- Waardering
- 392
- Lengte
- 1m66
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 6%
ik moet pissen maar heb geen zin om naar wc te gaan.
gewoon langs je been laten lopen, heel bevrijdend gevoel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik moet pissen maar heb geen zin om naar wc te gaan.
gewoon langs je been laten lopen, heel bevrijdend gevoel
probeerde net naar werk te fietsen, maar de wegen zijn echt puur ijs hier. thuis werken dan maar

probeerde net naar werk te fietsen, maar de wegen zijn echt puur ijs hier. thuis werken dan maar

Ik heb er 20 min. over gedaan voordat mijn ruiten schoon waren![]()
goed voor je armen 

Gemenerd
Straks kom ik nog van mijn kipfiletjes af
Jij hebt vast je schaatsen alweer uit het vet gehaald!
grapje hoor mem.grapje hoor mem.
Jaaaaaa gisteren en vandaag hoop ik de baan op te kunnen bij ons maaaaar ik ga niet eerder het diepere water op dan dat het echt vertrouwd is hoor, heb een hekel aan dat donk doink kreee geluid als 'k er over heen sjees haha

NeeejWeet ik toch
Dus jij houdt niet van die bijbehorende spannende geluiden, hihi...
ben soms een schijterd weet je toch 

Bedoelde eigenlijk meer het glade gebeuren , thuis werken moet ik zo en zo in de ochtend maar moet er later ook uitFuuuuu en nog klagen ook, zou willen dat ik thuis mocht werken![]()
![]()

Bedoelde eigenlijk meer het glade gebeuren , thuis werken moet ik zo en zo in de ochtend maar moet er later ook uit![]()
ik maakte maar een geintje hoor, gladheid is echt k#t zit zelf als een oude schijterige bebbe achter het stuur nu hehe DBB tijdens het rijden, pas je op voor weerloze bejaarden op het zebrapad Greetje?ooooohik maakte maar een geintje hoor, gladheid is echt k#t zit zelf als een oude schijterige bebbe achter het stuur nu hehe

Neeejben soms een schijterd weet je toch
Vroeger niet hoor maar ouderdom komt met gebreke haha

uuh bedoelde niet nu als NU natuurlijk maar je neemt me inde zeik, ben zelf die bejaardeDBB tijdens het rijden, pas je op voor weerloze bejaarden op het zebrapad Greetje?![]()

oeps doelde niet op jou hoor

FELIIIIIIIII kerel