Dan ben je nog aardig strak voor een stuk antiek.uuh bedoelde niet nu als NU natuurlijk maar je neemt me inde zeik, ben zelf die bejaarde![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan ben je nog aardig strak voor een stuk antiek.uuh bedoelde niet nu als NU natuurlijk maar je neemt me inde zeik, ben zelf die bejaarde![]()

haha nou dank u vriend Bekjam

****ing verkouden vandaag, krijg je als je 2 dagen geen coïtus hebt
M'n nieuwe buurvrouw is ****ing lekker, maar iemand heeft al z'n kwakje d'r in achtergelaten aan de dikke buik te zien.

Nee hoor ik houd gewoon niet van vrouwen die klaarblijkelijk ondergespoten zijn, laat me liever in de waan fantaseren over een poesje waar nog geen derde been in geweest is.En anders had jij het graag willen doen? Is het soms over met die moslima van je?![]()

Nee hoor ik houd gewoon niet van vrouwen die klaarblijkelijk ondergespoten zijn, laat me liever in de waan fantaseren over een poesje waar nog geen derde been in geweest is.

En nee, met m'n islamitische prinsesje is het nog niet uit... integendeel we gaan trouwen volgend jaar.![]()