AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het weer natuurlijk! nu het donker is , is het ineens wel goed weer. Altijd hetzelfde liedje.

't eten is nog ni gereed!

alweer honger :mad:

****ing kater :fuu:

vandaag met het werken 3 keer in een spijker gestaan. warvan er eentje door is gegaan.
is nog steeds wel gevoelig :P

Gewoon dikke :fuu:, gewoon omdat het kan.

Hmmm ik heb weeral niks te klagen. :fuu:

schouder ...
wou vandaag nog eens zon stok pakken en met gestrekte armen over mijn kop gaan daarmee maar volgens mij is men schouder nu helemaal naar de zak :mad:

Was net 5 mins te laat want de AH was gesloten. :fuu:
Ik wou kijken of ze Skyr verkochten. :p

Ik heb nog steeds niet genoeg spiermassa om mensen in shock te brengen wanneer ze naar me kijken.

shit man, echt zo'n spierpijn in m'n kuiten dat ik telkens als ik van een stoel/bank opsta denk dat ik omver pleur :D

Haha bij mij zeggen ze nogsteeds dat ik slap ben :roflol: waarom gaan we nou niet meer naar de sportschool met school, dan zal ik eens gaan squatten :)

Bij mij krijg ik te horen "wanneer begin je met trainen?". :p
Ik zeg ja gauw genoeg.. Krijg ook nog altijd de vraag of ik sterk ben.. Antwoord ik met nee en dan zeggen ze ja maar je traint toch zoveel? Ik snap echt de verband niet met de vragen.. :roflol:

Not a goddamn thing :cool:

Ik heb alle pijntjes er weer lekker uitgepompt :D

Niceness. :D

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Klacht: Elke keer als ik WSM - 30 years of pain wil kijken dan vind ik part 3 k*t. Ik vind het echt triest over Jon Pall. :(

Dat ik gisteren al tussen 18:00 en 19:00 in slaap ben gevalen en nu veel te vroeg wakker ben. :(

Dat ik gisteren al tussen 18:00 en 19:00 in slaap ben gevalen en nu veel te vroeg wakker ben. :(

Hier zit nog zo'n slapeloos figuur...

Ik word damn it elke nacht wel tig keer wakker: dan weer dorst, dan weer honger, dan mot ik weer plassen, repeat...

Het zal ook wel door mijn kuur komen denk ik :mad: naja, dan maar wat kwark vreten en er weer in...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven