MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nee, met m'n islamitische prinsesje is het nog niet uit... integendeel we gaan trouwen volgend jaar. :)
gefeliciteerd :)

en ben ik idd ook wel benieuwd naar, maatje van mij gaat met een islamitische jordaanse en daar zijn een heeele hoop issues aan verbonden
(hoe dat zit met familie enzo dus)

Laatst bewerkt:
Gadverdamme , ik denk dat ik 40% kans heb om mijn eerste examen te slagen.
Ging niet zo lekkerrrr

Dat de tijd hier op m'n werk niet om lijkt te gaan. :(

Weet waar je aan begint! (nee zonder gekheid: gefeliciteerd dan maar. Hoef jij jezelf wel niet te bekeren tot de Islam?)
gefeliciteerd :)

en ben ik idd ook wel benieuwd naar, maatje van mij gaat met een islamitische jordaanse en daar zijn een heeele hoop issues aan verbonden
(hoe dat zit met familie enzo dus)
Thanks, ben er zelf ook echt blij mee. :)

Weet alleen dat als ik met haar in Indonesië ga trouwen dat ik me zou moeten bekeren, wil zelf dus gewoon in Birmingham trouwen.. aan de andere kant is het dubbel het is echt een schatje ze doet alles voor me en zoveel meer, soms twijfel ik of ik wel of niet een opoffering zou moeten maken voor haar.
Aan de andere kant, ik heb echt niks met godsdienst en dat weet ze ook.. ze is trouwens echt geen hardcore moslim maar wel gelovig.

Ach we hebben nog ruim een jaar de tijd, we zien wel hoe het gaat.

---------- Post added at 12:54 ---------- Previous post was at 12:53 ----------

Hakkie tjakkie, weg met bekjams jassie! :D
:roflol: Je denkt toch niet dat ik m'n voorhuid er af ga laten snijden?!

Ziek, komt me eigenlijk best uit met al dat huiswerk :)

Ik eet bijna niks en kan ook al niet trainen door het weer.

Focking veel slides (powerpoint) voor een vak (biomoleculen, dat ik opnieuw moet doen wegens een verrotte 9/20 vorig jaar). En dit terwijl er vorig jaar nog niet de helft waren, van dit aantal slides.

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGE :fuu:!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt:
Kan me niet concentreren en de deadline komt maar dichterbij :sad:

En ik verga van de spierpijn (van afgelopen maandag).

Verder moet ik al een half uur een scheet laten, maar ik ben omringd door collega's.

Morgen tentamen, ****kk.

verveel me kapot op het werk

Ik heb enkele tentamens in het verschiet, en de stof heb ik nog nauwelijks bestudeerd. Twijfel al veel te lang of ik nog wel doorga met mn studie, tijd om de knoop een keertje door te hakken.

Er wordt geen stuk van je pik afgesneden, enkel het jasje gaat uit. (en inherent hieraan wordt ie minder gevoelig :D)
Dat begrijp ik, maar het is toch een stuk van m'n wormvormig aanhangsel wat ik moet gaan missen.

Geen haar op mini die daar aan denkt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven