Doel is voor de zomer op 47cm uit te komen:) Zit nu op koud links 45 en rechts 46:)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven