MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
bobbel op me schouder....overbelaste spier zegt de dokter :fuu:
dus vandaag niet getraind:(

Net uit eten geweest, alleen de gamba's waren lekker het wildtrio (hert, haas en wild zwijn) was brutaal weinig :(

Straks maar een flinke bak kwark :)

Net weer is nat geregend. Zoals al 2 weken lang

K*t nederland :mad:

t*ring moe, geen zin om uit te gaan of wat anders, lekker thuis hangen op de bank.

mn bek is nu volledig gezwollen en eten van vastvoedsel is pijnlijk :fuu: k*t @#%@%!#!#%#$^@#$^@#$$%^@#@#%#$%^#$% @# kaakchirug, waardefakwwaarom eerst een consult terwijl ik pijn heb....maandag gaan ze er pas uit.

K1 morgenochtend waarschijnlijk niet te zien via SBS6 ****!!!

En al twee weken lage rugpijn

Marvin en ik steken zoveel tijd in hyveshaat en hyvesgrappen, komt tot nu toe maar weinig ''stfu hat0rrzzz'' terug :(

Eergisteren was ik een repetitie vergeten te plannen voor vandaag.
Te weten een koorschool met 60 man wilde van 9.00 uur - 21.00 uur repeteren in onze theaterzaal waarbij ze een lunch en buffet afnamen. Klein foutje: bedrijf is in de avond gesloten vanwege sinterklaas.

Vervolgens heeft hoofd horeca een stamppotbuffet besteld ipv. een nasi-bami buffet. Kon ik het niet maken om die mensen een compleet ander gerecht voor te schotelen en heb het stamppotbuffet maar voor inkoopkosten overgekocht zodat de nasi-bami nog van start kon gaan.

Personeel weten te regelen tot 18.30 uur. Vanaf 16.00 uur tot 21.00 uur was er verder geen BHV-er in het pand aanwezig. Aangezien het allemaal (behalve de stamppot) mijn fout was, heb ik dus vanavond mijn sinterklaas afgezegd/uitgesteld tot 22.00 uur terwijl de rest al aan het uitpakken is geslagen om 18.30 uur..

Dag Sinterklaasje.. daahag daahag zwarte piet.. .. .. :(

Er zit een vlek in m'n nieuwe LCD scherm, eigenlijk wel klote maar aan de andere kant geeft het weer een extra dimensie aan m'n scherm uitvoer.

Verder ben ik behoorlijk pissed dat een idioot van dit forum, zo leuk geweest is om de K1 uitslag te posten, tenminste de winnaar.. zet het anders even in de titel madafaka. :mad:

Ik zeg permban! :D

Het enige eten dat in huis is, zijn boterhammen en een diepvriespizza. Een combinatie van beiden werd mijn avondeten.

Wadafak.. voel me nog k*t

ik dacht dat ik een goede test gemaakt had
nu blijkt dat ik maar 5/15 heb WTF!
ook voor ons groepswerk hebben we maar 4/15 gekregen WTFFUUUUUUUUUUUUUCK!!!
al die uren voor nix gewerkt.

ik dacht dat ik een goede test gemaakt had
nu blijkt dat ik maar 5/15 heb WTF!
ook voor ons groepswerk hebben we maar 4/15 gekregen WTFFUUUUUUUUUUUUUCK!!!
al die uren voor nix gewerkt.

uit 15? in nederland heb je dus eigenlijklijk gewoon een 3 :roflol: - oftewel: je shit was onnoemelijk slecht.

heb me verveeld vandaag. Voetbal ging niet door :(

uit 15? in nederland heb je dus eigenlijklijk gewoon een 3 :roflol: - oftewel: je shit was onnoemelijk slecht.

Ja idd, als je het herleid naar 10
Ik snap er echt nix van. Ik heb mijn opgave daarnet hermaakt met het voorbeeld dat op internet stond en normaal zou ik 15/15 gehad moeten hebben ipv 5 op 15. Ik ga eens vragen of we die test verbeteren of dat de oplossing op dokeos komt. Ik wil echt eens zien wat zijn verbeterbeleid is.
En van dat groepswerk begrijp ik evenmin :o

Ik had net een kratert van een puist om me kop, dus even uitgeknald nu heb ik hoofdpijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven