MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
je oude meid? je bent 16 :o

---------- Toegevoegd om 23:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:45 ----------

en waar blijven mn ladingen karma.

doet t gvd niet allemaal voor de lol!

corpaul snapt hoe t werkt

Dus, kan iemand van 16 geen relatie hebben gehad ? karma heb je onlangs al gehad.

moeten wel verschillende zijn.

DVO fotoshop jij deze pics ook net zoals in je eigen fotogallerij? maak je bijvoorbeeld van een dikke reet een mooie bolle?

Ech knap hoe je dat doet dat fotoshoppen vooral die pics in je gallerij!

ik heb een hele schrale anus

Net terug van de zaalvoetbal, o rly? Ya rly, 4 gescoord, je zou het niet zeggen maar goddamn ik heb nog techniek ook met me 102 kilo en heb een goede versnelling. Nu lekker slapen want morgen wacht weer een nieuwe dag :D.

NIKS TE KLAGEN DUS!!! :D:D:D:D:D:D::D::D:D:D::D:D

Kisses en blesses.

Wie dit leest is ****in lelijk

Als je dit leest ben je ****in dom

Als je deze leest
verdien
je
een
ban :D:D

Laatst bewerkt:
Ik krijg nu een ban, volgens Massief.

Ben moe en mijn ogen branden in mijn hoofd.
Die TLbakken helpen ook niet echt :mad:

Zal die boven mijn bureau even eruit rossen:mad:

havermout nog steeds op dus weer aan de brinta.. snap niet hoe mensen dat 's ochtends wegkrijgen. neem 1 slok, en daarna is het meteen weer dikke drab :mad:

dat mn laptop niet naar behoren werkt,ondanks anti-virus,oertraag is hij gvd:mad:
maar dat kontje van hierboven maakt al wat goed:p
Wss komt dat juist door die anti-virus, die rotzooi gebruikt ontzettend veel systeembronnen.
DVO fotoshop jij deze pics ook net zoals in je eigen fotogallerij? maak je bijvoorbeeld van een dikke reet een mooie bolle?

Ech knap hoe je dat doet dat fotoshoppen vooral die pics in je gallerij!
:roflol: Haha nu je het zegt.

OT: ik wil graag m'n beklag doen over m'n griep, heb al twee dagen maar 3k kcals naar binnen kunnen krijgen waarvan 0% vast voedsel(op banaan na dan).

Vroeg op is sneller vervelend ( zie avatar DX ) -_- !!! Verdomme.

Vodafone, k*t mensen daar, ''je abbo is verlopen'', wist niet dat een 2jarig contract verliep in 1 jaar. Heb ik misschien iets gemist ?

Vroeg op is sneller vervelend ( zie avatar DX ) -_- !!! Verdomme.

Vodafone, k*t mensen daar, ''je abbo is verlopen'', wist niet dat een 2jarig contractverliep in 1 jaar. Heb ik misschien iets gemist ?
De tijd gaat snel, gebruik hem wel? :dunno:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven