AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb het lekker ook gezien!

:eek::eek::eek::eek::eek:

Sorry Smurfje.. Ik verpest alles voor je vandaag!!! Weer verder spammen nu!!! :roflol::roflol::roflol:

Woehoeee :banana:

wAAAHH niet op die manier :o

Ben een topic kwijt, waar ik een grappige ^post gelezen had van iemand. Ik wou het woord onthouden.
Weet niet meer precies waar het over ging, maar iemand was een andere kerel aan het uitschelden door hem een keukenplaatser ofzo te noemen. Was een ander woord maar daar kwam het op neer, alleszins iets met 'keuken'.

Ben een topic kwijt, waar ik een grappige ^post gelezen had van iemand. Ik wou het woord onthouden.
Weet niet meer precies waar het over ging, maar iemand was een andere kerel aan het uitschelden door hem een keukenplaatser ofzo te noemen. Was een ander woord maar daar kwam het op neer, alleszins iets met 'keuken'.
snikkelbeer?

wat ik soms heb is dat ik snachts wil slapen maar dat er plots een vraag in mij opkomt waarvan het antwoord op het puntje van mijn tong ligt en dan wil ik het echt weten vooraleer ik kan gaan slapen dus moet ik opstaan en het nog even opzoeken (op internet of in een cursus) en pas als ik het antwoord gevonden heb kan ik gaan slapen.
Ik hoop dat je het dus nog vind voor vanavond :D

wat ik soms heb is dat ik snachts wil slapen maar dat er plots een vraag in mij opkomt waarvan het antwoord op het puntje van mijn tong ligt en dan wil ik het echt weten vooraleer ik kan gaan slapen dus moet ik opstaan en het nog even opzoeken (op internet of in een cursus) en pas als ik het antwoord gevonden heb kan ik gaan slapen.
Ik hoop dat je het dus nog vind voor vanavond :D

Ik had vannacht net hetzelfde toen ik 'slaapwel mijn kleine engel' in het Italiaans naar een meisje wou sturen. En twijfelde of 'piccolo' wel zo werd geschreven. Laptop aangezet om 2 uur 's nachts om het zeker te weten :rolleyes:
Maar ben blij dat ik niet de enige ben die dit frequent voorheeft :D
En idd ik wil weten wat het woord was, liefst vandaag nog.

@ corpaul: neen was niet snikkelbeer, maar die moet ik ook onthouden :roflol:

Iets met keuken was het... Keukeninstallateur ofzo. Het woord op zich was niet grappig, maar gewoon het feit dit te gebruiken om iemand uit te schelden :P

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Vind het nergens meer tussen mijn posts ook, het was nochtans in de afgelopen 2 dagen.
Vreemd.
Topic is verdwenen ofzo, of serieus opgekuist?

Heb al gezocht op 'keukenmonteur' want ik denk dat het dat was :D Maar geen resultaten...

Eerlijk gezegd heb ik niets te klagen... o ja ben verkouden

Ik had vannacht net hetzelfde toen ik 'slaapwel mijn kleine engel' in het Italiaans naar een meisje wou sturen. En twijfelde of 'piccolo' wel zo werd geschreven. Laptop aangezet om 2 uur 's nachts om het zeker te weten :rolleyes:

Iets met keuken was het... Keukeninstallateur ofzo. Het woord op zich was niet grappig, maar gewoon het feit dit te gebruiken om iemand uit te schelden :P

---------- Toegevoegd om 15:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:42 ----------

Vind het nergens meer tussen mijn posts ook, het was nochtans in de afgelopen 2 dagen.
Vreemd.

Heb al gezocht op 'keukenmonteur' want ik denk dat het dat was :D Maar geen resultaten...
Forum search is gewoon gay omdat het beperkingen heeft, nuffin beats Goooooogle:
http://www.google.co.uk/search?q=keuken+site%3Adutchbodybuilding.com
OT: ben ineens een competitie board kwijtgeraakt op m'n smf forum :roflol:

Laatst bewerkt door een moderator:
Khad echt n' zalige droom , zomer , beach ...
dan werd ik wakker :fuu: , probeerde nog men ogen te sluiten , maar nee geraakte niet meer in slaap :no:

Dan maar de hond laten plassen :dunno:

Vreemd.

haha :roflol: , wat ben je toch een romanticus :D
ja nu wil ik het eigenlijk ook wel weten, topic is ongeldig komt er bij mij op :o

haha :roflol: , wat ben je toch een romanticus :D
ja nu wil ik het eigenlijk ook wel weten, topic is ongeldig komt er bij mij op :o

Haha I know...:rolleyes:

Het woord was dus wel degenlijk 'keukenmonteur' :D
Haha... Stel je voor. Je hebt een discussie met iemand, en dan plots droog uit het niets: ehj wa? Keukenmonteur!
:roflol:

Vraag me wel af waar het topic naartoe is :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven