AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wss komt dat juist door die anti-virus, die rotzooi gebruikt ontzettend veel systeembronnen.

:roflol: Haha nu je het zegt.

OT: ik wil graag m'n beklag doen over m'n griep, heb al twee dagen maar 3k kcals naar binnen kunnen krijgen waarvan 0% vast voedsel(op banaan na dan).

OOh :aai: beterschap

Vroeg op is sneller vervelend ( zie avatar DX ) -_- !!! Verdomme.

Vodafone, k*t mensen daar, ''je abbo is verlopen'', wist niet dat een 2jarig contract verliep in 1 jaar. Heb ik misschien iets gemist ?

Ja een jaar gemist? Bizar juh

Check z'n gallery sowieso de eerste foto, die armen zijn overduidelijk geshopped je ziet die vegen nog helemaal.
Wel vaag zo'n slecht fysiek heeft ie nou ook weer niet.

Nou ik zie het ook niet hoor :roflol: Als je dat bedoelt op zijn schouder, lijkt me eerder lichtinval.

Wss komt dat juist door die anti-virus, die rotzooi gebruikt ontzettend veel systeembronnen.

:roflol: Haha nu je het zegt.

OT: ik wil graag m'n beklag doen over m'n griep, heb al twee dagen maar 3k kcals naar binnen kunnen krijgen waarvan 0% vast voedsel(op banaan na dan).

anti-virus is avg 8,5 free,normaal is dat toch goed?

Op m'n windows pc heb ik ook avg draaien, merk behoorlijk dat m'n systeem langzamer is geworden.
Voor de rest is avg best goed hoor.
wat raad je dan aan?
ik heb er een aparte topic over gemaakt,bij"film,tv en computers"mss beter dat we het daar over hebben ipv hier vol te spammen;)

Laatst bewerkt:
avg all the wee :thumb:

er zat 6maanden gratis mc afee op,dat is tenminste goed.
ik denk als het niet betert me zo een pakket gaan aanschaffen,en eens een jaar ga proberen,wel 60euro ofzo,maar als je met je laptop naar de winkel moet,ben je dat ook tenminste kwijt:mad:

Had een rokkostuum besteld voor een gala morgen, zou gister of uiterlijk vandaag binnen zijn, is er nog niet :(

K*t school. Altijd gezeik over cijfers waardoor ik gestresst en geïrriteerd raak en chicks die niet gewoon meteen willen nken.

Klote tentamens.

drie dagen geleden gepakt door de popos, vandaag pas vrij.:mad::mad: sjonge jonge jonge..

er zat 6maanden gratis mc afee op,dat is tenminste goed.
ik denk als het niet betert me zo een pakket gaan aanschaffen,en eens een jaar ga proberen,wel 60euro ofzo,maar als je met je laptop naar de winkel moet,ben je dat ook tenminste kwijt:mad:

mcafee is leuk als je graag betaalt om 50% van je resources op te laten slurpen!

ontopic: last van m'n linkertrap :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven