XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat vandaag weer me bestelling van Goodlift niet binnen was, maar 3 mins geleden hoorde ik een bel en tada!! ME PAKKET WAS ER!! :D
Damn dat duurde even ietsjes meer als 3 weken, maar finally!
Me riem ziet er sick uit en voelt vrij stevig, same for de wraps en me singlet is best bruut. :cool:

gezakt voor mijn theorie...

2 fouten te veel...

****ing verkouden vandaag, krijg je als je 2 dagen geen coïtus hebt

Moet over 8 uur op :grumble:

Als ik me liedjes download en lekker aant trainen ben met harde muziek op spelen der opeens liedjes 5x zo hard af als de andere en schrik ik me helemaal de t*fus.

examens kome dichterbij :grumble:

Ik heb een ****ing schijthekel aan vroeg opstaan, en moet morgen weer om 7 uur op. Ik heb ook nooit zin om voor 12 uur te gaan slapen, maar dat zou ik wel moeten doen want nu val ik steeds in slaap als ik om kwart over 5 thuis kom en even op de bank of op m'n bed ga liggen.

Lag om 23:50 keurig netjes in m'n nest, maar lag wakker tot 3:30.
Derde dag op rij nu :fuu:

dat die k*t trein alweer vertraging heeft

mn scheten stinken niet vandaag :(

Niet zo heel veel , weet alleen dat er (weer) sneeuw aankomt :eyes:

M'n nieuwe buurvrouw is ****ing lekker, maar iemand heeft al z'n kwakje d'r in achtergelaten aan de dikke buik te zien.

En anders had jij het graag willen doen? Is het soms over met die moslima van je? :p
Nee hoor ik houd gewoon niet van vrouwen die klaarblijkelijk ondergespoten zijn, laat me liever in de waan fantaseren over een poesje waar nog geen derde been in geweest is.
En nee, met m'n islamitische prinsesje is het nog niet uit... integendeel we gaan trouwen volgend jaar. :)

Nee hoor ik houd gewoon niet van vrouwen die klaarblijkelijk ondergespoten zijn, laat me liever in de waan fantaseren over een poesje waar nog geen derde been in geweest is.

Je fantaseert liever Marc W sT? :D :P

En nee, met m'n islamitische prinsesje is het nog niet uit... integendeel we gaan trouwen volgend jaar. :)

Weet waar je aan begint! (nee zonder gekheid: gefeliciteerd dan maar. Hoef jij jezelf wel niet te bekeren tot de Islam?)

Ik hoef niet te werken vandaag :( Eerst dag was half dagje met alleen maar voorstellen enzo. Gisteren was nog geen half dagje, en morgen heb ik midden op de dag een vergadering van 2 uur in amsterdam :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven