- Waardering
- 307
- Lengte
- 1m79
Mijne wel

OT: examens komen heel dichtbij

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gefeliciteerdEn nee, met m'n islamitische prinsesje is het nog niet uit... integendeel we gaan trouwen volgend jaar.![]()

en ben ik idd ook wel benieuwd naar, maatje van mij gaat met een islamitische jordaanse en daar zijn een heeele hoop issues aan verbonden
(hoe dat zit met familie enzo dus)

Weet waar je aan begint! (nee zonder gekheid: gefeliciteerd dan maar. Hoef jij jezelf wel niet te bekeren tot de Islam?)
Thanks, ben er zelf ook echt blij mee.gefeliciteerd
en ben ik idd ook wel benieuwd naar, maatje van mij gaat met een islamitische jordaanse en daar zijn een heeele hoop issues aan verbonden
(hoe dat zit met familie enzo dus)

Je denkt toch niet dat ik m'n voorhuid er af ga laten snijden?!Je denkt toch niet dat ik m'n voorhuid er af ga laten snijden?!
Ik eet bijna niks en kan ook al niet trainen door het weer.
schiet niet op vandaag.Ik ben vanochtend 10 minuten bezig geweest met een boterhamschiet niet op vandaag.

Geen flauw idee, maar ik laat echt niet een stuk van m'n pik afsnijden.Hoort dat er niet bij als je jezelf gaat bekeren? (even serieus)
Hoort dat er niet bij als je jezelf gaat bekeren? (even serieus)
)Geen flauw idee, maar ik laat echt niet een stuk van m'n pik afsnijden.
)Dat begrijp ik, maar het is toch een stuk van m'n wormvormig aanhangsel wat ik moet gaan missen.Er wordt geen stuk van je pik afgesneden, enkel het jasje gaat uit. (en inherent hieraan wordt ie minder gevoelig)